Strona 1 z 2

Jest i nowa turbaffka dla spryciarza

: śr lut 07, 2007 2:13 am
autor: JacekGD
Nooo i wreszcie doszła, ale i odrazu poszła to regeneracji ;)
Juz nie moge sie dfoczekać jejeje :)
Obok, ta po prawej z kolektorem to turbaffka Eagla T3 z Lanci 2.0 T które razem z silnikiem wpasujemy tez do Jego punciaka :) A moja to TB2810 Garrecik
Ile KM i Nm obstawiacie...?? Są tez wieksze wtryski,pompka i czekamy na regulator cis. paliwa
Obrazek
Obrazek

: śr lut 07, 2007 12:23 pm
autor: DeviL
200km i 270Nm ?

: śr lut 07, 2007 1:26 pm
autor: JacekGD
DeviL pisze:200km i 270Nm ?
Nooo i styknie :)


pozdroffka

: śr lut 07, 2007 2:22 pm
autor: DeviL
JacekGD pisze:
DeviL pisze:200km i 270Nm ?
Nooo i styknie :)


pozdroffka
A silnik przezyje taka moc ? :wink:

: śr lut 07, 2007 2:38 pm
autor: JacekGD
DeviL pisze:
JacekGD pisze:
DeviL pisze:200km i 270Nm ?
Nooo i styknie :)


pozdroffka
A silnik przezyje taka moc ? :wink:
Jak poskładamy wszystko do kupy,wystroimy to zobaczymy ile na hamowni wypluje jak będzie jeszcze można w góre to sie podkręci :)
Na codzien to mi 160KM i 250Nm wystarczy (bo tyle prawie miał i robiło to wrażenie), a jak będzie trzeba to sie zmieni mapke szybko
Tylko byle by wogoole odpalił hehehe Bo narazie to juz sobie tak gdybam i marze ;) Bo juz wreszcie bym chciał nim polatac
220KM umiejętne i bez katowania non stop powinien spokojnie dać rade wytrzymać, przeżyć :)

pozdroffka


P.S

A tak pocichu po konsultacjach, licznych telefonach do CHIN Ludowych i Bangladeszu mysle ze będzie w stanie 240KM i 300Nm osiągnąc

: śr lut 07, 2007 3:26 pm
autor: DeviL
Hehe ale masz marzenia , ja ci powiem ze ponad 160km i mniej jak 250Nm styka , przynajmniej u mnie robilo to wrazenia podobne do jazdy eclispem 300km 4x4 :twisted: Co do momentu to zalezy przy ilu obr bedzie , bo jest wzor na liczenie tego w oparciu o moc i obroty :wink: Wg mnie dobrze miec max moment w okolicy 4tys i jak najdluzej . Jakbys mial mape turbiny to bym ci policzyl co i jak , ale chyba nie masz bo na necie trudno znalesc

: śr lut 07, 2007 4:29 pm
autor: Lui
a co to za żeliwo w tym t28?? wygląda na małe :roll:

ile chcesz na tym dmuchać?

: czw lut 08, 2007 7:59 pm
autor: JacekGD
Lui pisze:a co to za żeliwo w tym t28?? wygląda na małe :roll:

ile chcesz na tym dmuchać?
Bo to jest fabryczna hybryda, duży kompresorek i specjalnie zmodyfikowana strona ciepła, przygotowana do szybkiego wkręcania
Szukałem turbinki w ,której będzie duży kompresorek i tylko minimalnie większa od IHI VL7 strona ciepła. Bo jak bym założyl T3 to by mi zaczynało dopiero pompować powyżej 4 jak nie wyżej i trzeba by dużo przerabiać a tak jak mi zacznie pompowac od 3,5 tak jak miałem na starej to będzie super. Tyle że będzie w stanie nadmuchac więcej po przez większy kompresor i mam nadzije ze da rade wydmuchać 200KM i ~300NM :)
Z tego co wyczytałem to nikt nie wstawiał takiej turbinki w Polsce do GT, takze nie wiem jakie będą tego wyniki.... złozymy, shamujemy.... i sie pochwalimy ;) Cokolwiek nie wypluje i tak będzie super bo ostatnią turbinke też bym musiał naprawiac bo od uderzenia pękła muszla ciepła. A i poco regenerować serie jak mozna za te same pieniądze iść do przodu :)


