Strona 1 z 1

Uszczelka głowicy

: sob sty 12, 2008 5:52 pm
autor: maciek
Witam, mam poważny problem z moim uniakiem. Otóż jakis czas temu zaczęło mi ubywać wody w zbiorniku wyrównawczym, po jakimś czasie problem się nasilił i wodę zaczęło wybijać a węże zaczęły twardnieć.. Diagnoza była prosta - uszczelka głowicy.
Po rozebraniu auta okazoło się że diagnoza była trafna - z uszczelki nie wiele pozostało. Okazało się również że pojawiły się wżery przy kanałach wodnych w głowicy. Wżery zostały "zalane aluminium" przy pomocy tiga, głowica została splanowana i po złożeniu okazało się że:
1 Brakuje wolnych obrotów
2 Co gorsze - ciśnienie oleju idzie w miskę olejową
3 Auto dymi

Jednym słowem miała być prosta wymiana uszczelki, a teraz zapowiada się coś grubszego.
Odebrałem auto od mechanika bo nie było sensu już męczyć chłopa i nie wiem co dalej robić.
Szukać innego fachowca?
Gdzie najlepiej w okolicach Łodzi to robić?
Od czego zacząć sprawdzanie przyczyny niedomagań?

Dodam, że wersję 1.4 a uszczelka jest do tego modelu (i pgt naturalnie).
Jakieś propozycje? - serdecznie proszę o pomoc.
Pozdrawiam Maciek

: sob sty 12, 2008 6:38 pm
autor: Killer
Jak dla mnie wyglada na to, ze ktos zrobil zonka z glowica. Przeswietlales ja?? Jezeli nie, to stawiam na niedokladnosc w naprawie. Sprawa wolnych obrotow to rowniez moze byc nieszczelnosc w ukladzie, ale to chyba nie jest teraz najgrozniejsza awaria. Jak nikt Ci nie pomoze, to laweta i wal do 3miasta. Poradzimy

: sob sty 12, 2008 7:24 pm
autor: DeviL
Byc moze przy napawaniu metal zostal przegrzany i nastapilo jego kruche pekanie , przez co puszcza olej ? Najlatwiej byloby miec 2-ga glowice dobra ,wsadzic i sprawdzic

: ndz sty 13, 2008 8:38 pm
autor: maciek
Drugiej głowic niestety nie mam. Będę musiał sprawdzić tę co mam lub nabyć jakąś w dobrym stanie.

Re: Uszczelka głowicy

: ndz sty 13, 2008 9:30 pm
autor: hz10
maciek pisze: 1 Brakuje wolnych obrotów
2 Co gorsze - ciśnienie oleju idzie w miskę olejową
3 Auto dymi
ad1 ciężko wyczuć za dużo może być przyczyn
ad2 totalnie nie rozumiem
ad3 jaki kolor dymu?

ciekawe

: pt lut 15, 2008 9:03 pm
autor: tusiu1988
witam wszystki turbiaczy chcialem zapytać po czym można poznać a w zasadzie odrużnić walniętą uszczelke pod głowicą od pękniętej głowicy? Jest wogóle jakaś różnica?pytam ponieważ ubywa mi płynu ze zbiorniczka wyrównaczego a ostatnia nawet mialem wyciek nie wykryłem którędy jeszcze :( ale nie chłodnicą :P ani korkiem zbiorniczka. Proszę o pomoc

: ndz lut 17, 2008 9:16 pm
autor: skadubek
Sprawdz weże na turbinie tam czestą się sączy i nie widać bo paruje pod wpływem temp. turbawki

...

: pt lut 22, 2008 10:48 pm
autor: tusiu1988
Witam i dziękuje za podpowiedz jutro to obadam :P

: sob kwie 05, 2008 4:38 pm
autor: tusiu1988
Orientujecie sie może ile kosztuje głowica do 1.3 turbo???????

: sob kwie 05, 2008 7:05 pm
autor: Lui
pewnie od ok 100zł wzywż :)

: sob kwie 05, 2008 7:24 pm
autor: tusiu1988
a może coś konkretniej sie dowiem?jaki jest max??????????????????

: sob kwie 05, 2008 8:44 pm
autor: Lui
nie widziałem za więcej niż 200, ale może ktoś sobie krzyknąć jak będzie popyt :)

: pn kwie 07, 2008 1:59 am
autor: ziuzio
tusiu1988 pisze:a może coś konkretniej sie dowiem?jaki jest max??????????????????

Nieskończoność zł-mam dwie takie do pchnięcia.

Ale widziałem także tańsze, tylko za ~450zł.

: pt kwie 11, 2008 8:37 pm
autor: tusiu1988
to na ile ją cenisz????