Strona 1 z 1

Dlawienie na wyzszych obrotach, zalewanie silnika?

: wt lip 10, 2007 2:55 pm
autor: ant_eater
Hej!
Mam taki maly problem, moze kogos z Was dopadlo juz cos podobnego: przy wyzszych obrotach auto zaczyna sie dlawic, kompletnie traci moc i nie wkreca sie na obroty - po przekroczeniu obrotow od ok. 3.5 tys obrotow w gore. Po "zdlawieniu" na wyzszych obrotach auto traci moc rowniez na niskich az zupelnie gasnie. Po kilku minutach postoju wszystko wraca do normy w niskich obrotach, do momentu ponownego podkrecenia obrotow. Myslalem, ze to czujnik przy przepustnicy, ten kolo przeplywomierza, jednak po rozebraniu wydaje sie byc w porzadku. Zauwazylem za to, ze wtryski zalewaja silnik, wyglada na to, ze daja za duzo paliwa - mokre swiece. Co to moze byc?? Od czego zaczac panowie spece? :wink: Z gory dzieki za podpowiedzi 8)
Aaaa, chodzi o mk1 1300.

: wt lip 10, 2007 7:40 pm
autor: hz10
proponuje sprawdzić szczelność układu za przepływomierzem

: śr lip 11, 2007 9:37 am
autor: dr kozioł
nieszczelnosc za przeplywko to chyba za ubogo a nie za bogato?

: śr lip 11, 2007 10:40 am
autor: skadubek
Doładowanie już mam git...ale mam coś podobnego około tak 5000tys/obr czuje delikatne przerywanie i kumpel który jechał za mną mówi że tak przykapca na czarno tylko nie jednostajnie tylko chyba w tych momentach przerywania....świece nowe może jeszcze kable mają przy wyższych przebicie :roll: :?: :?: Albo olejkiem zarzuca delikatnie :lol: ale to raczej by sie siwo robiło a tu jest czarny :shock:

: śr lip 11, 2007 2:43 pm
autor: ZibiUT
dr kozioł pisze:nieszczelnosc za przeplywko to chyba za ubogo a nie za bogato?
Jak za to za ubogo.

W przepływce jest śrubka do regulacji wolnych obrotów. Jak masz kogoś kto ma sobde szerokopasmową to mozesz ta srubką pokrecić troszke i sprawdzić co bedzie. Zresztą mozesz bez sądy tylko wtedy nie wiesz co się dzieje. Wykreć śrubke o 1 obrót i sprawdz co wtedy.

: śr lip 11, 2007 3:19 pm
autor: Lui
dr kozioł pisze:nieszczelnosc za przeplywko to chyba za ubogo a nie za bogato?
za przepływką ale przed kompresorem - będzie ubogo - podsysa lewe

za kompresorem ale przed przepustnicą - bogato - tu jest praktycznie ciągle nadciśnienie i powietrze ucieka na zewnątrz

: śr lip 11, 2007 4:11 pm
autor: hz10
no o to mi chodziło :wink:

: śr lip 11, 2007 5:08 pm
autor: DeviL
Jak przerywa to cos z ukladem zaplonowym (cewka,modul,swiece,kable) , a moze czujnik polozenia walu ?

: śr lip 11, 2007 6:21 pm
autor: skadubek
Robiłem autodiagnoste i nic na ten temat nie wyskakuje jedynie czunik temp. czieczy chłodzącej który pierdzileił mi doładowanie i spalanie (20l na 100km :roll: ) odpiołem go i jest ok. ładuje pod czerwoną i GSi 16V już dostają :lol: tylko to czarne na wyższych i delikatne przywanie bede szukał....