Strona 1 z 2

przytarte pierscienie ustalajace na wale :(((

: śr cze 25, 2008 7:41 pm
autor: bombel
oddalem moje Pgt do mechanika w celu przywrocenia mu stanu serynego okazalo sie ze
pierscienie ustalajce na wal korbowy czy jak to sie fachowo nazywa jedna jest przytarta i wyslizgala sobie troche miejsca w bloku a druga obrocila sie czy cos takiego, teraz pytanie moje jest takie: co z tym zrobic mechanik poleca mi swap 1.6 n/a tzn calego slupka i zakladanie osprzetu od punto gt czy szukac 1.4 turbo ?????:(

: śr cze 25, 2008 7:52 pm
autor: Lui
Hmm a co to juz nie do naprawienia??

Jak zakładać to tylko 1.4 turbo spowrotem, na allegro masz za 900 z pękniętą gowicą to przełożysz swoją

: śr cze 25, 2008 8:44 pm
autor: kania_
znaczy sie oporówki? (panewki oporowe)
sie wytarły lub obrociły?

: czw cze 26, 2008 8:07 am
autor: bombel
kania_ pisze:znaczy sie oporówki? (panewki oporowe)
sie wytarły lub obrociły?

chyba tak bo nawet tego jeszcze nie widzialem

: ndz cze 29, 2008 8:02 pm
autor: kania_
przeciez sa do tego nadwymiary:P

: pn cze 30, 2008 3:18 pm
autor: 2rotor
kania_ pisze:przeciez sa do tego nadwymiary:P
Z tego co słyszałem to wał dostał pod dupie również...

: wt lip 01, 2008 11:52 am
autor: dr kozioł
mam idealny dol silnika bez głowicy jak potrzeba do punto gt 97'

: śr lip 02, 2008 5:02 pm
autor: bombel
dr kozioł pisze:mam idealny dol silnika bez głowicy jak potrzeba do punto gt 97'

Juz sie zaklada caly silnik od 1.6 8v

: czw lip 03, 2008 10:11 am
autor: dr kozioł
1,6 pod turbo nie ma tej wytrzymalosci co 1,4 . czesto pekaja tloki na polkach miedzy pierscieniami.

: czw lip 03, 2008 2:21 pm
autor: DeviL
Przeciez tloki zapoda z pgt chyba , reszta wg epera jest tak samo wytrzymala w wolnossaku i turbo , zreszta te 1.6 maja chyba nawet ten sam wal co pgt itd , nie chce mi sie sprawdzac :twisted:

: czw lip 03, 2008 3:05 pm
autor: Lui
to jak tłoki i wał z 1.4 to skąd miałby 1.6 ? :P

: czw lip 03, 2008 7:28 pm
autor: DeviL
Z korby ? :roll: :twisted:

: czw lip 03, 2008 10:47 pm
autor: JARO_Cz-wa
DeviL pisze:Z korby ? :roll: :twisted:
pojemność slinika wynika z:
-średnicy cylindra,
-skoku tłoku,
-liczby cylindrów.
:wink:

: czw lip 03, 2008 11:57 pm
autor: DeviL
Jakby tak bylo to by silniki tylko walami sie roznily (przyjmujac ,ze 1.4 i 1.6 sohc maja ten sam tlok srednicowo o dohc nie wspominajac gdzie sa 84mm glownie a pojemnosci od 1.6 do 2.0) :wink: Kukajcie epera i porownujcie mnie sie nie chce sprawdzac , kiedys sprawdzalem

: pt lip 04, 2008 10:58 am
autor: ziuzio
1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.