Strona 1 z 2
Wyścig :)
: czw cze 26, 2008 7:21 pm
autor: wsk
Witam !!! Czy ktos moze miał kiedys stycznosc z mazda mx-6 2.5 v6 175 HP. Jak to chodzi ??? Dam rade swoim potworkiem czy nie ??? Jak sądzicie

???
: czw cze 26, 2008 9:03 pm
autor: hz10
jeżeli masz naprawde 150hp to będzie wiatrak
: czw cze 26, 2008 10:50 pm
autor: wsk
No niby jest

Tak pokazała hamownia

. Z miesiąc temu smigłem sie z VW Golf III GTI 2.0 16V tez ma 150HP i nie miał najmniejszych szans

. Także chyba dam rade

.
: czw cze 26, 2008 11:05 pm
autor: mrowczan
Jak masz w UT 150km, to zjadasz wszystko do 3.0 wlacznie moze poza BMW 328 czy Golfem VR6.
: pt cze 27, 2008 9:06 am
autor: wsk
No juz to zauważyłem

Bo jak narazie to sie nie spotkalem na swiatlach zeby cos dalo rade

. BMW 325 jeszcze rady nie dało

. A VR6 w serii to tez raczej nie da rady z tego co wiem bo chłopaki w miescie mają VR6 w Ibizie i UT (to do ktorego aktualnie ładuja 2.0T z

coupe , jest tu na forum czarny mat

) z silnikem 1.3T dawało rade z tym ze tam sporo dmuchał.
: pt cze 27, 2008 1:11 pm
autor: 2rotor
Toć te marne 175HP wolnossące to w budzie MX-6 wogóle nie jedzie. Nie ma o czym rozmawiać.
: pt cze 27, 2008 7:18 pm
autor: Pawlak
Miałem przyjemnosc z Golfem VR6 na pierwszym biegu odstawił mnie o długośc maski na poczatku drugiego biegu zadnych zmian komiec dwójki początek trojki dochodze i golf zostaje w tyle albo trafilem za zajechaną VR6

ale czesto mam ze na jedynce zostaje moze przez to ze smigam na R13 i czesto jest poslizg kół

: pt cze 27, 2008 7:21 pm
autor: mrowczan
Pewnie jak 90% innych VR6 przeklepal juz 200 tys km na gazie

: sob cze 28, 2008 10:39 am
autor: skadubek
Zdrowe VR6 potrafi powalczyć...ale z tego co piszesz to padaka była...VR6 własnie przy wyzszych predkościach powinna szaleć bo do setki to za cięzka sztuka...ale najbardziej mi sie podoba VR6 z kompresorem od G60
Z takim wynikiem (150 na hamowni) to naprawde nie masz sie co obawiać... najlepiej jak by sie McBanan wypowiedział... nie wiem czy już ma shamowaną fure... ale pamietam jak lancer EVO miał z nim problemy

więc dobre UT jest prawdziwy wymiatacz

no takie moje wywody

: ndz cze 29, 2008 12:01 am
autor: 2rotor
mrowczan pisze:Pewnie jak 90% innych VR6 przeklepal juz 200 tys km na gazie

No wiesz, większość UT i PGT też ma zdrowo naklepane przez te naście lat i raczej spokojnie nikt nimi nie jeździ :>
: ndz cze 29, 2008 12:33 am
autor: wsk
: ndz cze 29, 2008 2:46 am
autor: mrowczan
2rotor pisze:mrowczan pisze:Pewnie jak 90% innych VR6 przeklepal juz 200 tys km na gazie

No wiesz, większość UT i PGT też ma zdrowo naklepane przez te naście lat i raczej spokojnie nikt nimi nie jeździ :>
Ale nie na gazie

Poza tym wydaje mi sie, ze srednia IQ posiadaczy UT i PGT jest wyzsza, niz VR6, co tez odbija sie na zywotnosci auta

: ndz cze 29, 2008 10:43 am
autor: skadubek
mrowczan pisze:
Ale nie na gazie

Poza tym wydaje mi sie, ze srednia IQ posiadaczy UT i PGT jest wyzsza, niz VR6, co tez odbija sie na zywotnosci auta

Heheh zacna uwaga

: ndz cze 29, 2008 1:28 pm
autor: wsk
Jestem tego samego zdania

: ndz cze 29, 2008 6:49 pm
autor: McBanan
Jak masz 150hp przy wadze uno to malo co da rade. Moge wrzucic filmik jak kogos interesuje jak moim w pelnym wyposazeniu objezdzam EVO VII z klatka w srodku tak jak pisal Skadubek. Albo kierowca do bani albo... W kazdym razie mialem tylko problemy z astra gsi odchudzona 204hm, a co bedzie teraz to zobaczymy bo poszlo dzuzo zmian w silniki, ktore niebawem opisze na forum. Najwazniejsze zebys byl sam w samochodzie bo waga robi swoje, do tego dobr opony i nie spalony start.