Strona 1 z 1
Projekt Uno 1.1 turbo
: sob gru 22, 2007 9:51 pm
autor: Michał1988
Witam,wasnie skońcyzem(znając zycie jeszcze wyskoczy milion rzeczy) remont kapitalny mojego uniaczka.Do wymiany poszły panewki,pierścienie, uszczelniacze zaworowe,simeringi,wszelkie uszczelnienia w silniku(czyt uszczelki

) zawory zostały dotarte, tłoki wypolerowane tak jak i kanały i zawory.silniczek został odpręzony.Na święta dostał nowe świece;) skręciłem mu WG na 0.3bB na okres docierania, za 1000km, wymienię olej, odkręce WG troszkę mocniej (0.6-0.

i będe obserwował jak się zachowuje. Silnik przed remontem został zaturbiony i na początku były z nim male problemy-nie chciał współpracować, wycieki z gaźnika, wypadające węze-masakra.Troche uczucia i zaczeło grac.Mam nadzieje ze wszystko będzie grało tak jak bym tego chciał. Jutro zamieszę fotgorafie z remontu i moze jakiś filmik jak uno pracuje na turbince 4 dni i 3 noce zarwane opłaciły się-prezent na Święta już mam. Wesołych!
: sob gru 22, 2007 10:20 pm
autor: ostry
a jaką turbine dałeś ? no i czekamy na zdjęcia
: ndz gru 23, 2007 12:08 am
autor: skadubek
sorki ale temat chyba do działu chwalimy się

Powodzonka

: ndz gru 23, 2007 1:11 am
autor: Michał1988
niechwlimy si ebo jeszcze w sumie niema czym;) trubina to shwitzer s1-nie wiem co to za turbo ale dośc zdrowo zapieprzało w P 1.2
: ndz gru 23, 2007 12:49 pm
autor: DeviL
Sadzac po googlu to takie turbo ludzie stosuja w malych silnikach (takze motorowych) , potencjal chyba cos kolo 130-150KM ?
: ndz gru 23, 2007 9:04 pm
autor: Michał1988
mój cel to około 120-130km. I ta turbina mi to zapewni.Wszyustko znowu zaczyna sie pier***c. auto chodzi na 3 cylindry-chyba po głowicy.
: ndz gru 23, 2007 9:48 pm
autor: Lui
fajnie, ale ja bym się brał tylko za FIRE w takim przypadku
a to z tego powodu że można mieć dobrą skrzynię, 6tke albo nawet kłówkę w nie ogromnych pieniądzach
Jak rozwiązałeś sprawe z gaźnikiem, przerabiałeś go , uszczelniłeś i do tego elektryczna pompa + specjalny regulator ciśnienia do turbo gaźników?
Napisz coś więcej bo w sumie niewiele wiadomo

: pn gru 24, 2007 2:24 pm
autor: Michał1988
gaźnik założyłem nadciśnieniowy i teraz mam z niego wiecej problemów niż pozytku-Solex.Pompa elektro-bez regulatora.
:(
: pt mar 14, 2008 11:12 am
autor: Michał1988
Witam po długiej przerwie, z mojego uturbiania tak jak większośc mówiła nic nie wyszło, wszystko było już poskładane,silnik odpalił, zagrzałem, ustawiliśmy mieszanke to jazda. Przejechałem pare km i mi rozjeb**ło glowice, zaczoł chodzić na 3 cylindry, kanał olejowy puścił.Wstawiłem drugi silnik 1.1 w którym poleciały pierścienie, teraz uniok stoi bez silnika i czeka na swap 1,3 T lub 1,4 T.Poszukiwania zgitego UT rozpoczęte.Będzie się działo:) Wyjeżdzam 14 maja do angli, robote zleciłem koledze, ja bede tylko $ wysyłał:) a Uno będzie nabierało nowej mocy i kształtów, zdecydowałem sie na remont generalny całej budy, gwint, malowanie, przekładke hamowania z UT, praktycznie wszystkich podzespołó z UT.Myślę ze we wrześniu-październiku będzie juz jakiś efekt. Pozdrawiam:)
: pt mar 14, 2008 4:09 pm
autor: ZibiUT
Kup lepiej sobie albo UT i z niego bierz wszystkie graty albo zrób 1,6T z silnikiem od tipo/tempry lub jak wejdzie to z Lancii 1,6T
: pt mar 14, 2008 11:36 pm
autor: 2rotor
Zibi122 pisze:Kup lepiej sobie albo UT i z niego bierz wszystkie graty albo zrób 1,6T z silnikiem od tipo/tempry lub jak wejdzie to z Lancii 1,6T
Chłopak chciał se uturbić za 2k na szybko przez weekend to se uturbił :]
: pt mar 14, 2008 11:44 pm
autor: DeviL
A mogles kupic za mniej niz tysiaka caly silniki z UT i mialbys dobra baze do zabawy

: sob mar 15, 2008 2:43 am
autor: Michał1988
straciłem na tym kupe kasy, ale jestem młody i głupi;/ kupi całe UT , wyme co potrzebujęi bedzie grało i psykał.
Ps.dory za pisownie ale/ %% daje znac o sobie pozdraniam.