Strona 1 z 2

Jakie doladowanie mozna ustawic przy UT 1,4 i.e. racing??

: śr maja 16, 2007 3:04 pm
autor: Killer
Moze ktos gdzies znalazl info, bo w wiekszosci tematow pojawia sie silnik 1,3 i sprezarka IHI. W/g ksiazki w racing'u powinien byc garet, ktory podobno wydmucha 1,5 bara, ale czy przy doladowaniu powyzej bara silnik bedzie mial wystarczajaco paliwa?? Dajcie znac jak cos wygrzebiecie o racing'u

: śr maja 16, 2007 3:51 pm
autor: Lui
ja mam racinga i turbo to IHI vl5 a nie garrett

więcej niż 1 bar bym nie ustawiał

a i nawet już przy 0,8 auto chodzi za ubogo

: śr maja 16, 2007 4:15 pm
autor: Killer
Musze wjechac na warsztat i sprawdzic, bynajmniej jest inna niz z 1,3... a ksiazka twierdzi ze to T2.... hmmm

: śr maja 16, 2007 8:24 pm
autor: ZibiUT
w 1,4T były dwie turbiny, IHI VL5 oraz Garett T2

: śr maja 16, 2007 9:24 pm
autor: hz10
powyżej 0.8 jest orutnie ubogo(przynajmniej u mnie)więc powyżej z seryjnymi wtryskami sobie daruj :wink:

: śr maja 16, 2007 11:32 pm
autor: rożek
hz10 pisze:powyżej 0.8 jest orutnie ubogo(przynajmniej u mnie)więc powyżej z seryjnymi wtryskami sobie daruj :wink:
ja się za bardzo na ty mnie znam ale można by wydłużyć czas wtrysku np przez odłączenie czujnika od temp do ssania wtedy by więcej wlewał :wink:

: czw maja 17, 2007 11:01 am
autor: mouk80
Zibi122 pisze:w 1,4T były dwie turbiny, IHI VL5 oraz Garett T2
A nie bylo KKK?
a tak z ciekawosci. czym sie rozni wersja racing od zwyklych ut?
chyba miala inny licznik. sa jeszcze jakies roznice?

: czw maja 17, 2007 1:02 pm
autor: Lui
hehe co na allegro widziałeś licznik?

ja różnicy nie widze, o wersji rally też nie słyszałem, chyba że sie komuś z racingiem pomyliło :P

: czw maja 17, 2007 9:40 pm
autor: McBanan
komus sie uwidziala nowa nazwa, taki chwyt marketingowy hehe 8)

: pn maja 21, 2007 10:30 am
autor: murcki
Zibi122 pisze:w 1,4T były dwie turbiny, IHI VL5 oraz Garett T2
Garett był w pierwszej wersji bez kata, IHI w późniejszej z katem.

: pn maja 21, 2007 10:37 am
autor: Killer
IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba

: pn maja 21, 2007 7:23 pm
autor: rosssssa
Killer pisze:IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba
W PGT było VL7 a w UT VL5

A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5

: pn maja 21, 2007 9:59 pm
autor: dr kozioł
rosssssa pisze:
Killer pisze:IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba


A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5
z tym pikiem to chyba zart......

: pn maja 21, 2007 10:55 pm
autor: DeviL
dr kozioł pisze:
rosssssa pisze:
Killer pisze:IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba


A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5
z tym pikiem to chyba zart......
Moze ma MBC ? :roll:

: wt maja 22, 2007 9:53 am
autor: skadubek
Według wskaźnika doładowania to i nawet do 1,6 dochodzi....

A nowe bravo 1,4 t-jet w wersji ABARTH ma mieć coś około 2,2 bara :shock: :shock: