Strona 1 z 2
Jakie turbo do 1,5 ??
: pt gru 29, 2006 7:16 pm
autor: LukasJuve
Poczętek tematu http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=1106
Zibi122
Jak z wydajnością tej z Uno 1,3?
Potrzebuję do silnika 1,5 do max 0,5 bara. Nie chciałbym żeby za wcześnie ładowała a w górze nic.
Masz może jakieś foto tej sprężarki z Uniaka?
: pt gru 29, 2006 7:23 pm
autor: Lui
w uno 1.3 można było bez problemu jezdzić na ciśnieniu 0,8 bara od początku do końca, nawet na 1.1 bara zdażało mi się go wkręcać do ponad 7tyś i trzymało ciśnienie
przepływ dla 1.3 przy 0,8 bara i dla 1.5 przy 0,5 bara będzie podobny
fotki mogę jakieś zrobić, a do jakiego to silnika ma być?
: pt gru 29, 2006 7:34 pm
autor: LukasJuve
Civic D15B7
W 1,3 przy 0,8bara od jakich obrotów był pełen boost?
: pt gru 29, 2006 7:39 pm
autor: DeviL
To jest 1.5 vtec 90km seria ? Jesli tak to kiedy przelacza ci rozrzad (ile obr) ?
: pt gru 29, 2006 8:05 pm
autor: LukasJuve
D15B7 jest bez VTECa 101KM w serii, na pełnym wtrysku.
90KM ma D15Z1 lub D15Z3 VTEC-E (taki ekonomiczny VTEC).
: pt gru 29, 2006 8:14 pm
autor: Lui
LukasJuve pisze:Civic D15B7
W 1,3 przy 0,8bara od jakich obrotów był pełen boost?
przy 3tyś
tak właśnie myślałem że to honda.... jutro dam fotki
: pt gru 29, 2006 10:29 pm
autor: DeviL
: sob gru 30, 2006 10:05 am
autor: LukasJuve
Z opisu wynika że jest do regeneracji - ma luz poprzeczny!
Ale nie chodzi mi o ideał, byle trochę pochodziła i była w naprawdę dobrej cenie.
: sob gru 30, 2006 1:49 pm
autor: ZibiUT
Wydaje mi się ze ta z 1,3T bedzie za mała do tego 1,5. T25 była by raczej lepsza. polecam poczytać
www.streetshadows.pl tam kolesie robią własnie praktycznie same hondy.
: sob gru 30, 2006 3:30 pm
autor: Lui
tak to mniejwiecej wygląda
IHI VL5(z 1.4 racing), IHI RHB5 (z 1.3) i T25 (p605 2.0 turbo)
bliżej
IHI z 1.4
IHI z 1.3
no to ihi z 1.3 ma malutki luz poprzeczny, luz jest nawet mniejszy niż w t25 która jest po regeneracji....
problem jest w pękniętej flanszy...
ale dobry spawacz przyspawa flanszę w stylu T25 i wtedy będziesz mógł pozniej wymienić na T25 czy T28 albo i IHI VL5 jak będziesz chciał więcej dmuchać
a żeliwo spawają, i to właśnie w hondach bo przecież nisko budżetowe projekty mają kolektory właśnie z jakiegoś 1.5 z przyspawaną flanszą pod turbo

: sob gru 30, 2006 3:55 pm
autor: DeviL
Z tego co slyszalem , najlepiej zeliwo spawaja w Gliwicach

: ndz gru 31, 2006 10:17 am
autor: LukasJuve
Jak wielkościowo i możliwościami odpowiada IHI RHB5 z KKK K03?
: ndz gru 31, 2006 4:30 pm
autor: DeviL
Mocowo k03 180-190km , laduje wczesnie i konczy kolo 5tys zabawe

: ndz gru 31, 2006 5:28 pm
autor: LukasJuve
Chwila ale gdzieś znalazłem że k03 jest wydajniejsza od IHI VL2 a na dodatek wiele osób jeździ na k03 i nie narzeka że nie wyrabiają do końca.
No chyba że mówimy o pracy w okolicach 1 bara.
Podsumowując - Silnik D15B7 1,5 16V 101KM w serii,
- turbina ma ładować 0,45 do góra 0,5 bara i nic więcej
- ma utrzymać to ciśnienie do końca czyli do ok 7krpm
Pytanie: czy IHI VL2 z Uno 1,3T wystarczy? Jeśli nie to jaka?
: ndz gru 31, 2006 5:38 pm
autor: DeviL
No nie wiem , ja sobie wyliczylem ze u mnie T3 moze ladowac 1.2 bara od 4 do 6.5k obr , potem spada do 1 bara

K03 , zrobi chopke i tyle