Strona 1 z 1

Namiary

: czw gru 21, 2006 10:32 pm
autor: Bini0
Na stronę www jakiegoś producenta tłoków, gdzie będą noty katalogowe z wymiarami tłoków do rodziny fiat/lancia/alfa romeo.

Producent dowolny, bylem mógł porównać wymiary tłoków z wybranych modeli, bo tutaj http://www.celkar.pl/Katalog/silnik/f2.html niestety dane nie są kompletne.

: czw gru 21, 2006 10:56 pm
autor: DeviL
Ja jak szukalem tlokow to wzialem stary i pojechalem do krakowskiego auto szlifu , tam obadalismy 3 katalogi : goetze,nural i cos tam jeszcze , pomierzylismy stary i dobralo sie . Do czego szukasz tlokow ?

: pt gru 22, 2006 7:09 am
autor: Bini0
DeviL pisze:Ja jak szukalem tlokow to wzialem stary i pojechalem do krakowskiego auto szlifu , tam obadalismy 3 katalogi : goetze,nural i cos tam jeszcze , pomierzylismy stary i dobralo sie . Do czego szukasz tlokow ?
Potrzebował bym wymiary tłoków z rodziny DOHC z głowicą 16v

: pt gru 22, 2006 12:07 pm
autor: DeviL
Ale do jakiego silnika ? Jakie auto , rocznik , itd ... Bo tlokow jest sporo wolnossak/turbo ...

: pt gru 22, 2006 3:20 pm
autor: Bini0
DeviL pisze:Ale do jakiego silnika ? Jakie auto , rocznik , itd ... Bo tlokow jest sporo wolnossak/turbo ...
Najbardziej interesuje mnie odległość od osi sworznia do wierzchu tłoka z takich silników jak:

Fiat Tipo/Tempra - 1.8 16v i 2.0 16v
Lancia Delta/Prisma - 2.0 16v
Lancia Dedra - 1.8 16v
Lancia Thema - 2.0 16v

Zarówno z silnika wolnossącego jak i doładowanego.
Nie jestem w stanie nic dokładniej określić, dlatego że staram się dobrać coustom`owe tłoki do mojego auta

: pt gru 22, 2006 5:41 pm
autor: DeviL
W katalogu celkara , ktory podales :

tipo/tempra 1.8 16v 38.80 mm
thema 2.0 16v 39.00 mm
croma 2.0 16v 39.75mm

Wiecej danych nie ma , tylko w sklepie gdzie sa katalogi dowiesz sie wiecej :wink: Masz silnik 1.8 16v i chcesz uturbic na tlokach z 2.0 ?

: pt gru 22, 2006 6:14 pm
autor: Bini0
Katalog celkara znam na pamiec - chodzi mi o weryfikacje danych z jakims innym katalogiem, dlatego chcialem namiary na cos online.

Ja mam silnik 1.6 8v TC (twincam), na blok od tego silnika chce zasadzic glowice 16v, a uturbienie do kwestja kolejnego etapu

: pt gru 22, 2006 6:33 pm
autor: DeviL
Heh ja tez mam 1.6 8v tylko turbo :twisted: Powiem tak , nie ma sensu kombinowac z 16v , osiagi sa takie same , jedynie w 8v moze byc mniejszy moment obr , co nie jest takie zle :lol:

: pt gru 22, 2006 6:52 pm
autor: Bini0
DeviL pisze:Heh ja tez mam 1.6 8v tylko turbo :twisted: Powiem tak , nie ma sensu kombinowac z 16v , osiagi sa takie same , jedynie w 8v moze byc mniejszy moment obr , co nie jest takie zle :lol:
Nie wiem czy osiagi sa takie same, bo przeciez tipo 2.0 8v to 115 KM, a 2.0 16v to juz 150 KM

: pt gru 22, 2006 7:01 pm
autor: DeviL
Bini0 pisze:
DeviL pisze:Heh ja tez mam 1.6 8v tylko turbo :twisted: Powiem tak , nie ma sensu kombinowac z 16v , osiagi sa takie same , jedynie w 8v moze byc mniejszy moment obr , co nie jest takie zle :lol:
Nie wiem czy osiagi sa takie same, bo przeciez tipo 2.0 8v to 115 KM, a 2.0 16v to juz 150 KM
Ja mowie o turbo :wink: W wolnossaku zyskasz z 15km , tylko musisz chyba zmieniac glowice,walki,komputer,nie wiem jak z kolektorami wkoncu 8v ma inne kanaly niz 16v , jest sens tak sie bawic ?

: pt gru 22, 2006 7:16 pm
autor: Bini0
A jest jaki kolwiek sens ladowania kasy w auto, ktore z kazdym dniem i tak traci na wartosci ?

Jesli da sie cos takiego zrobic - to czemu nie sporbowac, szczegolnie ze nie ma drugiego takiego rozwiazania, przynajmniej w PL