Strona 1 z 1

hydroregulatory zaworów, a modyfikacjia turbo

: wt sty 08, 2008 11:55 pm
autor: kania_
Jak w temacie jakie sa plusy jakie minusy przy przerabianiu np. 1.2, 1.4 czy 1.6 16V na turbo?

: śr sty 09, 2008 12:09 am
autor: hz10
pierwsza i zasadnicza różnica to "masa" szklanek i regulatorów hydraulicznych a co za tym idzie realne obroty maksymalne

: śr sty 09, 2008 8:17 am
autor: kania_
akurat masa jest zblizona bo mechaniczne maja wkladki w postaci plytek

: śr sty 09, 2008 9:02 am
autor: hz10
nie wiem jak z różnicą mas w fiacie ale w vw można wyczuć różnice w dłoni więc nie jest mała

: śr sty 09, 2008 5:50 pm
autor: kania_
temat dotyczy tylko i wyłacznie 1.2 1.4 1.6 16V fiata
czy po zaturbinowaniu tych sliników wystepuja problemy z hydraulika
mowimy o mocach ponad 200KM

p.s.
zastanawiam sie czy szukac jakiegos rozwiazania czy zostawic hydraulike
w 1.6 16V

: śr sty 09, 2008 8:09 pm
autor: hz10
jeżeli nic nie zmieniasz w max prędkości obrotowej silnika to nie zmieniaj nic w napędzie zaworów no chyba że wałek

: czw sty 17, 2008 8:54 pm
autor: KFAS
A może dać Ci lepiej namiary i nr fona do mojego sąsiada on przywiezie Ci najnowsze 1,4 TURBO z FIATA ? tam juz w seri jest 150ps???

Tanio to nie będzie ale już coś takiego załatwiał z Włoch do sc...

: pt sty 18, 2008 11:48 am
autor: kania_
mam juz 1.3 turbo
ale i tak docelowo idzie 1.6 16v bo głowica ma lepszy flow
najwyzej zrobie nowe glowiczki i zmienie regulacje na plytkowa
bo juz dopasowalem moje korby z pautera a teraz jestem wstadium
dopasowywania tlokow :P jak to tez zakonczy sie sukcesem
to jedyny problem to nowa lapa silnika, podpora poloski
no i najwiekszy problem te slawetne hydroregulatory

: pt sty 18, 2008 3:02 pm
autor: ZibiUT
kania_ pisze:mam juz 1.3 turbo
ale i tak docelowo idzie 1.6 16v bo głowica ma lepszy flow
najwyzej zrobie nowe glowiczki i zmienie regulacje na plytkowa
bo juz dopasowalem moje korby z pautera a teraz jestem wstadium
dopasowywania tlokow :P jak to tez zakonczy sie sukcesem
to jedyny problem to nowa lapa silnika, podpora poloski
no i najwiekszy problem te slawetne hydroregulatory
Mówisz o takim 1.6 16V jak w palio/bravo/brawa itd??

Jak chcesz fotkę łapy to nie ma problemy. A podpory półosi tam nie ma.

: pt sty 18, 2008 7:49 pm
autor: kania_
ja to wsadzam do una i chce spac ze skrzynia ut wiec podpore trzeba zrobic bo jakby zwykla skrzynia to n/p, a lape musze wydumac bo jest tam taka jak w punto i tipo a ja potrzebuje do uno chyba ze podluznice przerobie