Strona 1 z 6

: pt kwie 29, 2005 9:05 am
autor: Yaninnya
telo pisze:jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem?
Wkładasz napęd UT do CC? Ciekawe, bo ja już włożyłem... 8)

: pt kwie 29, 2005 5:53 pm
autor: telo
Yaninnya pisze:
telo pisze:jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem?
Wkładasz napęd UT do CC? Ciekawe, bo ja już włożyłem... 8)
Ano wkladam juz wisialo wszystko na miejscu,teraz maluje autko,a silnik jest juz po remoncie. :)

: ndz maja 01, 2005 5:54 pm
autor: Yaninnya
Nie łatwo wszystko zmieścić, ale dla chcącego itd.... Masz garba na masce? Bo ja nie. 8) Udało mi się wcisnąć bez demolowania maski.

: ndz maja 01, 2005 6:39 pm
autor: telo
Yaninnya pisze:Nie łatwo wszystko zmieścić, ale dla chcącego itd.... Masz garba na masce? Bo ja nie. 8) Udało mi się wcisnąć bez demolowania maski.
garba nie bede mial juz bym wolal jezdzic z dziura w masce albo bez niz z takimwielbladem z przodu,bede mial wlot na masce i to nie duzy bo rura z intrcoolera troszke przeszkadzac bedzie :D

: ndz maja 01, 2005 7:00 pm
autor: Yaninnya
A po co Ci wlot na masce? Przecież tam nie ma do czego "wlatać". :?:

: ndz maja 01, 2005 7:10 pm
autor: telo
Yaninnya pisze:A po co Ci wlot na masce? Przecież tam nie ma do czego "wlatać". :?:
no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzil

: ndz maja 01, 2005 7:22 pm
autor: telo
powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma :wink:

: pn maja 02, 2005 10:42 am
autor: Yaninnya
telo pisze:no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzil
Nie zmieściłeś dolotu pod maską? A silnik masz Mk I czy Mk II?
telo pisze:powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma
Dotychczas jeździłem na chłodnicy z CCS, ale po pierwsze wentylator miał dość ciężkie życie, a po drugie teraz silnik będzie bardzo poważnie dłubnięty i przechodzę na dorabianą. Dopiero jak założę IC, to wtedy będę znał jej dokładne wymiary.

: pn maja 02, 2005 2:09 pm
autor: telo
Yaninnya pisze:
telo pisze:no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzil
Nie zmieściłeś dolotu pod maską? A silnik masz Mk I czy Mk II?
telo pisze:powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma
Dotychczas jeździłem na chłodnicy z CCS, ale po pierwsze wentylator miał dość ciężkie życie, a po drugie teraz silnik będzie bardzo poważnie dłubnięty i przechodzę na dorabianą. Dopiero jak założę IC, to wtedy będę znał jej dokładne wymiary.
silnik mam Mk1,narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo

: wt maja 03, 2005 11:41 am
autor: Yaninnya
telo pisze:silnik mam Mk1
To kiepsko coś ustawiłeś silnik przed montażem, bo mój jest też Mk I i bez większych problemów ustawiłem go tak, że maska mi się zamyka.
telo pisze:narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo
I tak chłodnica z UT nie zmieści się do CC. Jest za wysoka. Z chłodnicą CC dobrze jest odłączyć chłodzenie turbiny. Bardziej musisz wtedy dbać o schładzanie turbiny po szybszej jeździe, ale zdecydowanie niższa jest temperatura cieczy.

: śr maja 04, 2005 10:23 am
autor: colin
Yaninnya pisze:
telo pisze:silnik mam Mk1
To kiepsko coś ustawiłeś silnik przed montażem, bo mój jest też Mk I i bez większych problemów ustawiłem go tak, że maska mi się zamyka.
telo pisze:narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo
I tak chłodnica z UT nie zmieści się do CC. Jest za wysoka. Z chłodnicą CC dobrze jest odłączyć chłodzenie turbiny. Bardziej musisz wtedy dbać o schładzanie turbiny po szybszej jeździe, ale zdecydowanie niższa jest temperatura cieczy.
Nie radze odlaczac wody od turbo... Chyba ze lubicie wymieniac czesto. Juz pare takich wynalazkow widzialem i predzej czy pozniej szlag trafial. Jak fabrycznie jest to lepiej nei kombinowac.

: śr maja 04, 2005 11:24 am
autor: Yaninnya
colin pisze:Nie radze odlaczac wody od turbo... Chyba ze lubicie wymieniac czesto. Juz pare takich wynalazkow widzialem i predzej czy pozniej szlag trafial. Jak fabrycznie jest to lepiej nei kombinowac.
A na jakiej podstawie taka opinia? Wyraźnie napisałem: jeśli prawidłowo się eksploatuje auto, to nie ma różnicy w trwałości turbiny. A jeśli ktoś nie jest w stanie zapamiętać (i stosować) kilku zasad eksploatacji auta bez chłodzenia cieczą turbiny, to co i rusz będzie "wysadzał w powietrze" turbinę. Oprócz Legacy (bo to pełna seria była) miałem odłączoną wodę we wszystkich autach turbo i jakoś nie stwierdziłem skróconego życia turbin (a w Cossie jeździłem na 1.8 bara i kolektor świecił prawie na biało).
Wszystkie A-grupy, WRC, jeżdżą bez chłodzenia turbiny, więc nie wiem, dlaczego nazywasz takie rozwiązanie rzeźbą.

: śr maja 04, 2005 5:44 pm
autor: telo
bedziemy kombinowac jak trzeba bedzie to sie termostat tez wyrzuci,powiedz mi jakie miales osiagi na nie dlubnietym silniku,czy auto masz uzbrojone,bo moje to bedzie taki troche golas czyli dwa kubelki i deska rozdzielcza i nic poza tym w srodku.

: śr maja 04, 2005 8:16 pm
autor: fazzy
:idea:

Jak zamawiam turbiny od Turbonetics to zawsze sie mnie pytają czy chcę turbinę mokrą czy suchą.
Kiedy ich pierwszy raz zapytałem co za różnica to powiedzieli że to ta sama turbina tyle że ma podłaczenie do wody lub też nie.
- No dobrze, pytam, a kiedy podłączać pod wodę?
- No jak będziesz walił 2,0-2,5 bara to już warto......
- :shock: - no dobra, ale jak nie wiem ile klient będzie chciał...
- to bierz mokrą i nie podłączaj wody, jak klientowi zachce się więcej mocy to później podłączysz mu tylko wodę i tyle.

:idea:

: śr maja 04, 2005 10:08 pm
autor: apac
W takim razie ja mam wersje WRC :wink:
Nie wiem jak ma sie to do trwalosci, ale moja juz zaraz po odpaleniu puszcza chmurke wiec wymiana sie zbliza... jesli wszystko pojdzie dobrze juz po weekendzie bede turlal sie na nowej (czytaj lepszej :lol: ) .