Strona 1 z 1
SMT6... nie zabijać ;)
: sob mar 17, 2007 12:27 am
autor: JacekGD
Hejko Amigosy
Tak sobie czytałem o tym, aż wreszcie uzbierałem i mam, ale...
Qurcze o co tam chodzi wogóle hehehe
Wstawiam sobie jeksies wartości -5 -8 5 25 ... ale tak naprawde nie mam zielonego pojęcia co to jest?????? hehe
Jak zrobić mapke, o co chodzi, bo pisaiscie jak podpiąc i wogóle ale o tworzeniu mapek to chyba nic nie było, co??
pozdrawiam i dzięki za wskazówki
: sob mar 17, 2007 1:20 am
autor: ziuzio
W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
: sob mar 17, 2007 2:32 am
autor: JacekGD
ziuzio pisze:W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
jaaa pierdziu hehe Dzięki wielkie
Szkoda ze nie jestes z Trójmiasta to bym wpadł z piwkiem na podszkolenie
pozdroffka
: sob mar 17, 2007 1:08 pm
autor: DeviL
JacekGD pisze:ziuzio pisze:W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
jaaa pierdziu hehe Dzięki wielkie
Szkoda ze nie jestes z Trójmiasta to bym wpadł z piwkiem na podszkolenie
pozdroffka
Jacek Ty to zawsze znajdziesz powod do picia

: sob mar 17, 2007 6:49 pm
autor: JacekGD
DeviL pisze:JacekGD pisze:ziuzio pisze:W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
jaaa pierdziu hehe Dzięki wielkie
Szkoda ze nie jestes z Trójmiasta to bym wpadł z piwkiem na podszkolenie
pozdroffka
Jacek Ty to zawsze znajdziesz powod do picia

ehehe też nie uciekniesz od nas, plaża , piwko i grillek, nawet nam plaże poszeżyli

A i wiesz jaka beka, poszli my po wieeelkim obiadku (miał być też Orzel ale jeszcze spał o 16) nad morze a tam na plaży piękne zimniutkie piwko w puszce.... zamknięte. Lekka gonitwa i zdobyłem heehe Fajnie było

Dawajcie nad morze ;)Bo morze jest piękne