Strona 1 z 1
Odprężanie móła:)
: ndz gru 16, 2007 3:40 pm
autor: Michał1988
Witam, przeczytam 500 różnych tematów na różnych forach ale nigdzie nie wyszperałem informacji jak odprężyć silnik z 9.2:1 do 8,1:1.
Pierwszą myslą była kanapka z 2 uszczelek i miedzianej przekładki ale jest nowy pomysł i jutro zaczynam realizację czyli ->nierdzewka->miedź->nierdzewka.
Podobno uszczleka nie do zabicia

Moje pytanie brzmi jaką grubą zrobić zeby nie było stukowego i zeby odpalał

Już sam nie wiem...
: ndz gru 16, 2007 4:47 pm
autor: DeviL
Najlepiej odprezac/doprezac ponoc tlokami , uszczelke robi sie stalowa jak juz cos , pozatym po co chcesz to robic , jak ci stuka to masz cos nie tak z silnikiem

: ndz gru 16, 2007 5:28 pm
autor: Michał1988
Nic nie stuka... Nie chce zeby wystąpiło zjawisko spalania stukowego i dla tego chcę odpręzyć seryjny silnik przed uturbiebiem, to juz praktycznie ostatnia rzecz która mnie hamuje.
: ndz gru 16, 2007 6:46 pm
autor: kania_
a o jakim silniku mowa? cos wiecej na temat projektu
: ndz gru 16, 2007 7:04 pm
autor: Michał1988
Mowa o silniku uno 1116ccm. 60 km
: ndz gru 16, 2007 11:04 pm
autor: 2rotor
Michał1988 pisze:Mowa o silniku uno 1116ccm. 60 km
A nie lepiej pójść przetartymi szlakami i uturbiać FIRE?
: ndz gru 16, 2007 11:11 pm
autor: Michał1988
mam silnik 1116cmwięc się nim zajmę, dodatkowe utrudnienie jest ze to gaznikowiec, ale nie zchodźmy z tematu, jaką grubośc uszczelki zatosowac?
: wt gru 18, 2007 12:08 am
autor: ziuzio
Michał1988 pisze: jaką grubośc uszczelki zatosowac?
1.0487077298946940438317231157083 [mm]

.
Po co kombinujesz z tym silnikiem?Blok z 1.3/1.4T pasuje bezproblemowo w miejsce 1116cm^3. A tam w serii będziesz miał tyle co tutaj po mocnych kombinacjach i nie małych kosztach, zaś kompletny silnik z wiązką zdobędziesz w rezultacie na pewno taniej i pewniej:).