Strona 1 z 1

Wał i głowica z 1.3 reszta z 1.4

: śr wrz 19, 2007 12:46 pm
autor: Lui
Jak w temacie

czy tłoki nie będą schodzić za nisko?

co o tym sądzicie, zabieg mający na celu obniżenie stopnia sprężania

żeby nie było za nisko można splanować blok

tak mnie właśnie naszło podczas sprzątania garażu :P

cel to stopień sprężania 7:1 albo i mniej :twisted:

: śr wrz 19, 2007 1:22 pm
autor: DeviL
Lui a po co ci taki maly st sprezania? :roll: :wink:

: śr wrz 19, 2007 1:58 pm
autor: Lui
dla szpanu :wink:

żeby można było bezpiecznie dużo dmuchać bez ruszania zapłonu :)

: śr wrz 19, 2007 2:39 pm
autor: DeviL
U mnie na oko jest 6-7:1 st sprezania , ale musze jeszcze dokladnie kiedys pomierzyc jak glowice zdejme , zapodalem sobie tloki od wiekszego silnika :wink:

: śr wrz 19, 2007 3:11 pm
autor: dr kozioł
Lui pisze:dla szpanu :wink:

żeby można było bezpiecznie dużo dmuchać bez ruszania zapłonu :)
ile to jest duzo dla ciebie? robisz dragstera? ja dmucham 2 na zaplonie n/a i jest ok. przy seryjnym stopniu sprezania.

: śr wrz 19, 2007 4:26 pm
autor: DeviL
dr kozioł pisze:
Lui pisze:dla szpanu :wink:

żeby można było bezpiecznie dużo dmuchać bez ruszania zapłonu :)
ile to jest duzo dla ciebie? robisz dragstera? ja dmucham 2 na zaplonie n/a i jest ok. przy seryjnym stopniu sprezania.
ale ty chyba sporo lejesz paliwa , co jest nie dokonca zdrowe dla silnika :wink:
Szwedzi chyba robili 6.x:1 dla doladowan 2-2.5bara i smigalo ladnie :wink:

: śr wrz 19, 2007 10:38 pm
autor: ziuzio
Przy tłokach z 1.4T oraz wale i głowicy z 1.3T będziesz miał około 6.08:1, aby uzyskać 7:1 musiałbyś splanować blok o około 1.55mm:).