Strona 1 z 1

Wał korbowy i krbowód

: ndz cze 17, 2007 8:23 pm
autor: niuniek173
Panowie i panie :D mam poważny problem,mianowicie wyruszyłem w czwartek wieczorkiem w małą trasę :drive: liczącą 170km,po około 50km temperatura oleju drastycznie podniosła się ale nie do czerwonej kreski tylko trochę mniej,więc zwolniłem z 120km/h na 85km/h i temperatura zmniejszyła się do około 110*C.Po przejechaniu kolejnych 35km(90km/h) zaczął się stukot w silniku :( Szybka ocena panewka na korbowodzie...postój godzinny i holowanie :czujnik: Po nocy szybka rozbiórka i ocena: wał korbowy i korbowód do wymiany :cry:

Teraz pytania: kolega ma na części uno 1.5 na pełnym wtrysku i z autopsji wiem że wałek rozrządu,rozrząd,głowica itd są identyczne jak w UT1.3.Czy pasowałby wał?? A korbowód?? Jaki jest koszt jednego korbowodu?? MOŻE MA KTOŚ NA ZBYCIU WAŁ I KORBOWÓD?? Pomóżcie bo inaczej całe lato spędzę w tramwajach i w rozłące z moim pupilkiem :beksa: :beksa: :beksa:

: ndz cze 17, 2007 8:42 pm
autor: ZibiUT
Wg katalogu fiata wał i korbowód bedzie pasował ale dobrze by było je porównać. Poszukaj jeszcze na forum były porównywane kiedyś rózne korbowody.

: ndz cze 17, 2007 8:47 pm
autor: hz10
kup cały dół silnika :wink: na allegro widziałem za 99pln

: ndz cze 17, 2007 10:29 pm
autor: Lui
Mam wal i korbowody, ale korby nie na sprzedaz, jakby trzeba bylo wal to pisz :P

jak chcesz pilnie korbowod to moge porzyczyc, ale tak w czerwcu potrzebowalbym spowrotem :P

: ndz cze 17, 2007 10:55 pm
autor: niuniek173
a za wałaka ile sobie życzysz??w jakim stanie jest??
Lui:
jak chcesz pilnie korbowod to moge porzyczyc, ale tak w czerwcu potrzebowalbym spowrotem Razz-dwa razy rozbierałem silnik a teraz mnie czeka trzeci,wiec jak bym musiał czwarty raz rozbierać w ciągu tego roku to nie starczy mi urlopu :?

: ndz cze 17, 2007 11:50 pm
autor: DeviL
(FIAT) - MS UNO R/89 1.1-1370-1.5 (1989-1995) (FIAT) - MT UNO TURBO R/89 (1989-1993) (FIAT) - ME TIPO 1100-1370-1580 (1987-1993) (FIAT) - MV TEMPRA 1370-1580 (1989-1993) (LANCIA) - RY DEDRA BENZINA (1989-1994)

te korby sa odpowiadajace sobie = takie same

(FIAT) - MS UNO R/89 1.1-1370-1.5 (1989-1995) (FIAT) - MT UNO TURBO R/89 (1989-1993) (FIAT) - XP ELBA CSL (1991-1996) (LANCIA) - TB DELTA R.86 BZ/DS (1986-1992) (FIAT) - 2M FIORINO (1991-1993)

a tutaj wypisane zamienne waly korbowe

: pn cze 18, 2007 8:59 am
autor: Lui
niuniek173 pisze:a za wałaka ile sobie życzysz??w jakim stanie jest??
Lui:
jak chcesz pilnie korbowod to moge porzyczyc, ale tak w czerwcu potrzebowalbym spowrotem Razz-dwa razy rozbierałem silnik a teraz mnie czeka trzeci,wiec jak bym musiał czwarty raz rozbierać w ciągu tego roku to nie starczy mi urlopu :?
tzn nikt nie kaze ci rozbierac, mozesz do tego czasu odeslac mi taki jaki kupisz :)

: śr paź 03, 2007 9:11 am
autor: niuniek173
witam,mam małe pytanie, a mianowicie ktoś próbował lub wie czy uda się włożyć tłok z pierścieniami od dołu??chodzi mi o pierwszy cylinder od strony skrzyni biegów

: śr paź 03, 2007 2:56 pm
autor: dr kozioł
nie da sie.

: śr paź 03, 2007 4:30 pm
autor: DeviL
Tlok wklada sie tak ,ze z pierscieniami zapina sie w taki jakby walec , i lekko wbija w cylinder , tak ze tam piescienie sie "rozwieraja" od dolu bys tego nie zrobil :wink:

: śr paź 03, 2007 7:42 pm
autor: kania_
wal korbowy i korby w 1.5 sa identyczne jak z 1.3 turbo

p.s.
pomierzone, mam korby idealne bo kupiłem pautera 50 zl sztuka
wal tez mam 150zl nominal