Wieczorem wrocilem samochodem zgasilem silnik...
Rano na 2 dzien chce auto odpalic a on nic.. rozrusznik krecil ale silnik non stop na NIE.. zero efektu jak by chcial odpalic lub cos w tym stylu...
Wiec do pracy wsciekly na nogach zasowalem
Po pracy chcialem zobaczyc co go boli i z glupoty wsiadlem przekrecilem stacyjke i auto odrazu odpalilo
Co to za magia??????????
strach teraz gdzies pojechac..
z czego idzie dopasowac?? z jakich modelow pasuje??
czy musi byc z GT ??
Chyba pompa paliwa?
Czemu chcesz dopasowywać cokolwiek? Kup poprostu do Punto GT, przecież to nie prom kosmiczny. Chyba że chcesz coś potem modować to kup od Fiata Coupe 2.0 20VT albo walbro 255.
Czujnik jest dostępny z EPSa albo BOSCHa tanio.
Pozdro
z czego idzie dopasowac?? z jakich modelow pasuje??
czy musi byc z GT ??
Chyba pompa paliwa?
Czemu chcesz dopasowywać cokolwiek? Kup poprostu do Punto GT, przecież to nie prom kosmiczny. Chyba że chcesz coś potem modować to kup od Fiata Coupe 2.0 20VT albo walbro 255.
Czujnik jest dostępny z EPSa albo BOSCHa tanio.
Pozdro
juz zamowilem czujnik
mam nadzieje ze to on...
zauwazylem ze jak jest zimno po maxie to nie odpala auto..
ostatnie pare dni jest dosc cieplo i nie ma problemow. ale w poniedzialek jak mi nie odpalal to bylo dosc mrozno...
DeviL pisze:Sprwadz kompresje , jesli sa mechanicznie regulowane zawory to tez moze to miec wplyw jak beda zle luzy
tylko silnik nie pali czasami.. a na ogol od dotkniecia.. a jak nie pali to dokladnie jak bys mu ze swiec kable posciagal.. kreci ale jest martwy.. jak by byla kompresja to w ogle by nie odpalil.. a nie czasem odpala a czasem nie....
czy sie myle??
Qurcze miałem taki przypadek u siebie,ale już nie pamiętam co to było dokładnie.....napewno komp. łapie błąd pomaga odpięcie klemy na 15s i zapali bez problemu to było albo nieszczelność w dolocie czyli lewe powietrze za przepływką albo czujnik temp. cieczy chłodzącej(odpiołem go) i tak sobie radziłem spróbuj ten czujnik albo dolot obadaj przy otwartej szybie na pełnym doładowaniu
skadubek pisze:Qurcze miałem taki przypadek u siebie,ale już nie pamiętam co to było dokładnie.....napewno komp. łapie błąd pomaga odpięcie klemy na 15s i zapali bez problemu to było albo nieszczelność w dolocie czyli lewe powietrze za przepływką albo czujnik temp. cieczy chłodzącej(odpiołem go) i tak sobie radziłem spróbuj ten czujnik albo dolot obadaj przy otwartej szybie na pełnym doładowaniu
jak odpinalem przeplywke to auto normalnie mi palio
jutro domowie chyba ten czujnik temp zeby bylo to co wiekszosc mowi.. czyli czujnik temp + czujnik walka roz.. i mam nadzieje ze bedzie banglac auto az milo
Wątpie zeby był to czujnik temp. bo zakładałem nowy EPS ale kto wie ???
czujnik raczej nie bo po odpieciu go auto odpala (chodz ma problem)
Może ta przepływka??
Wiesz w jakim jest stanie
no wiem ale jak ja odlaczylem to dawalo sie odpalic punciaka z problemem ale dawalo )
Poprzednia ładnie wyglądała ale tez była do bani.
Ja obstawiam cz. obrotów
ktore to?? pokaz bo moze ja zle nazywam to co wymienilem
czujnik obrotow??
Co do zaworów to podobno były regulowane w serwisie.
no niby byly ale to nie one sa przyczyna
Jak tam po zalaniu LIQI MOLY
podobnie jak bylo tylko oleju nie ubwa ani grama jak narazie a powiedz mi w jakim przedziale powinno byc cisnienie oleju na postoju?? i podczas palowania??
PS-wydaje mi sie ze moim problemem sa przewody ktore ida do pompy paliwa przy baku
zdejm przewód wysokiego napięcia ze świecy i sprawdź czy jest iskra podczas niepalenia jeżeli nie ma to jeszcze podłącz diode świecącą z opornikiem 100 ohm pod którykolwiek z wtryskiwaczy jeżeli dioda sie nie rozjaśni to na 90% uszkodzony czujnik położenia wału bądź jego instalacja
Ciśnienie na ciepłym na wolnych powinno być min. 1.5 bara a przy pałowaniu max czyli 3 bary....
Ale u mnie jak miałem ten czujnik walniety to i cisnienie oleju mi pokazywał np. 0 barów....nie wiem ja odpiąłem pokazuje ciśnienie ok. i odpala ok....może u ciebie jest co innego
skadubek pisze:Ciśnienie na ciepłym na wolnych powinno być min. 1.5 bara a przy pałowaniu max czyli 3 bary....
Ale u mnie jak miałem ten czujnik walniety to i cisnienie oleju mi pokazywał np. 0 barów....nie wiem ja odpiąłem pokazuje ciśnienie ok. i odpala ok....może u ciebie jest co innego
no to u mnie przu max rozgrzanym silniku tak ze wentylator sie wlancza cisnienie oleju pokazuje te 1.5 moz ciut wiecej.. ale przy palowaniu roznie bywa.. czasem jest 3 a czasem delikatnie mniej 2,8...