: pt kwie 29, 2005 9:05 am
Wkładasz napęd UT do CC? Ciekawe, bo ja już włożyłem...telo pisze:jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem?

Forum właścicieli i pasjonatów Uno Turbo i Punto GT
https://unoturbo.pl/
Wkładasz napęd UT do CC? Ciekawe, bo ja już włożyłem...telo pisze:jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem?
Ano wkladam juz wisialo wszystko na miejscu,teraz maluje autko,a silnik jest juz po remoncie.Yaninnya pisze:Wkładasz napęd UT do CC? Ciekawe, bo ja już włożyłem...telo pisze:jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem?
garba nie bede mial juz bym wolal jezdzic z dziura w masce albo bez niz z takimwielbladem z przodu,bede mial wlot na masce i to nie duzy bo rura z intrcoolera troszke przeszkadzac bedzieYaninnya pisze:Nie łatwo wszystko zmieścić, ale dla chcącego itd.... Masz garba na masce? Bo ja nie.Udało mi się wcisnąć bez demolowania maski.
no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzilYaninnya pisze:A po co Ci wlot na masce? Przecież tam nie ma do czego "wlatać".
Nie zmieściłeś dolotu pod maską? A silnik masz Mk I czy Mk II?telo pisze:no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzil
Dotychczas jeździłem na chłodnicy z CCS, ale po pierwsze wentylator miał dość ciężkie życie, a po drugie teraz silnik będzie bardzo poważnie dłubnięty i przechodzę na dorabianą. Dopiero jak założę IC, to wtedy będę znał jej dokładne wymiary.telo pisze:powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma
silnik mam Mk1,narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialoYaninnya pisze:Nie zmieściłeś dolotu pod maską? A silnik masz Mk I czy Mk II?telo pisze:no niby nie ma ale mam jezdzic z wystajaca rura?a i silnik bedzie troche lepiej sie chlodzilDotychczas jeździłem na chłodnicy z CCS, ale po pierwsze wentylator miał dość ciężkie życie, a po drugie teraz silnik będzie bardzo poważnie dłubnięty i przechodzę na dorabianą. Dopiero jak założę IC, to wtedy będę znał jej dokładne wymiary.telo pisze:powiedz mi jeszcze jaka chlodnice wsadziles z uno czy cc,bo za wiele miejsca tam nie ma
To kiepsko coś ustawiłeś silnik przed montażem, bo mój jest też Mk I i bez większych problemów ustawiłem go tak, że maska mi się zamyka.telo pisze:silnik mam Mk1
I tak chłodnica z UT nie zmieści się do CC. Jest za wysoka. Z chłodnicą CC dobrze jest odłączyć chłodzenie turbiny. Bardziej musisz wtedy dbać o schładzanie turbiny po szybszej jeździe, ale zdecydowanie niższa jest temperatura cieczy.telo pisze:narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo
Nie radze odlaczac wody od turbo... Chyba ze lubicie wymieniac czesto. Juz pare takich wynalazkow widzialem i predzej czy pozniej szlag trafial. Jak fabrycznie jest to lepiej nei kombinowac.Yaninnya pisze:To kiepsko coś ustawiłeś silnik przed montażem, bo mój jest też Mk I i bez większych problemów ustawiłem go tak, że maska mi się zamyka.telo pisze:silnik mam Mk1I tak chłodnica z UT nie zmieści się do CC. Jest za wysoka. Z chłodnicą CC dobrze jest odłączyć chłodzenie turbiny. Bardziej musisz wtedy dbać o schładzanie turbiny po szybszej jeździe, ale zdecydowanie niższa jest temperatura cieczy.telo pisze:narazie zaloze chlodnice z cc zobacze co sie bedzie dzialo
A na jakiej podstawie taka opinia? Wyraźnie napisałem: jeśli prawidłowo się eksploatuje auto, to nie ma różnicy w trwałości turbiny. A jeśli ktoś nie jest w stanie zapamiętać (i stosować) kilku zasad eksploatacji auta bez chłodzenia cieczą turbiny, to co i rusz będzie "wysadzał w powietrze" turbinę. Oprócz Legacy (bo to pełna seria była) miałem odłączoną wodę we wszystkich autach turbo i jakoś nie stwierdziłem skróconego życia turbin (a w Cossie jeździłem na 1.8 bara i kolektor świecił prawie na biało).colin pisze:Nie radze odlaczac wody od turbo... Chyba ze lubicie wymieniac czesto. Juz pare takich wynalazkow widzialem i predzej czy pozniej szlag trafial. Jak fabrycznie jest to lepiej nei kombinowac.