Strona 1 z 1
Wał i głowica z 1.3 reszta z 1.4
: śr wrz 19, 2007 12:46 pm
autor: Lui
Jak w temacie
czy tłoki nie będą schodzić za nisko?
co o tym sądzicie, zabieg mający na celu obniżenie stopnia sprężania
żeby nie było za nisko można splanować blok
tak mnie właśnie naszło podczas sprzątania garażu
cel to stopień sprężania 7:1 albo i mniej

: śr wrz 19, 2007 1:22 pm
autor: DeviL
Lui a po co ci taki maly st sprezania?

: śr wrz 19, 2007 1:58 pm
autor: Lui
dla szpanu
żeby można było bezpiecznie dużo dmuchać bez ruszania zapłonu

: śr wrz 19, 2007 2:39 pm
autor: DeviL
U mnie na oko jest 6-7:1 st sprezania , ale musze jeszcze dokladnie kiedys pomierzyc jak glowice zdejme , zapodalem sobie tloki od wiekszego silnika

: śr wrz 19, 2007 3:11 pm
autor: dr kozioł
Lui pisze:dla szpanu
żeby można było bezpiecznie dużo dmuchać bez ruszania zapłonu

ile to jest duzo dla ciebie? robisz dragstera? ja dmucham 2 na zaplonie n/a i jest ok. przy seryjnym stopniu sprezania.
: śr wrz 19, 2007 4:26 pm
autor: DeviL
dr kozioł pisze:Lui pisze:dla szpanu
żeby można było bezpiecznie dużo dmuchać bez ruszania zapłonu

ile to jest duzo dla ciebie? robisz dragstera? ja dmucham 2 na zaplonie n/a i jest ok. przy seryjnym stopniu sprezania.
ale ty chyba sporo lejesz paliwa , co jest nie dokonca zdrowe dla silnika
Szwedzi chyba robili 6.x:1 dla doladowan 2-2.5bara i smigalo ladnie

: śr wrz 19, 2007 10:38 pm
autor: ziuzio
Przy tłokach z 1.4T oraz wale i głowicy z 1.3T będziesz miał około 6.08:1, aby uzyskać 7:1 musiałbyś splanować blok o około 1.55mm:).