pozdroffka

: czw lut 08, 2007 8:51 pm
autor: Lui
ale jak będzie duży kompresor i mała turbina, to kompresor będzie się tak szybko nakręcał że będzie pompował więcej powietrza niż potrzebuje silnik i powietrze zacznie się cofać, kompresor będzie pracował poza tzw surge line, i po pewnym czasie będzie ała dla wirnika :P

: czw lut 08, 2007 8:52 pm
autor: DeviL
Na fotkach tak wyglada ze zimne strony sa podobne , ale gorace inne , dlatego t28 pewnie sie wkreci wczesniej , niby wydajnosc jest podobna do t3 , btw dostroj sobie zanim shamujesz :twisted:

: pt lut 09, 2007 2:14 am
autor: JacekGD
Lui pisze:ale jak będzie duży kompresor i mała turbina, to kompresor będzie się tak szybko nakręcał że będzie pompował więcej powietrza niż potrzebuje silnik i powietrze zacznie się cofać, kompresor będzie pracował poza tzw surge line, i po pewnym czasie będzie ała dla wirnika :P
Bedzie Pan zadowolony :) Nie jest to aż taaaka wielka locha ten kompresorek by 1,4 ją tak połechtał i rozkręcił. Chodzi Tobie o ten efekt jak by piany powietrznej, że nie ma różnicy w prędkości płynięcia rowerkiem wodnym gdy pedałujemy na maxa od tego gdy pedałujemy "optymalnie" czy jakoś taak ;)
Mam nadzieje ze tego nie będzie ;)


pozdrawiam

: pt lut 09, 2007 2:20 am
autor: JacekGD
DeviL pisze:Na fotkach tak wyglada ze zimne strony sa podobne , ale gorace inne , dlatego t28 pewnie sie wkreci wczesniej , niby wydajnosc jest podobna do t3 , btw dostroj sobie zanim shamujesz :twisted:
O to mi własnie chodziło, by wcisnąć coś co by 1,4 dało rade napędzić.
Z T3 bym miał tak jak pisalem b.wysoko umiejscowionego spoola, T3/T4 to już wogóle pewnie 5tys/min
T25 to chyba by lekko zbyt podobne do IHI VL7, T28..... ;) A TB2810 już chyba wg mnie jest najfajniejsza.... Chłopaki, pożyjemy zobaczymy bo moze wyjśc tak że ta turbinka to wieeelka moja pomyłka w GT, i jak tak będzie (choc bym nie chciał) inni nie pójdą w moje ślady



pozdraaawiam

: sob lut 10, 2007 5:06 pm
autor: rosssssa
To załuż sobie chociaż większy IC bo bez tego to zagotujesz go i będzie
200KM ale z płynącymi tłokami :wink: czego oczywiście nie życze

: sob lut 10, 2007 6:35 pm
autor: DeviL
rosssssa pisze:To załuż sobie chociaż większy IC bo bez tego to zagotujesz go i będzie
200KM ale z płynącymi tłokami :wink: czego oczywiście nie życze
U mnie 1.5bara przy dosyc malym IC niewiele zlego zrobilo (komp ustawiony na max 0.7bar) :wink: St sprezania tez sie liczy a nie tylko ic :twisted:

: ndz lut 11, 2007 10:33 am
autor: rosssssa
No tak ale jak powietrze będziesz miał 50-60*C w dolocie to napewno da rade zapłon przyspieszyć :lol:

Ale ja się na tym nie znam przecież i ty dobrze o tym wiesz :wink: