Strona 1 z 1

Witam!!! Potrzebuje porady, dla mnie to WAŻNE i PILNE DZIĘKI

: pt mar 04, 2005 1:19 pm
autor: ptasin
Witam wszystkich, gdyż na forum pisze pierwszy raz ale mam nadzieje że nie ostatni bo mam zamiar kupić sobie Uno TURBO TURBO właśnie o to mi chodzi w jakimś innym temacie ktoś napisał coś o uno TURBO z Wrocławia (takie niebieskie z żółtymi plamkami) jest do sprzedania http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43815189 . Może ktoś z was wie coś o tym uno czy warto go nabyć i tym podobne, proszę o szybkie odpowiedzi bo może jutro pojadę go zobaczyć a ja jestem z Warszawy i do Wrocławia mam trochę daleko. Z góry dziękuje za pomoc!!!
Pozdrawiam.

: pt mar 04, 2005 1:52 pm
autor: ZibiUT
Ja bym na twoim miejscu nie ogladał sie nawet za tym samochodem.
Gaz w turbo to tylko problemy. Za 5500 to ty leiej na ebay poszukaj sobie turboawki. Lepiej wyłozyć wiecej i mieć w dobrym stanie niz potem doprowadzać go do dobrego stany. Ja jak dziecko sie cieszyłem jak kupowałem mojego za 800 zl a teraz 2500 włozone i nadal silnik w częściach leży. Poczytaj sobie jeszcze forum i popatrz bo było pare wątków na takie tamaty i na co zwracac uwagę.

Tak krótko kazde UT 1300 miało sićnienie 0,65. koles pisze ze ma 1,6 a nie 0,8 :D
Turbina 1,6 bara w tym silniku to jej max i to tylko chwilowy bo nie utrzyma takiego ciśnienia nigdy nawet jak bedzie nowa z fabryki.

: pt mar 04, 2005 2:24 pm
autor: ptasin
dzięki za odp.
Jak z nim gadałem to mowił że mozna tą turbine podkręcić do 1,6 bara ale on tego nie ma, ale z jednej strony to gaz-Chociaż może być coś nie tak bo on nie ma sekwęcyjnej instalacji a ma większy odparownik i jakiś inny mikser ale jak gaz strzeli to może rozwalić turbine lub przepływimież albo coś innego ale to duża oszczędność, mowił że robił rok temu remoncik silnika i zawieszenia i turbina podobno też była robiona. chodzi mi o to czy może znacie gościa i coś wiecie o nim a raczej o samochodzie.

A jakby wszystko było OK z tyrbiną (czyli sprawdze tak jak opisywaliście na forum już wszystko czytałem) i sprężnie byłoby dobre i na gazie bedzie wmiare chodził czyli nie bedzie woził na wolnych obrotach i szarpał itp. to może warto się zainteresować???
DZIĘKI za pomoc.
A jak jest z cześciami czy jest to duży problem?

: pt mar 04, 2005 2:27 pm
autor: ZibiUT
Twoje pieniądze twój wybór.

My tylko Cie ostrzegamy

Częsci mozna kupić nowe i uzywane.
Zależy co potrzeba.
Tylko trzeba wiedzieć że nowe to tylko serwis z włoch i za odpoiwednie pieniądze. mało rzeczy pasuje od zwykłych bardziej popularnych silników.

: pt mar 04, 2005 2:28 pm
autor: ptasin
Zibi122 pisze:Twoje pieniądze twój wybór.

My tylko Cie ostrzegamy
A jak potem z częściami i ich cenami?

: pt mar 04, 2005 2:31 pm
autor: ZibiUT
jak chcesz wiedzieć to wejdz na www.intercarc.com.pl i tam jest katalog elektroniczny i popatrz sobie co ile kosztuje i czy jest dostepne

: pt mar 04, 2005 8:29 pm
autor: ziuzio
Jeżeli chodzi o gaz w bolidach z turbiną, to sprawdz czy na gazie też pompuje prawidłowo turbina. Ogolnie ważne żeby silnik był w jak najlepszym stanie(nie "obrzygany" olejem, nie zostawia plam pod sobą, itp.).
Jeżeli chodzi o części "nie silnikowe" to nie ma problemu, bo są takie same jak w zwykłym Uniaku :) . A silnikowe są trudne do zdobycia(nowe oczywiście:|), ale też można je kupić :wink:

edit: Za 5500 pln to zpraszam do Krakowa: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43888483

: pt mar 04, 2005 11:02 pm
autor: KYS
ziuzio pisze:edit: Za 5500 pln to zpraszam do Krakowa: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43888483
ten 'okaz' wydaje się być lepszym rozwiązaniem niż to coś niebieskiego... :cfaniaczek:

:drive: