Strona 1 z 4
Problem z silnikiem
: pt sty 11, 2008 8:26 pm
autor: Luu
Mam juz dosc tego samochodu....
Wczoraj wrocilem do domu autem, dzialalo perfekt. Dzis po poludniu odpalam... silnik jakos nierowno pracuje, ma tylko 500obr/min, bardzo niechetnie wkreca sie na obroty. Dodaje gazu.... straszliwie go muli i wogle nie idzie. Nie wyjechalem nawet poza osiedle, zaczely sie wydobywac kleby olejowego dymu z rury wydechowej. Podnosze maske a tu siwo... Przyjzalem sie, dym walil z turbiny. Odkrecilem przeplywke i przewod idacy do turbo. Wirnik turbiny obracal sie bardzo niechetnie i z lekkim oporem. Lozysko w turbinie sie zatarlo?
Odpalam auto jeszcze raz.... i juz wogle trup... rozrusznik kreci, czuc benzyne ale nie zalapuje....
Sorry za brak polskich znakow ale zdechl mi alt.
: pt sty 11, 2008 8:40 pm
autor: Lui
wygląda na to że turbo się zatarało zupełnie

: pt sty 11, 2008 9:08 pm
autor: Luu
Ale dlaczego tak nagle?
A poza tym czemu teraz nie moge wogle auta odpalic ?
: pn sty 14, 2008 7:46 pm
autor: Luu
No i fakt... turbina kopnęła w kalendarz
Apropas, jest mozliwe aby puściła płyn chłodniczy do oleju? Bo jakiś wodnisty sie wydaje.
Ma ktoś do sprzedania w dobrej cenie IHI vl5?
Albo gdzie można dobrze i tanio zregenerować ją?
: pn sty 14, 2008 7:59 pm
autor: ostry
: pn sty 14, 2008 8:02 pm
autor: marcin77
nie, w 1.4 jest inny model, regeneracja u nas jest na elewatorskiej (nazwy firmy nie pamiętam), szyld jest tuurbosprężarki, naprawa itp. ale nie wiem jak robią,
: pn sty 14, 2008 8:03 pm
autor: Luu
nie taki...
: pn sty 14, 2008 8:07 pm
autor: ostry
mi za k14 to wołali wszędzie 800-1200 zł za małe luzy
: pn sty 14, 2008 8:08 pm
autor: Luu
marcin77 pisze:nie, w 1.4 jest inny model, regeneracja u nas jest na elewatorskiej (nazwy firmy nie pamiętam), szyld jest tuurbosprężarki, naprawa itp. ale nie wiem jak robią,
Tam zdaje sie naprawiają od diesli, jutro zajade zapytam. Dziś byłem w techmocie w Choroszczy.... koleś zaśpiewał wstępnie za regeneracje 1700zł...

szczęka mi opadła....
: pn sty 14, 2008 8:25 pm
autor: marcin77
u nas drogo, wybór żaden, moto arena chyba w iławie, lub inne firmy ktoś pewnie poleci
: pn sty 14, 2008 11:44 pm
autor: JARO_Cz-wa
ostry pisze:mi za k14 to wołali wszędzie 800-1200 zł za małe luzy
Mi 1,5 roku temu w moto arenie i ream poland za regeneracje vl7 mówili około 1000-1100pln netto pod warunkiem ze wirniki sprawne. Popytaj u gości którzy sprzedają turbawki używane i po regeneracji. Ja dałem 900 za taka sztuke i naprawde wyglądała bardzo dobrze. Jakbyś potrzebował namiary to daj znać bo mam kilka wizytówek.
Obejżyj dokłądnie wirniki jeszcze w swojej jak planujesz regenerwać, szczególnie wydechowy czy się nie wytarty łopatki o muszle.

: wt sty 15, 2008 12:17 am
autor: DeviL
1000zl ,za zmiane uszczelniaczy to troche drogo

Jak juz regenerowac to full

: wt sty 15, 2008 10:21 am
autor: 2rotor
DeviL pisze:1000zl ,za zmiane uszczelniaczy to troche drogo

Jak juz regenerowac to full

Dokładnie. Tym bardziej że jak się zlooka sklepy internetowe za granicą to przy obecnych kursach walut za nieco ponad 2k można kupić nowe GT25R czy inne nowe sprężarki.
: śr sty 16, 2008 12:42 pm
autor: Luu
Dowiedziałem sie, że moje turbo podobno nie nadaje sie do regeneracji. Ma duży luz wzdłużny wirnika, wirniki przytarte, uszczelniacze do wymiany... co ciekawe podono łożyska są dobre. Pytałem chyba z 8 firm o regeneracje, jeden zakład podjąłby sie za 1850zł + vat, drugi za 800zł a trzeci 550 - 650. I jak tu wierzyć specjalistom. Jedni piszą, że za 600zł to nie ma czego regenerować a inni, że sie da.
W każdym bądź razie chcę pozostać przy ihi vl5. Kto zna godny polecenia warsztat regenerujący? Warto próbować regenerować czy kupić jakąś używke po regeneracji? w sumie to swoją znam na dobrze i wiem co było nie tak ale czy sie opłaca ją remontować?
: śr sty 16, 2008 1:59 pm
autor: ZibiUT
Ja bym albo kupił po regeneracji z gwarancją albo kupił T25 lub coś co podejdzie z niewielką ilościa przeróbek i dalej smigał