Strona 1 z 1

Turbina Garrett GT 2052u

: pn paź 29, 2007 7:21 pm
autor: Ósmy
Witam mam pytanie bo jestem zielony w sprawach zmian turbin. Czy do PGT można zastosować turbinę Garrett GT 2052u i jakie parametry sie zmienią... Jeżeli w ogóle jest możliwość założenia takowej turbiny.

: pn paź 29, 2007 7:34 pm
autor: dr kozioł
zalozym mozna kazda turbine . zalezy tylko z jakimi kosztami to sie wiąze.. i co dana turbina ma dac. od czego to turbo o ktorym piszesz - daj jakiegos linka do danych technicznych.

: pn paź 29, 2007 10:06 pm
autor: Ósmy
No właśnie danych nie mam. Jest to Audi i VW takie oznaczenie jest na niej. Hmm turbine bym mial za grosze a moja IHI VL 7 jest w opłakanym stanie leje olejem szukalem jakies dobrej ale ciezko o taka w dobrym stanie i uzywke. A auto potrzebuje do cywilnej jazdy. Kumpel mowil zeby zalozyc jakas do mniejszej pojemnosci silnika bedzie szybciej wkrecac sie turbina na obroty.

: pn paź 29, 2007 10:35 pm
autor: DeviL
To jest chyba gt2052v turbo z tdikuf 2.5-3.0 , w dieslu daje rade do jakis 230KM , tylko czy takie turbo o a/r pod nizsze obroty sprawdzi sie dobrze w benzynie ,ktora sie kreci do 7tys ? Byc moze przeplyw bedzie wystarczajacy

: pn paź 29, 2007 10:40 pm
autor: dr kozioł
a to nie zmienna geometria jest?

: śr paź 31, 2007 3:25 pm
autor: Ósmy
DeviL pisze:To jest chyba gt2052v turbo z tdikuf 2.5-3.0 , w dieslu daje rade do jakis 230KM , tylko czy takie turbo o a/r pod nizsze obroty sprawdzi sie dobrze w benzynie ,ktora sie kreci do 7tys ? Byc moze przeplyw bedzie wystarczajacy
Byc może że "v" z tego co sie dowiedziałem siedziała w VW transporter T3 2,5. Hmm kurcze chodzi o to żeby wogle dało się jeździc bo narazie nie stac mnie na regeneracje vl7 ani tym bardziej na nowa. A moje auto pozera tyle oleju bo turbina przepuszcza :/ :( Tylko czy wogle to turbo spasuje na sruby itp. Chyba wyjme ta vl7 z punta.
PS: musze wyciagac kolektor ssacy czy dam rade bez wyciagania go wyciagnac turbine?

A czy zmienna geometria jest to Ci nie powiem ale od strony gdzie turbo pompuje do dolotu sa podwujne lopatki jedne z przodu drugie bardziej w tyle.

: śr paź 31, 2007 9:26 pm
autor: JARO_Cz-wa
Ósmy pisze: A czy zmienna geometria jest to Ci nie powiem ale od strony gdzie turbo pompuje do dolotu sa podwujne lopatki jedne z przodu drugie bardziej w tyle.
Zmienna geometria jest na części gorącej turbiny nie na części kompresora powietrza. :idea: Powinien to tego być dodatkowy sterownik oprócz tradycyjnego wast geta jeśli dobrze kojaże :idea:

: śr paź 31, 2007 9:37 pm
autor: JARO_Cz-wa
Ósmy pisze: PS: musze wyciagac kolektor ssacy czy dam rade bez wyciagania go wyciagnac turbine?
Nie trzeba wyciagać żadnego kolektora. Turbo da się wyciągnąć od dołu. Wymontowujesz rure wydechowa > downpipe > odłaczasz reszte rurek od turbiny.... i wymontowywujesz ją :wink:
PS Pamiętaj o tym żeby wcześniej spuścić płyn chłodniczy :idea: