Strona 1 z 1
cisnienie doladowania
: pn kwie 30, 2007 5:07 pm
autor: mouk80
Jak/czym regulowac cisnienie doladowania turbiny?
widzialem na zdjeciu ze ktos na jakims wezyku cos zakladal ale co to jest i ktory to weżyk?
: pn kwie 30, 2007 5:29 pm
autor: DeviL
Najlepiej na aktuatorze pokrecic , bezpieczniejsze niz MBC , wg mnie
: pn kwie 30, 2007 7:38 pm
autor: rosssssa
ale nie wsyztskie mają regulacje.
a coś mi się dziwnie wydaje że ihi może nie mieć

: wt maja 01, 2007 8:43 am
autor: mouk80
rosssssa pisze:ale nie wsyztskie mają regulacje.
a coś mi się dziwnie wydaje że ihi może nie mieć

a co to jest aktuator i MBC i gdzie tego szukac?:)
: wt maja 01, 2007 3:59 pm
autor: DeviL
mouk80 pisze:rosssssa pisze:ale nie wsyztskie mają regulacje.
a coś mi się dziwnie wydaje że ihi może nie mieć

a co to jest aktuator i MBC i gdzie tego szukac?:)
A od czego masz google ? Pozatym jesli nie wiesz co to jest to nie zwiekszaj doladowania , tym bardziej ze predzej wypalisz tloki niz zwiekszysz moc

: śr maja 02, 2007 5:33 pm
autor: mouk80
A od czego masz google ? Pozatym jesli nie wiesz co to jest to nie zwiekszaj doladowania , tym bardziej ze predzej wypalisz tloki niz zwiekszysz moc

[/quote]
MBC zamowione

Wystarczy do kontroli miec w aucie wskaznik AFR czy jeszcze cos trzeba sprawdzic po zalozeniu?
: śr maja 02, 2007 6:40 pm
autor: dr kozioł
wystarczy wskaznik afr oparty na sondzie szerokopasmowej , wskaznik doladowania i troche wiedzy o bezpiecznych wartościach
generalnie pikus.
ps. zadne auto gułage itp. sie nie nadaja
: śr maja 02, 2007 8:28 pm
autor: Lui
AFR to nie wszystko
AFR=11.5
trzeba by AFR albo lepiej EGT na kazdy cylinder osobno
albo miec absolutna pewnosc do rownosci wtryskiwaczy itp
: śr maja 02, 2007 8:52 pm
autor: dr kozioł
nie rozmawiamy tu o sytuacjach patologicznych i awariach wtryskiwaczy
wystrojenie zapewne bylo prawidlowe tylko co ssie zepsuło
: śr maja 02, 2007 9:06 pm
autor: Lui
to tylko taki przykład

to ma tylko pokazać że bywa i tak

awaria akurat podczas strojenia, ja z laptopem siedziałem hehe
: śr maja 02, 2007 10:38 pm
autor: DeviL
Dobra sonda afr to 1500zl w PL , 750zl w usa , a i tak ktos musi to wystroic

egt 500 wzwyz itd
: czw maja 03, 2007 8:45 am
autor: Lui
: czw maja 03, 2007 10:02 am
autor: dr kozioł
Lui pisze:to tylko taki przykład

to ma tylko pokazać że bywa i tak

awaria akurat podczas strojenia, ja z laptopem siedziałem hehe
to co bylo powodem ze przy afr 11,5 tłok spłynął?? bo to mnie zaciekawilo..
jak mozesz rozwin temat.
: czw maja 03, 2007 12:36 pm
autor: Lui
to że 11.5 to AFR średni
na jednym cylindrze najprawdopodbniej niewyrabiał wtryskiwacz i było np. 15 a na reszcie 11
trzeba sprawdzic wydajnosc wtryskiwaczy, ponoc moze sie różnić nawet jak nie są uszkodzone,
gidzieś kiedyś był temat o "wyważaniu" wtryskiwaczy, trzeba sprawdzić wydajność każdego z osobna i stroić z zapasem na ten najsłabszy, a najlepiej z iluś tam wtryskiwaczy wybrać komplet o jednakowej wydajności
oczywiście wszystko może się też zjebać w czasie rzeczywistym jak wtrysk zakleji się jakimś syfem który dolewany jest do polskiej benzyny ;/
jak jest duża różnica to coś z wtryskiem nie tak, ale warto o tym pamiętać, albo trzeba np. greddy Emanage i zrobić poprawki na poszczególne wtryski

: czw maja 03, 2007 1:19 pm
autor: DeviL
Na fotce wyglada ze tlok pekl , moze spalanie stukowe i wywalilo. Skoro silniki przystosowane na 800km potrafily wywalic tloka przy 220km to coz
