Strona 1 z 1

Sprezyny

: czw lip 26, 2007 8:02 am
autor: Pele
Chcialbym zapytac o Wasza opinie o sprezynach niemieckich

GT Cupline

oraz Vogtland

w obu przypadkach mowimy o -30 i -35

: czw lip 26, 2007 6:57 pm
autor: Killer
Kolezka zalozyl do UT 1,3 GT Cupline, podobno 35mm, a tak wlasciwie jak spadl o 10mm to max. Ja mam Apex najprawdopodobniej 30mm i jest bezporownywalnie nizej, a nie wspomne o prowadzeniu. Nie polecam.
Teraz dostalem oferte i moge miec komplet Vitec 30/30 lub 45/30.... wydaje mi sie wlasciwy. Cena ok 550 zl

: czw lip 26, 2007 7:10 pm
autor: DeviL
Smigam na vogtlandach robionych do zestawu koni sport i nie narzekam , woz ladnie siadl :wink:

: czw lip 26, 2007 11:35 pm
autor: Pele
Killer pisze:Vitec 30/30 lub 45/30.... wydaje mi sie wlasciwy. Cena ok 550 zl
Vitec czy Weitec :?:

bo o Vitecu nawet szczerze nie slyszalem

a cena prawie jak za Sparco, jesli mowimy o samych sprezynach

: pt lip 27, 2007 2:21 am
autor: Killer
Moze i podobna cena, ale nie wiem jak sie jezdzi na sparco, natomiast Vitec'a znam. Cena w zaleznosci od kursu E. Kup sparco, wypowiesz sie jak to dziala

: pt lip 27, 2007 6:34 am
autor: Pele
ale ja szukam pomiedzy 300 a 400 zl za komplet sprezyn

komplet ze skroconymi amorkami GT Cupline jest za 800zl + wysylka (do CC/SC, Astr, Golfow i innych komplety sa po 700)

Vogtlandy nie wiem dokladnie, ale chyba niewiele drozej, dowiem sie.

no i 2 stale opcje, czyli dorabianie sprezyn po 100 za przednia sztuke i 80 tylna, czyli komplet takich jak potrzeba tylko z biedniejszego materialu ok 350zl.

amorki zamiast kompletowych pozostaje Wierzbicki po 200przedni i po 100 tylni, czyli 600zl za komplet.

Calosc w ten sposob wychodzi ok 1050 przy rozkladanym zawiasie na 2 warsztaty, czyli 300zl drozej niz GT, ale pewnie porownywalnie do Vogtlandow.

Teraz bedzie pewnie wybor raczej pomiedzy Vogtlandami a cala ta ostatnia opcja.
Zalezy mi na tym by kupic przyzwoite sprezyny dosc twarde a nie za niskie i to zlozyc u Wierzbickiego z robota amorkow.

Za okolice 600-700zl mozna tez ponoc dostac Eibacha, ktory jest chyba najbardziej chwalony, do Seja juz od ok500.

Nie sa to dla mnie male kwoty dlatego juz w sumie miesiacami kombinuje szukam, nie mowiac o mniej przewidzianych wydatkach :x

PS: przy okazji sie koledzy pochwale, wtorkowym wynikiem
http://www.ak-centrum.pl/rallysprint/20 ... ralkap.htm
to caly czas na seryjnym zawieszeniu, o silniku nawet nie wspominajac

: pt lip 27, 2007 9:33 am
autor: Lui
ja zadowolony byłem z jamexów, i chyba do nich wrócę tyle że -60, bo teraz pokazywali na UKP cennik i kosztują 250zł nówki

dobrze też się spisują OMP u siostry, na h&r'ach jakoś nie dobrze mi się jezdzi

: pt lip 27, 2007 10:03 am
autor: Killer
Jak znajde, to wysle Ci linka, kompletne zawieszenie, jak moje Apex, co prawda to nie gwint, ale calkiem dobrze zachowuje sie na ulicy. O ile pamietam cena 1050zl i chyba 30 przesylka.

: pt lip 27, 2007 9:05 pm
autor: Pele
Lui pisze:kosztują 250zł nówkijezdzi
250zl za 4 nowe sprezyny ??

a jezdziles na takich -30 ??

pare miechow temu byly na allegro jakos drozej