Strona 1 z 1
co jest ?
: śr lut 13, 2008 10:21 pm
autor: ostry
nie moge odkręcić tej śruby co z nią ?
jak nie odkręce to nie wymienie paska
Re: co jest ?
: śr lut 13, 2008 10:31 pm
autor: pietro
ostry pisze:nie moge odkręcić tej śruby co z nią ?
jak nie odkręce to nie wymienie paska
hmm ja ostatnio też się mocowałem z nią gdzieś napisali że trza w prawo a to trza w lewo ,odkręcałem młotkiem i przecinakiem (takim troszki tempym ale i tak uszkodziłem nakrętkę) tylko pierw kołko rozrządu zablokowałem i poszła bez większych problemów
pozdro
: śr lut 13, 2008 10:52 pm
autor: hz10
normalny gwint jest w ut 1,3 w 1,4 może być lewy

: czw lut 14, 2008 2:28 am
autor: ziuzio
W 1.4T też jest normalny prawy gwint:).
Zablokuj sobie koło zamachowe przez "okienko" jakimś dobrym śrubokrętem i kręć-przed siłowaniem się warto jeszcze obstukać tę nakrętkę młotkiem przez kawałek aluminium:).
: czw lut 14, 2008 11:33 am
autor: ZibiUT
Ja jeszcze robiłem tak ze mając wiertło 6 mm chyba długie i dość twarde np do betonu wkladałem je w otwór w kole zamachowym ( są takie małe otworki od strony bloku) i ciągnałem. Wiertło blokuje się na bloku i dobrze trzyma. Tak samo przykrecałem i odkrecałem koło zamachowe.
: czw lut 14, 2008 11:35 am
autor: DJ
Przepraszam a to jet 1,3 czy 1,4

ja nie rozkręcałem kółka w 1,3 tylko odkręciłem czujnik położenia wału z tych 2 malutkich śrubek(klucz 8 ) i blaszkę która jest z lewej strony kółka na klucz 10 tkę i pasek wychodzi pomiędzy miska i kółkiem do dołu.
: czw lut 14, 2008 11:59 am
autor: ostry
u mnie nie ma tak lekko wkładałem wiertło nawet dwa i się złamały nawet śrubokręt o średnicy 1cm pękł zostaje mi tylko pomysł pietra z tym przecinakiem a jak nie to ja przetne i kupę nową
: czw lut 14, 2008 12:05 pm
autor: ZibiUT
Tylko gdzie wkładałeś?? Bo ja mówie o kole zamachowym ale nie miedzy zeby tylko jak zdejmiesz osłonę na dole koło miski to zobaczysz w kole takie otworki. Wybierasz jeden z nich i tam wkładasz wiertło a potem delikatnie. przekrec wałem az zablokuje się o blok i dopeiro wtedy ciegniesz.
: czw lut 14, 2008 12:43 pm
autor: ostry
dokładnie tam i nic wiertła pękały a śruby się gieły
: czw lut 14, 2008 12:58 pm
autor: ZibiUT
Obstukaj jeszcze śrubę z kazdej strony( pokaj po kilka razy w kazdy bok nakretki) moze jeszcze da rade a jak nie no to przecinak i młotek.
: czw lut 14, 2008 7:04 pm
autor: ostry
dobra to poszło przecinakiem ale powiedzcie w co celować wcięciem na kole zębatym od wałka ?
: czw lut 14, 2008 9:57 pm
autor: ZibiUT
Jak masz obudowe rozrządu to powinieneś mieć taki dynks wysuwany. Jezeli masz 1,3T to w tej metalowej czesci jest taki dziubek
: czw lut 14, 2008 10:39 pm
autor: ostry
1.4 mam ale już znalazłem dzięki
: pn lut 25, 2008 9:15 pm
autor: Luu
ostry pisze:dobra to poszło przecinakiem ale powiedzcie w co celować wcięciem na kole zębatym od wałka ?
Gwint był lewy czy prawy u ciebie w 1.4 ?
: pn lut 25, 2008 10:36 pm
autor: ostry
normalny był