Strona 1 z 2
Układ wydech.
: śr cze 06, 2007 4:30 pm
autor: DJ
Właśnie posypał mi się cały układ wydechowy.
Proszę o podpowiedzi
- jak macie skonstruowany układ wydechowy w swoich UT 1,3 od turbiny począwszy
- którego tłumika warto się pozbyć
- czy rura 2" wystarczy
- no i jak z poziomem hałasu przy 2 tłumikach i przy jednym - chodzi mi o to co nie drażni za bardzo pasażerów bo policję to mam w dupie.
Z góry Dziękuje.
: śr cze 06, 2007 6:03 pm
autor: ZibiUT
Zrób 2" i bedzie spoko. Potem się robi już głośno. Ja mam 2,5" z dwoma przlotowymi i nadal moja

ze za głośno
: śr cze 06, 2007 6:42 pm
autor: Lui
mialem dwa tlumiki przelotowe i 2", cicho, turbo glosniej swiszczy od wydechu.... do 2500 obr slychac wydech i tak przyjemnie burczy (jak bokser

)
wywalilem srodkowy...
za glosno teraz, ciszej bylo w 1.3 jak sama rure mialem, podejzewam ze to przez wielkie turbo, wkladam tlumik spowrotem
: śr cze 06, 2007 9:01 pm
autor: hz10
Lui pisze:
za glosno teraz, ciszej bylo w 1.3 jak sama rure mialem, podejzewam ze to przez wielkie turbo, wkladam tlumik spowrotem
dobrze podejrzewasz u mnie na orginale było cichuteńko a na obecnym ryczy zak pojebany ale z zewnątrz pięknie słychać

no ale ja go nie używam na codzień

: czw cze 07, 2007 6:41 pm
autor: DJ
dzięki za dotychczasowe podpowiedzi, już znam kierunek w którym mam iść

: ndz lip 01, 2007 6:10 pm
autor: marcin77
podepne się pod pytanie, obecnie mam przepot od turbiny po końcowy tłumik przelotowy, jest zbyt głośny dla otoczenia, co polecacie na końcowy (będzie tylko jeden tłumik) aby nie był natarczywy a na wolnych obrotach cichy

: ndz lip 01, 2007 9:26 pm
autor: dr kozioł
60 mm od turbiny do konca z jednym tlumikiem przelotowym na koncu - nie jest przesadnie glosno..
: ndz lip 01, 2007 9:28 pm
autor: marcin77
a co proponujesz aby było ciszej na końcowy

: pn lip 16, 2007 12:10 pm
autor: dr kozioł
przelotowo komorowy albo jak ma byc zupelnie cicho to komorowy.. - no ale to juz restrykcja
: wt lip 17, 2007 10:23 pm
autor: apac
u mnie posypal sie srodkowy... chcialbym wsadzic tam jakis przelot - ciagle zastanawiam sie czym go zastapic

Jakies pomysly? Fajnie, jesli byl by z nierdzewki - ale to juz koszty...
: śr lip 18, 2007 1:45 pm
autor: ZibiUT
Hmm
Zakładaj normalny przelotowy od jakiegoś innego samochochodu.
Jezeli jest tak jak w podpisie to po co kwasówka

: śr lip 18, 2007 11:19 pm
autor: apac
Zibi122 pisze:Hmm
Zakładaj normalny przelotowy od jakiegoś innego samochochodu.
Jezeli jest tak jak w podpisie to po co kwasówka

Dokladnie, w tym przypadku nawet rynna pcv da rade

: sob mar 29, 2008 11:38 pm
autor: SHARK_UNO
Piszę tutaj aby niezaśmiecać forum nowym tematem. Mam pytanie do do was. Jakie macie sposoby na to aby auto fajnie brzmiało. Słyszałem kiedyś od znajomego że ktoś tam w w Golfie robił dziórę w tłumiku (jednak nie bardzo mam zamiar próbować). Chciałbym poznać wasze sposoby, a także chciałbym poznać waszą opinię o końcówkach na wydech. Pozdrawiam.
: ndz mar 30, 2008 10:07 am
autor: ZibiUT
Zacznijmy od tego jaki masz silnik??
Mozesz zminić sobie końcowy tłumik na przelotowy i bedziesz miał juz inny dzwiek. Ja w moim zwykłym uno 1.4 nie mam wogóle ostatniego tłumika i chodzi fajnie. Tak delikatnie głosniej i basowo. Kiedyś miałem końcowy jakis założony to ryczał nieźle.
: śr mar 11, 2009 4:03 pm
autor: Ortes
Pytanie o wydech

. Mam uniaczka 1,4 (bez T

) 75KM 97rok. Chce mu zrobić wydech w takim warsztacie pod Krk i pytanie do szpeców. Jak najlepiej go wykonać. Na 2 tłumikach przelotowych (standardowo są 2 tłumiki), na końcowym przelotowym czy jak? Kat out oczywiście.