Strona 1 z 2
wydech zawieszenie
: sob lis 18, 2006 1:33 pm
autor: wojtek
Witam szanowne grono

moje UT sypie sie jak dobrze zajechany traktor padla mi skrzynia i nie moge dostac urzywki

wszyscy znajomi mi mowia zebym kupil nowe autko proponowali mi nawet seata ibize 65 hp

normalnie smiac mi sie zachcialo

nie mam zamiaru pozbyc sie mojego gracika wiec od stycznia zaczyna sie wielka przerobka szrota

nowe blachy i co za tym idzie nowy kolorek prawdopodobnie pomarancz z gamy lamborgini nowy srodek kremowy welur deska rozdzielcza obszyta skora silnik do remontu ale chyba zostanie seryjny tylko turbinka podkrecona

i teraz pytanie chce sportowe zawieszenie nizsze o 60 mm od seryjnego jakie polecicie do tego autka i czy nie bede walil miska po ziemi

wydech tak myslalem nad dwoma koncowkami z lewej i prawj strony wie ktos moze czy jest miejsce pod podwoziwm zeby poprowadzic jakies rozgalezienie rury wydechowej :?:czy warto zrobic wlot na masce zeby powietrze lecialo odrazu na filtr

i co sie stanie jak bedzie padal deaszcz

to narazie tyle wiecej pytan wiecej jak bede myslal nad dalszymi przerobkami

pozdrawiam
: sob lis 18, 2006 1:51 pm
autor: Lui
miałem skrzynie, wziął ją Pumba, ale on ma jakąś inną też więc może z nim pogadaj
zawias -60mm jest ok, auto jest dość niskie, o parkowaniu na krawężnikach można zapomnieć

, ale z jazdą po normalnych nawet dość dziurawych i nierównych drogach nie ma problemu, problem jest jak trzeba przejechać przez jakiś idiotycznie zrobiony próg hamujący ( a są takie

) i na jakichś stromych zjazdach/wjazdach do garaży itp
ale i tak najniższą częścią jest wydech i to z nim tylko są kłopoty
o dwoch końcówkach zapomnij, raz że imo będzie źle to wyglądać, dwa że w uno dość kiepsko jest jeśli chodzi o przerabianie wydechu
jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka
wlot jest dobrym rozwiązaniem, w uno nie ma seryjnie jakoś dobrze rozwiązanego nawiewu na filtr.... ale wlot musi być wlotem a nie ozdobą lub wylotem....
: sob lis 18, 2006 4:20 pm
autor: wojtek
hmm a jakiej firmy najlepiej kupic zawiaszenie ma ktos moze takie

mowisz ze bedzie zle wygladal z dwoma koncowkami

szkoda ja mam slaba wyobraznie i nie moge sobie tego wyobrazic

terz myslalalem o wydechu z progu ale niestety polskie przepisy mowia ze rura musi wychodzic z tylu samochodu

ten wlot hmm jak to najlepiej zrobic kupic jakis z wlukna wyciac dziure i go wprawic czy lepiej naciac maske i formowac z blachy

teraz tak moja kasta oryginalnie miala silnik903 teraz z turbo jak mocniej rusze takie dzwieki z niej dochodza jakby silnik chcial pojechac sam a reszte zostawic

czy to jakos idzie wzmocnic

niestety klatka odpada bo potrzebuje wszytkie siedzenia

: sob lis 18, 2006 6:04 pm
autor: Unoxxx
wydech powinien byc umieszczony z tyłu pojazdu lub z jego lewej strony, czyli od strony kierowcy
: sob lis 18, 2006 7:08 pm
autor: Lui
dokładnie, wydech może być z lewej strony, przecież dużo ciężarówek autobusów i np. żuk tak ma
a zawias to polecić napewno proflexa, ohlinsa, bilsteina itp itd, tylko że wszystko raczej na zamówienie i od kilku(nastu) tyś zł wzyż
z takich przyźiemnych cen to dostępny jest jedynie chyba zawias apex'a i np. jakiś supersport

: sob lis 18, 2006 7:51 pm
autor: wojtek
no tak moze tak miec jezeli takie ma parametry technologiczne jezeli normalnie ma wydech na tylku przerobic nie mozna

bo przegladu nie wbija a cena takiego przyziemnego zawieszenia jaka jest

aha czy mozna zrobic cos z seryjnymi hamulcami zeby lepsze byly

np dac pompe z wiekszym tloczkiem
: sob lis 18, 2006 8:20 pm
autor: Lui
hamulce można założyć np. z fiata coupe turbo
a taki przyziemny zawias to koszt coś ok 900-1600zł chyba
chyba że chcesz same sprężyny to gdzieś 400-600zł
: sob lis 18, 2006 8:56 pm
autor: wojtek
hmm a duzo trzeba przerobic na zaciski czy pasuja odrazu

a to nie tak zle myslalem ze bedzie gorzej mam na zawieszenie 1500 zl

dzieki bardzo za rady bardzo przydatne

: ndz lis 19, 2006 6:59 pm
autor: Pumba_bielsko
Lui pisze:
jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka
Dobra ta druga opcja
hamulce z coupe turbo hmm dobra opcja ale co za tym idzie duze koła
ale jak to ma jeździc szybko to niskie nie moze byc bo jakie nasze drogi są każdy widzi
ja polecam seryjne z uno turbo dobre tarcze i klocki i wystaczaja
: ndz lis 19, 2006 7:42 pm
autor: DeviL
Mozna tez dac hamulce z punto gt 257mm wentyle (seryjnie w uno sa 240mm?)
: ndz lis 19, 2006 8:52 pm
autor: Pumba_bielsko
a no prawda ale duzo nie pomoga wolał bym zainwestowac tipo abarth 280mm

: ndz lis 19, 2006 11:15 pm
autor: yankee
Co do wydechu to prosze cie nie dwie rury jedna ładnie wkomponowana końcówka okrągła miodzio......a znajomych niesłuchaj nieznają się niezmieniaj uniaka

: pt lis 24, 2006 7:04 pm
autor: wojtek
witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos

: pt lis 24, 2006 7:07 pm
autor: rosssssa
wojtek pisze:witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos

A co się dzieje??
Bo ja też chce zrobić remonta

: pt lis 24, 2006 8:17 pm
autor: wojtek
dziwnie warczy nie chodzi rowno no i ma przejechane 260000 km to juz czas na to
