Strona 1 z 2

wydech zawieszenie

: sob lis 18, 2006 1:33 pm
autor: wojtek
Witam szanowne grono :D moje UT sypie sie jak dobrze zajechany traktor padla mi skrzynia i nie moge dostac urzywki :cry: wszyscy znajomi mi mowia zebym kupil nowe autko proponowali mi nawet seata ibize 65 hp :shock: normalnie smiac mi sie zachcialo :lol: nie mam zamiaru pozbyc sie mojego gracika wiec od stycznia zaczyna sie wielka przerobka szrota :wink: nowe blachy i co za tym idzie nowy kolorek prawdopodobnie pomarancz z gamy lamborgini nowy srodek kremowy welur deska rozdzielcza obszyta skora silnik do remontu ale chyba zostanie seryjny tylko turbinka podkrecona :twisted: i teraz pytanie chce sportowe zawieszenie nizsze o 60 mm od seryjnego jakie polecicie do tego autka i czy nie bede walil miska po ziemi :?: wydech tak myslalem nad dwoma koncowkami z lewej i prawj strony wie ktos moze czy jest miejsce pod podwoziwm zeby poprowadzic jakies rozgalezienie rury wydechowej :?:czy warto zrobic wlot na masce zeby powietrze lecialo odrazu na filtr :?: i co sie stanie jak bedzie padal deaszcz :?: to narazie tyle wiecej pytan wiecej jak bede myslal nad dalszymi przerobkami :D :) pozdrawiam

: sob lis 18, 2006 1:51 pm
autor: Lui
miałem skrzynie, wziął ją Pumba, ale on ma jakąś inną też więc może z nim pogadaj

zawias -60mm jest ok, auto jest dość niskie, o parkowaniu na krawężnikach można zapomnieć :lol: , ale z jazdą po normalnych nawet dość dziurawych i nierównych drogach nie ma problemu, problem jest jak trzeba przejechać przez jakiś idiotycznie zrobiony próg hamujący ( a są takie :? ) i na jakichś stromych zjazdach/wjazdach do garaży itp

ale i tak najniższą częścią jest wydech i to z nim tylko są kłopoty :)



o dwoch końcówkach zapomnij, raz że imo będzie źle to wyglądać, dwa że w uno dość kiepsko jest jeśli chodzi o przerabianie wydechu

jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka :)

wlot jest dobrym rozwiązaniem, w uno nie ma seryjnie jakoś dobrze rozwiązanego nawiewu na filtr.... ale wlot musi być wlotem a nie ozdobą lub wylotem....

: sob lis 18, 2006 4:20 pm
autor: wojtek
hmm a jakiej firmy najlepiej kupic zawiaszenie ma ktos moze takie :?: mowisz ze bedzie zle wygladal z dwoma koncowkami :cry: szkoda ja mam slaba wyobraznie i nie moge sobie tego wyobrazic :wink: terz myslalalem o wydechu z progu ale niestety polskie przepisy mowia ze rura musi wychodzic z tylu samochodu :cry: ten wlot hmm jak to najlepiej zrobic kupic jakis z wlukna wyciac dziure i go wprawic czy lepiej naciac maske i formowac z blachy :?: teraz tak moja kasta oryginalnie miala silnik903 teraz z turbo jak mocniej rusze takie dzwieki z niej dochodza jakby silnik chcial pojechac sam a reszte zostawic :wink: czy to jakos idzie wzmocnic :?: niestety klatka odpada bo potrzebuje wszytkie siedzenia :)

: sob lis 18, 2006 6:04 pm
autor: Unoxxx
wydech powinien byc umieszczony z tyłu pojazdu lub z jego lewej strony, czyli od strony kierowcy

: sob lis 18, 2006 7:08 pm
autor: Lui
dokładnie, wydech może być z lewej strony, przecież dużo ciężarówek autobusów i np. żuk tak ma :)

a zawias to polecić napewno proflexa, ohlinsa, bilsteina itp itd, tylko że wszystko raczej na zamówienie i od kilku(nastu) tyś zł wzyż :)

z takich przyźiemnych cen to dostępny jest jedynie chyba zawias apex'a i np. jakiś supersport :)

: sob lis 18, 2006 7:51 pm
autor: wojtek
no tak moze tak miec jezeli takie ma parametry technologiczne jezeli normalnie ma wydech na tylku przerobic nie mozna :cry: bo przegladu nie wbija a cena takiego przyziemnego zawieszenia jaka jest :?: aha czy mozna zrobic cos z seryjnymi hamulcami zeby lepsze byly :D np dac pompe z wiekszym tloczkiem

: sob lis 18, 2006 8:20 pm
autor: Lui
hamulce można założyć np. z fiata coupe turbo :)

a taki przyziemny zawias to koszt coś ok 900-1600zł chyba

chyba że chcesz same sprężyny to gdzieś 400-600zł

: sob lis 18, 2006 8:56 pm
autor: wojtek
hmm a duzo trzeba przerobic na zaciski czy pasuja odrazu :D a to nie tak zle myslalem ze bedzie gorzej mam na zawieszenie 1500 zl :wink: dzieki bardzo za rady bardzo przydatne :)

: ndz lis 19, 2006 6:59 pm
autor: Pumba_bielsko
Lui pisze:
jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka :)
Dobra ta druga opcja

hamulce z coupe turbo hmm dobra opcja ale co za tym idzie duze koła
ale jak to ma jeździc szybko to niskie nie moze byc bo jakie nasze drogi są każdy widzi :wink:
ja polecam seryjne z uno turbo dobre tarcze i klocki i wystaczaja

: ndz lis 19, 2006 7:42 pm
autor: DeviL
Mozna tez dac hamulce z punto gt 257mm wentyle (seryjnie w uno sa 240mm?)

: ndz lis 19, 2006 8:52 pm
autor: Pumba_bielsko
a no prawda ale duzo nie pomoga wolał bym zainwestowac tipo abarth 280mm :wink:

: ndz lis 19, 2006 11:15 pm
autor: yankee
Co do wydechu to prosze cie nie dwie rury jedna ładnie wkomponowana końcówka okrągła miodzio......a znajomych niesłuchaj nieznają się niezmieniaj uniaka :wink:

: pt lis 24, 2006 7:04 pm
autor: wojtek
witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos :D

: pt lis 24, 2006 7:07 pm
autor: rosssssa
wojtek pisze:witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos :D
A co się dzieje??

Bo ja też chce zrobić remonta :wink:

: pt lis 24, 2006 8:17 pm
autor: wojtek
dziwnie warczy nie chodzi rowno no i ma przejechane 260000 km to juz czas na to
:wink: