Strona 1 z 1
Maly problem z doladowaniem :(:(:(
: śr lut 27, 2008 4:14 pm
autor: Grzegorz1987
Witam
Prosze was o pomoc strzelił mi mały 4mm węzyk w kolektorze ssącym górny który idzie w głab kabiny....
Od czego ten wężyk jest??? podobno od zegara pomiarowego doładowania czy to prawda???Szarpnanąłem wyszedł krotrzy i cały powinien z rozwalona końcówką.
Teraz mam tak że ciśnienie moze 03/0.5 bara swieci mi się kontrola wtrysku

Prosił o rady gdzie tem przewod idzie najlepiej z fotami było by super z góry dziekuje
: śr lut 27, 2008 4:38 pm
autor: Grzegorz1987
Prosze o właścicieli GT-eków jak by mogli to by sprawdzili w swoich gdze te przewody są podłaczane...
tzn. "przewód od zegara ciś. doładowania i przewód ogórny w kolektorze ssącym".
: śr lut 27, 2008 6:02 pm
autor: skadubek
Jeśli by szedł do wskażnika to by skaxnik chyba nie pokazywał

on idzie do kompa który jest w podszybiu
Zaraz zaraz teraz widze...po:
1 strzelił Ci przewód idący do kompa musisz odkręcić podszybie(zdjąć wycieraczki i tp.
2 to co wyciągnąłeś jest od wskaźnika oraz od zaworu DV(on idzie od kolektora jest tam taki trójnik pózniej za akumulatorem jest kolejny trójnik(ten co masz złamany), który rozdziela na zawór DV i wskaźnik doładowania)
Chyba tak to będzie

: śr lut 27, 2008 6:57 pm
autor: Grzegorz1987
Dzieki za pomoc

:):)
Migiem do garażu i za robote się biore

:):)
Mam goracą proźbe jak mogł bys zrobić fote tego trójnika gdzie on jest...
Chodzi mi o ten co jest odpowiedzialny za wskaźnik.
P.S
Czemu wnioskujesz,że jest złamany??
Re: Maly problem z doladowaniem :(:(:(
: śr lut 27, 2008 8:05 pm
autor: skadubek
Grzegorz1987 pisze:Szarpnanąłem wyszedł krotrzy i cały powinien z rozwalona końcówką.
Tak jakoś zrozumiałem....
Odkręć ten plasik czarny na dwie śrubki kluczyk 10(obok kolektora, po środku komory silnika) i zobaczysz pierwszy trójnik taki metalowy wychodzi z kolektora(gróby wąż idzie do serwa i tam jest kruciec na węzyka do wsakznika, który za akumulatorem ma trójnik na DV i wskaźnik) poodkręcaj a sam zobaczysz

: śr lut 27, 2008 9:06 pm
autor: Grzegorz1987
Znalazłem ale ktoredy go przeprowadzić??
Ale za kolektorem ssącym jest trójki i 1 przewod nie podłaczony

gdzie go podłaczyć???
Re: Maly problem z doladowaniem :(:(:(
: śr lut 27, 2008 11:01 pm
autor: Grzegorz1987
skadubek pisze:Grzegorz1987 pisze:Szarpnanąłem wyszedł krotrzy i cały powinien z rozwalona końcówką.
Tak jakoś zrozumiałem....
Odkręć ten plasik czarny na dwie śrubki kluczyk 10(obok kolektora, po środku komory silnika) i zobaczysz pierwszy trójnik taki metalowy wychodzi z kolektora(gróby wąż idzie do serwa i tam jest kruciec na węzyka do wsakznika, który za akumulatorem ma trójnik na DV i wskaźnik) poodkręcaj a sam zobaczysz

[/quote
Mam rozumiec,że za alkumulatorem idzie przewod od wskażnika doladowania a gdzie jest dziura żeby przewod przeciagnąć??
A ten trojnik w kolektorze za za DV przewod jeden też idzie (w trojnik za alkumulatorem) ??
Rece opadają z tymi węzykami...
: czw lut 28, 2008 12:08 am
autor: JARO_Cz-wa
Więc po kolei:
-wężyk który z tego co doczytałem Ci pękł zapięty jest w jeden z dwóch króćcy na kolektorze dolotowym (drugi idzie do regulatora ciśnienia paliwa). prowadzi on tak jak napisał już ktoś powyżej, do kompa który jest pod plastikiem miedzy szybą, a maską.
-z prawej strony kolektora wkręcony jest taki czwórnik(pomijając wlot z kolektora):
1.)waż połączony z serwem hamulcowym (gruby wąż w oplocie),
2.)króciec z zaworkiem podciśnieniowym, bodajże do układu oparów paliwa, ale mniejsza z tym
3.)prowadzi do trójnika, który powinien znajdować się mniej więcej pod serwem hamulcowym i od tego trójnika idzie jeden wężyk do zaworu DV, a drugi do środka do kabiny do wskaźnika doładowania - foty niestety niemam i niemam kiedy cyknąć Ci ale jeśli dobrze pamiętam to wchodzi on do kabiny razem z jakimiś innymi przewodami gdzieś na prawo poniżej serwa hamulcowego.
Po wyciągnieciu akumlatora i jego podstawy w której jest zamocowany dużo łatwiej to ogarnąć bo coś wogóle widać wtedy

: czw lut 28, 2008 8:25 am
autor: Grzegorz1987
Dzięki za wyjaśnienie co i gdzie

:):)
Mam jeszcze 1 mała zgatke...
Jak dodaje gazu tzn. jak już rozpędzam auto coś mi piszczy nie wiem czemu jak jest odpięty przewod od komputera nie piszczy nic. Co to może być???A przewód wymieniony.
To tak 1 nic 2 zaczyna ostro piszczeć 3 mniej 4-5 bieg znika zjawisko.
Jak wróce z pracy wrzuce filmik może cos poradzicie i na to.
: czw lut 28, 2008 11:44 am
autor: skadubek
Penwno gdzieś jest nieszczelność 1,2,3 masz nawieksze doładowanie na 4,5 jest mniejsze ijedziesz szybciej więc zagłusza

tak jest mój typ
