Strona 1 z 1

Głowica tulejka i śruby

: ndz lip 13, 2008 3:55 am
autor: Lui
Ile jest tulejek prowadzących, jedna czy dwie, nie wiem czy mam szukać czy jej nie było ?
:wink:
Te dodatkowe śruby do głowicy co to za rozmiar i jaka jakosć. Bo razem ze starymi śrubami mam 4 śruby M8 jakieś 50mm wytrzymałość 8.8, były tam podkładki jakieś? Główne śruby mam nowe ale tych małych nie ma, nowe takie to chyba będą tylko w ASO mieli i znów trzeba by czekać tygodniami :?

: ndz lip 13, 2008 8:11 am
autor: ZibiUT
Podjedz na jakies szrot gdzie bedzie silnik 1,4 i sobie wykręć. Są do M8 8.8 z takim kołnierzem tak jak w tych dużych.

: ndz lip 13, 2008 9:16 am
autor: Lui
no to to będą w takim razie to co mam

a tulejka do głowicy, jedna czy dwie są?

: ndz lip 13, 2008 9:27 am
autor: tusiu1988
A o jakie tulejki ci chodzi tak to czytam i nie moge załaoać o czym piszesz

: ndz lip 13, 2008 9:35 am
autor: hz10
powinny by dwie i nie w głowicy a w bloku :wink:

: sob mar 07, 2009 9:45 pm
autor: tusiu1988
Podepne się pod temat! Raz widziałem że ktoś miał założone szpilki zamiast srób do głowicy, z czego można takie dopasować? i jeszcze ile można splanować maksymalnie głowice w ut? mam dość głeboki wżer około 1mm, co z tym zrobić? i czy jak splanuje czy to coś polepszy osiągi?

: sob mar 07, 2009 10:11 pm
autor: rożek
tusiu1988 pisze:Podepne się pod temat! Raz widziałem że ktoś miał założone szpilki zamiast srób do głowicy, z czego można takie dopasować? i jeszcze ile można splanować maksymalnie głowice w ut? mam dość głeboki wżer około 1mm, co z tym zrobić? i czy jak splanuje czy to coś polepszy osiągi?
Zastava 1100 ma szpilki do głowicy zamiast śrub

: pn mar 09, 2009 7:12 am
autor: tusiu1988
A co z tą głowicą? ile można ją splanować?dodam że wrzer jest pomiędzy kanałami wodnymi.

: pn mar 09, 2009 8:49 am
autor: turbomaniak
W twoim przypadku pasowaklo by zaspawac wzer i splanowac glowice odrobine

: pn mar 09, 2009 4:40 pm
autor: rożek
Jak za mocno splanujesz to potem jest problem z ustawienie rozrządu bo się przesuwał o pół zęba tzn pasek robi się za długi

: pt mar 27, 2009 7:16 pm
autor: tusiu1988
Jeszcze mam pytanie o prowadnice zaworów: na wszystkich ssących nie ma wogóle luzu, ciasno pasują a na wszystkich wydechowych jest delikatny luz. Tak powinno być? Nigdy się temu nie przyjrzałem dokładnie i dlatego pytam.