Strona 1 z 2
Panewki korbowodowe
: czw wrz 27, 2007 4:46 pm
autor: Lui
jakie, gdzie i za ile?
w uno n/a są takie same?
pierścienie mogul mogą być czy coś innego polecacie

: czw wrz 27, 2007 5:21 pm
autor: ZibiUT
Panewki są takie same jak 1,4NA
: czw wrz 27, 2007 5:34 pm
autor: ziuzio
Panewki główne i korbowodowe to mniej więcej 70zł i 60zł.
Pierścienie Mogula mogą być*, choć cena Goetza(ok.260zł) zbliżona i jakość może też lepsza(choć teraz już prawie wszytsko tłuką już gdzieś pod namiotami w Korei:|).
*Ale zamiast płacić za Mogula osobście chyba zainwestowałbym połowę tej kasy w polskie Primy:).
: czw wrz 27, 2007 5:42 pm
autor: Lui
168zł za mogule

: czw wrz 27, 2007 6:38 pm
autor: DeviL
www.celkar.pl ?

jak widac tam w katalogu te same sa w turbo jak i w 1.4-1.5
: czw wrz 27, 2007 8:07 pm
autor: skadubek
Ja też bede robił chyba na tych polskich Primach...popytałem i podobno są bardzdo dobrej jakości...
: czw wrz 27, 2007 11:42 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:Ja też bede robił chyba na tych polskich Primach...popytałem i podobno są bardzdo dobrej jakości...
A gdzie można dostać te pierścienie tej firmy do Punto GT, bo jeśli dobrze wyczytałem to takie autko kolega posiada tak

: pt wrz 28, 2007 8:22 am
autor: hz10
o ile dobrze pamiętam jak szukałem to prima nie robi pierścieni do 1.3 t chyba że teraz zaczeli... za getzze płaciłem około 160 pln z rabatem
: pt wrz 28, 2007 11:58 am
autor: Lui
ja mam 1.4

: pt wrz 28, 2007 12:01 pm
autor: skadubek
Nom własnie jeszcze nie pytał konkretnie o PGT, robiłem z kolegom Corka G60 i tam nam koleś takie doradził...Tzn. koleś który ma autoszlif i ma uszczelki, pierscionki wszystko i mówił że troche w tym siedzi i te Primy są naprawde dobre...Bo my też na początku na forum corrado poczytaliśmy a tam wszyscy lans tylko getzze aaa i wszystko co najdroższe musi być :lol:Ale mniejsza z tym.
: wt paź 09, 2007 12:57 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:Nom własnie jeszcze nie pytał konkretnie o PGT, robiłem z kolegom Corka G60 i tam nam koleś takie doradził...Tzn. koleś który ma autoszlif i ma uszczelki, pierscionki wszystko i mówił że troche w tym siedzi i te Primy są naprawde dobre...Bo my też na początku na forum corrado poczytaliśmy a tam wszyscy lans tylko getzze aaa i wszystko co najdroższe musi być :lol:Ale mniejsza z tym.
Kontaktowałem się z Fabryką Pierścieni Tłokowych "PRIMA". W Ich katalogu na stronce niema wersji punto gt; jest uno turbo 1,4 tyle że wysokości pierścieni podają 1,5x1,75x3 a punto gt ma podobno 1,5x2x3 (jeszcze niewiem dokładnie bo nierozbierałem - tak mówi książka

) ale rozmawiałem z gościem z działu sprzedaży i co tylko będzie potrzebne to mogą przesłać, cena około 100zł/komplet na silnik. W tabeli znalazłem ze cinqucento 704ccm ma 1,5x2x4 z największą średnice 80,6 więc tak myśle że te pierwsze dwa pieścienie można by podpasować do gteka.

: wt paź 09, 2007 2:36 pm
autor: skadubek
To wyjdzie tyle co Goetza bo pytałem i tej firmy 200zł komplet to Primy 100zł do UT plus te do CC700

chyba ze oni zrobia juz taki zestawik w cenie 100zł

: wt paź 09, 2007 4:47 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:To wyjdzie tyle co Goetza bo pytałem i tej firmy 200zł komplet to Primy 100zł do UT plus te do CC700

chyba ze oni zrobia juz taki zestawik w cenie 100zł

No własnie taki zestawik gotowy kosztuje około 100-110zł niby. Trzeba podać wymiary jakie się potrzebuje i takie się dostanie. Przesyłka dhl-em około 30zł, chyba ze bywa się w Łodzi

Jak tylko rozłoże silnik to zamawiam

: wt paź 09, 2007 5:54 pm
autor: skadubek
Mnie jest moje PGT ciągle potrzebne

,ale chyba przyszły tydzień też rozbieram sztuke nie ma co

: wt paź 09, 2007 6:31 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:Mnie jest moje PGT ciągle potrzebne

,ale chyba przyszły tydzień też rozbieram sztuke nie ma co

No ja prawdopodobnie dopiero na poczatku listopada się wezme za mojego, bo teraz troche brak czasu na to. Troszke części już kupiłem, jeszcze tylko niewiem jak tam się mają zawory w moim PGT. To jakby co czekam na jakąś relacje z doświadczalnego obadania pierścieni i jak się będą sprawdzały w silniku
