Strona 1 z 2

Panewki korbowodowe

: czw wrz 27, 2007 4:46 pm
autor: Lui
jakie, gdzie i za ile?

w uno n/a są takie same?

pierścienie mogul mogą być czy coś innego polecacie :?:

: czw wrz 27, 2007 5:21 pm
autor: ZibiUT
Panewki są takie same jak 1,4NA

: czw wrz 27, 2007 5:34 pm
autor: ziuzio
Panewki główne i korbowodowe to mniej więcej 70zł i 60zł.
Pierścienie Mogula mogą być*, choć cena Goetza(ok.260zł) zbliżona i jakość może też lepsza(choć teraz już prawie wszytsko tłuką już gdzieś pod namiotami w Korei:|).


*Ale zamiast płacić za Mogula osobście chyba zainwestowałbym połowę tej kasy w polskie Primy:).

: czw wrz 27, 2007 5:42 pm
autor: Lui
168zł za mogule :roll:

: czw wrz 27, 2007 6:38 pm
autor: DeviL
www.celkar.pl ? :roll: jak widac tam w katalogu te same sa w turbo jak i w 1.4-1.5

: czw wrz 27, 2007 8:07 pm
autor: skadubek
Ja też bede robił chyba na tych polskich Primach...popytałem i podobno są bardzdo dobrej jakości...

: czw wrz 27, 2007 11:42 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:Ja też bede robił chyba na tych polskich Primach...popytałem i podobno są bardzdo dobrej jakości...
A gdzie można dostać te pierścienie tej firmy do Punto GT, bo jeśli dobrze wyczytałem to takie autko kolega posiada tak :?: :D

: pt wrz 28, 2007 8:22 am
autor: hz10
o ile dobrze pamiętam jak szukałem to prima nie robi pierścieni do 1.3 t chyba że teraz zaczeli... za getzze płaciłem około 160 pln z rabatem

: pt wrz 28, 2007 11:58 am
autor: Lui
ja mam 1.4 :roll: :)

: pt wrz 28, 2007 12:01 pm
autor: skadubek
Nom własnie jeszcze nie pytał konkretnie o PGT, robiłem z kolegom Corka G60 i tam nam koleś takie doradził...Tzn. koleś który ma autoszlif i ma uszczelki, pierscionki wszystko i mówił że troche w tym siedzi i te Primy są naprawde dobre...Bo my też na początku na forum corrado poczytaliśmy a tam wszyscy lans tylko getzze aaa i wszystko co najdroższe musi być :lol:Ale mniejsza z tym.

: wt paź 09, 2007 12:57 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:Nom własnie jeszcze nie pytał konkretnie o PGT, robiłem z kolegom Corka G60 i tam nam koleś takie doradził...Tzn. koleś który ma autoszlif i ma uszczelki, pierscionki wszystko i mówił że troche w tym siedzi i te Primy są naprawde dobre...Bo my też na początku na forum corrado poczytaliśmy a tam wszyscy lans tylko getzze aaa i wszystko co najdroższe musi być :lol:Ale mniejsza z tym.
Kontaktowałem się z Fabryką Pierścieni Tłokowych "PRIMA". W Ich katalogu na stronce niema wersji punto gt; jest uno turbo 1,4 tyle że wysokości pierścieni podają 1,5x1,75x3 a punto gt ma podobno 1,5x2x3 (jeszcze niewiem dokładnie bo nierozbierałem - tak mówi książka :roll: ) ale rozmawiałem z gościem z działu sprzedaży i co tylko będzie potrzebne to mogą przesłać, cena około 100zł/komplet na silnik. W tabeli znalazłem ze cinqucento 704ccm ma 1,5x2x4 z największą średnice 80,6 więc tak myśle że te pierwsze dwa pieścienie można by podpasować do gteka. :idea:

: wt paź 09, 2007 2:36 pm
autor: skadubek
To wyjdzie tyle co Goetza bo pytałem i tej firmy 200zł komplet to Primy 100zł do UT plus te do CC700 :roll: chyba ze oni zrobia juz taki zestawik w cenie 100zł :wink: :lol:

: wt paź 09, 2007 4:47 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:To wyjdzie tyle co Goetza bo pytałem i tej firmy 200zł komplet to Primy 100zł do UT plus te do CC700 :roll: chyba ze oni zrobia juz taki zestawik w cenie 100zł :wink: :lol:
No własnie taki zestawik gotowy kosztuje około 100-110zł niby. Trzeba podać wymiary jakie się potrzebuje i takie się dostanie. Przesyłka dhl-em około 30zł, chyba ze bywa się w Łodzi :lol: Jak tylko rozłoże silnik to zamawiam :idea:

: wt paź 09, 2007 5:54 pm
autor: skadubek
Mnie jest moje PGT ciągle potrzebne :? ,ale chyba przyszły tydzień też rozbieram sztuke nie ma co :wink:

: wt paź 09, 2007 6:31 pm
autor: JARO_Cz-wa
skadubek pisze:Mnie jest moje PGT ciągle potrzebne :? ,ale chyba przyszły tydzień też rozbieram sztuke nie ma co :wink:
No ja prawdopodobnie dopiero na poczatku listopada się wezme za mojego, bo teraz troche brak czasu na to. Troszke części już kupiłem, jeszcze tylko niewiem jak tam się mają zawory w moim PGT. To jakby co czekam na jakąś relacje z doświadczalnego obadania pierścieni i jak się będą sprawdzały w silniku :lol: