Strona 1 z 3

PUNTO GT - potrzebna pomoc... Witam wszystkich jako nowy :)

: czw wrz 13, 2007 5:32 pm
autor: FIDO
Na poczatek chcialem sie przywitac (czesc) jestem z Zabrza i mam pare problemow z moim nowym nabytkiem :x

1. licznik (predkosciomierz) nie dziala.. w skrzyni jest czujnik i idzie w gore kabelek ale nie ma gdzie wpiac... - ktos powiedzial ze abs podaje predkosc do licznika ale jak to sie ma??

2.auto z dolu nie jedzie strasznie slabe dopiero tak jak wchodzi jakos 4000obr. to zaczyna latac ale np ruszenie auta z 1200 lub 1500 bardzo ciezko przymula go jakos... czy to normalne??
filmy pomocnicze:
http://www.youtube.com/watch?v=AogYDjLE_Qc 3 biegi
http://www.youtube.com/watch?v=Mxk47ZADfqc tylko 2 bieg...


3. mam orginalny kluczyk z alarmem do gt-eka czy da sie to dorobic w serwisie bez karty kodowej?? i jak by ktos jeszcze koszty znal bylo by super

4. wskaznik doladowania- podczas przyspieszania cisnienie wzrasta powyzej polowy.. czasem tylko delikatnie ale na ogol calkiem sporawo nad... czy tak ma kazde GT ??

5. na jalowym strasznie nie rowno pracuje.. no moze nie az tak strasznie ale nie rowno i czasem auto gasnie jak jade i zdejme noge z gazu.. dam na luz czy cos w tym stylu... czasem obroty spadaja ponizej 1000 ale nadal chodzi..

6. moze jakis schemat jak popodlanczac te wszystkie rurki podcisnieniowe bo moze w tym mam problem....

7. czasem jak silnik chodzi to cos strzeli w nim.. ale zadko.. zanim przestailem zaplon bylo tak czesciej...

8. podobno czasem wtrysk wylancza ale zawsze inny..


Dzieki Panowie mam nadzieje ze pomozecie mi swoimi radami... :D

ps- moze zna ktos mechanika dobrego by zagladna w moje punto?? (gdzies na slasku)




PS2- punkt8. podobno czasem wtrysk wylancza ale zawsze inny..

: czw wrz 13, 2007 5:55 pm
autor: Lui
ja powiedział że go zalewa, możliwe że masz dziure za turbo

: czw wrz 13, 2007 6:05 pm
autor: FIDO
Lui pisze:ja powiedział że go zalewa, możliwe że masz dziure za turbo
mozesz wyjasnic.. jaka dziure za turbo gdzie szukac dokladniej??

: czw wrz 13, 2007 6:12 pm
autor: DeviL
Zapewne cos z zaplonem nie teges , byc moze swiece,przewody,cewka,aparat,map/maf, moze byc wiele przyczyn , bylo tez wiele razy na ten temat :wink:
A ze nie idzie od dolu , hmm moze lag ? :twisted:
Sprawdz przewod do WG , moze gdzies nieszczelny :roll:

: czw wrz 13, 2007 6:19 pm
autor: FIDO
DeviL pisze:Zapewne cos z zaplonem nie teges , byc moze swiece,przewody,cewka,aparat,map/maf, moze byc wiele przyczyn , bylo tez wiele razy na ten temat :wink:
A ze nie idzie od dolu , hmm moze lag ? :twisted:
Sprawdz przewod do WG , moze gdzies nieszczelny :roll:
swiece i WN sa nowe, cewki byly zamieniane bo mam 2 silniki ;) .... map hmm nie wiem ale moge pozamieniac ;)
co to jest lag i wg??
no czytalem forum i na wiele pytan nie moglem znalesc odpowiedzi to napisalem w koncu bo juz sily brak... widze ze jestes z krakowa moze znasz kogos kto moze oblukac moje gt i zeby sie znal na tym bo narazie to widze ze mechanicy nie mieli do czynienia z tym autem zbytnio... najlepiej gdzies na slasku mechanik by mi sie sprzydal... :)

: czw wrz 13, 2007 6:34 pm
autor: DeviL
wg = wastegate = sterowanie boostem
lag = opoznienie w ladowaniu turbo
Niestety nie znam w twej okolicy specow , osoba ktora wyjmowala silnik tez nie zna , wiec lipa w Krakowie jest www.quattro-service.pl , ktore zawsze polecam , zadzwon zapytaj , moze Artek pomoze :wink:

: czw wrz 13, 2007 6:42 pm
autor: FIDO
DeviL pisze:wg = wastegate = sterowanie boostem
lag = opoznienie w ladowaniu turbo
Niestety nie znam w twej okolicy specow , osoba ktora wyjmowala silnik tez nie zna , wiec lipa w Krakowie jest www.quattro-service.pl , ktore zawsze polecam , zadzwon zapytaj , moze Artek pomoze :wink:
dzieki jak cos to bede do krakowa jechal.... :wink: a jak podepne go pod kompa to wyjdzie np ten ws ze jest padniety??

: czw wrz 13, 2007 9:22 pm
autor: Yannick
jak podepne go pod kompa to wyjdzie np ten ws ze jest padniety
jeśli miałeś na myśli WG, to na kompie nie zobaczysz napisu "WG jest padnięty", bo to część mechaniczna nieobczujnikowana. jedynie obserwacja narastania boostu (i przekraczania założonej w serii wartości) może dać takie info.

: czw wrz 13, 2007 10:16 pm
autor: FIDO
Yannick pisze:
jak podepne go pod kompa to wyjdzie np ten ws ze jest padniety
jeśli miałeś na myśli WG, to na kompie nie zobaczysz napisu "WG jest padnięty", bo to część mechaniczna nieobczujnikowana. jedynie obserwacja narastania boostu (i przekraczania założonej w serii wartości) może dać takie info.

aha... no to musi sie ktos przejechac moim punto co mial juz z nim do czynienia bo ja nowy jestem w tym temacie na maxa :shock:

: pt wrz 14, 2007 8:18 am
autor: rosssssa
co do przyspieszania to wszytsko jest w porządku!!!

Ten samochód seryjnie ma takiego laga do 4tys ;)

Ale później rakieta :wink:

: pt wrz 14, 2007 3:43 pm
autor: FIDO
rosssssa pisze:co do przyspieszania to wszytsko jest w porządku!!!

Ten samochód seryjnie ma takiego laga do 4tys ;)

Ale później rakieta :wink:
to luzik :) dzis zostaly ustawione zawory bo byly masakrycznie ustawione wczesniej.. (czy przez to mogl nie rowno chodzic i czasem cos wybuchac w silniku i czasem gasnac?? )

i zostala znaleziona przyczyna niedzialajacego licznika.... :) trzeba bylo kostki przy skrzyni pozamieniac i wszystko jest ok :lol:

: pt wrz 14, 2007 3:45 pm
autor: ZibiUT
Źle ustawione zawory moga powodować nie kontrolowane zapłony itd.

: pt wrz 14, 2007 4:17 pm
autor: FIDO
Zibi122 pisze:Źle ustawione zawory moga powodować nie kontrolowane zapłony itd.
ooo to jest szansa ze auto zacznie dobrze chodzic i dobrze jezdzic i nie bedzie przymulone i dam rade nim ruszyc z 1500obr ?? :wink:

: pt wrz 14, 2007 5:07 pm
autor: skadubek
na tych filmikach to masz chyba dobre doładowanie :? Zawory jak najbardziej mogły psuć całą zabawe 8)

: pt wrz 14, 2007 6:44 pm
autor: FIDO
skadubek pisze:na tych filmikach to masz chyba dobre doładowanie :? Zawory jak najbardziej mogły psuć całą zabawe 8)
ok dobrze wiedziec... czekam na info jak jest po ustawieniu zaworow i dam znac...