mrowczan pisze:Witam.
Juz tak mnie zamotali, ze sam nie wiem, co robic... Chce wycisnac z Punciaka ok 200km, przy czym auto ma byc do jazdy na codzien. Jaka dmuchawe lepiej wsadzic? Przy ilu obrotach T28 bedzie sie rozkrecac? Bo mnie strasza, ze bedzie za duza...
Pozdrawiam
Wg mnie jedyna i słuszna to tb2810 z Fiat Coupe 20VT,lancia kappa 20VT

Jest to fabryczna hybryda pomiędzy T25 a T3

Przy doładowaniu 1,5-1,6 bara 200KM W porównaniu do seryjnej VL7 zaczyna budzic sie od 3500 i dmucha juz mega przy 4000
Potzrebujesz MBC, SMT6, stryski wysokokoporowe np z fiata Coupe 20VT, choć bym sie upierał że seryjne wystarcza, ale nie próbowałem, bo te z 20VT mają kurcze takie możliwosci że SMT słóży bardziej do shamowania paliwka niz dodania

Fajnie by było miec swieżą sonde no i super czlowieka co by potem to wysterował. Jak sie mój nie sprzeda to wreszcie Go dopicuje na 220KM, FMIC i mapsensor,zaworek n75 i wreeeszcie dwie mapki

Turbinki można kupic za 200-400pln , niestety wtedy jest to złom , przeważnie z krzywą oską, takze trzeba za turbinke liczyc do 2kpln, ale wtedy jest niunia sliczniunia

Turbinka pasuje idealnie pod nasz kolektor i wogóle (fajnie jak by zrobić nowy, i odsunac lekko od alternatora) ale na seri tez sie da, trzeba było troche oklepac downpip'a z 20VT, osłone termiczną i obudowe altka , cisano ale 15kkm i wszystko żyje
Jak by co to pisz

Albo moze chcesz juz mojego gotowego
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3940949
P.S
Auto frówa, niestety tylko do 240 bo skrzynia za kótka ;( i jak sie wystroi porządnie to nie ma bólu az takiego z paliwkiem. Pamietaj o sondzie, wymien odrazu