Strona 1 z 1
: śr lis 01, 2006 6:14 pm
autor: ZibiUT
Wałek od świątka??
Sprawdz czy jak włozysz w nasade to czy nie wystaje któraś z podstaw czy jak tam to zwał. U mnie wystawało około 1 mm i szklanka opierała się w tym miejscu i musiałm stoczyć kawałek.
: śr lis 01, 2006 6:30 pm
autor: rosssssa
Z tego co mi wiadomo to miał być catchcams czy jakoś tak

: śr lis 01, 2006 7:43 pm
autor: McBanan
Posprawdzam wszystko ale wielkie dzieki za rade
Rosssssa owszem mial byc Piper ale plany sie pozmienialy a 700 ktore "zaoszczedzilem" kupujac nowy u Światka zostana przeznaczone na dalsze plany rozwojowe tzn przyszly rok

: śr lis 01, 2006 7:57 pm
autor: DeviL
McBanan pisze:Posprawdzam wszystko ale wielkie dzieki za rade
Rosssssa owszem mial byc Piper ale plany sie pozmienialy a 700 ktore "zaoszczedzilem" kupujac nowy u Światka zostana przeznaczone na dalsze plany rozwojowe tzn przyszly rok

Zeby tylko ta oszczednosc nie skonczyla sie remontem silnika
PS: walek byl na jakies specjalne zamowienie czy z katalogu , napisz cos wiecej jak tam z panem Swiatkiem ?
: śr lis 01, 2006 8:07 pm
autor: McBanan
Ciezko to nazwac oszczednoscia dajac za walek 760pln

a piper kosztowalby 1500
Wałek zrobiony wg danych Świątka dla PGT lub UT 1,4 bo one maja ostrzejszy walek niz 1,3T .
napisz cos wiecej jak tam z panem Swiatkiem ?
DeviL co masz na mysli?? Jesli chodzi o czas oczekiwania to 20 dni

: śr lis 01, 2006 9:57 pm
autor: ZibiUT
Hmm
Ja wałek miałem zrobiony na zamówienie w 7 dni.
Mój jest 276/260 bo takie mieli kopiały. Proponowali mi 276/276 ale wybrałem ten.
Na gwarancji masz napisane jakie ma parametry jak byś zapodał to było by fajnie.
: śr lis 01, 2006 10:01 pm
autor: McBanan
Juz sie robi:
-typ krzywki ssacej - 67
-typ krzywki wydechowej - 184
-wziosy s/w - 9,95/9,45
-czasy i katy 275/260 0,50/0,55/<110stopni
: czw lis 02, 2006 7:07 am
autor: ZibiUT
Masz dokłanie ten sam wałek co ja

: czw lis 02, 2006 8:22 am
autor: McBanan
Hehe to zobaczymy czy u mnie bedzie normalnie pasowal czy trzebna bedzie przerabiac jak u Ciebie.
I zauwazyles jakas roznice po przejsciu na ten walek z seryjnego??
Wg. Świątka troche inne parametry maja walki do 1,3T a do 1,4T oraz PGT idzie troche ostrzejszy niz w 1,3T.
: czw lis 02, 2006 8:46 am
autor: ZibiUT
Nie bawiłem się zapłonem i napewno nie mam wyciągniętego wszystkiegio z tego walka. Po za tym nie powiem Ci dokładnie bo zmieniłem przy okazji turbiną na wieksza i wydech jest 2,5".
Generalnie na tym wałku i tej turinie co jest teraz moge do odcinki ciągnąc i samochód cały czas przyspiesza ostro.
: czw lis 02, 2006 9:34 am
autor: Lui
a sprawdzałeś już go na hamowni, może moc max wypada poza odcinką ?? i bez odcinki auto lepiej pojedzie
mam kompa bez odcinki jakbys chciał pożyczyć, założe go jak będę miał wiecej nadłubane i dam sobie odcinke z smt6
btw
gdzie jest moderator może by wyodrębnił temat o wałeczku co?
: czw lis 02, 2006 3:14 pm
autor: DeviL
Lui pisze:a sprawdzałeś już go na hamowni, może moc max wypada poza odcinką ?? i bez odcinki auto lepiej pojedzie
mam kompa bez odcinki jakbys chciał pożyczyć, założe go jak będę miał wiecej nadłubane i dam sobie odcinke z smt6
btw
gdzie jest moderator może by wyodrębnił temat o wałeczku co?
Da sie na smt6 odcinke ustawic ? W jaki nieszkodzacy sposob ? W sumie hamownia by wiele powiedziala czy silnik i turbina maja potencjal krecic wyzej

: czw lis 02, 2006 10:08 pm
autor: colin
DeviL pisze:Lui pisze:a sprawdzałeś już go na hamowni, może moc max wypada poza odcinką ?? i bez odcinki auto lepiej pojedzie
mam kompa bez odcinki jakbys chciał pożyczyć, założe go jak będę miał wiecej nadłubane i dam sobie odcinke z smt6
btw
gdzie jest moderator może by wyodrębnił temat o wałeczku co?
Da sie na smt6 odcinke ustawic ? W jaki nieszkodzacy sposob ? W sumie hamownia by wiele powiedziala czy silnik i turbina maja potencjal krecic wyzej

Da sie. Byle co sie da

: ndz lis 05, 2006 11:19 pm
autor: McBanan
Jutro rano zaworze glowice z walkiem i reszta na skrecenie i ustawienie luzow zaworowych na nowych plytkach i mam nadzieje juz pod koniec tygodnia zobacze jakie sa efekty pracy
