Strona 1 z 1

zmiana turbiny

: sob lut 26, 2005 10:52 am
autor: emilszewczyk
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII

Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek :D Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje

: sob lut 26, 2005 11:32 am
autor: ziuzio
Bez zmiany kolektora nie pasuje na 99%(oczywiście było pewnie kilka odmian tych turbin,ale te co ja widziałem nie pasowały). Ale to nie problem zrobić taki kolektor lub nawet dorobić tylko odpowiednią kryzę :wink: .

: sob lut 26, 2005 4:54 pm
autor: emilszewczyk
Dzieki bardzo za informacje teraz wiem na czym stoje

Re: zmiana turbiny

: ndz lut 27, 2005 11:22 am
autor: colin
emilszewczyk pisze:Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII

Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek :D Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
Zadna k03 nie pasuje. Poza tym maja one wiekszy wydatek (okolice 200KM) niz seryje turbo. Jezeli bys juz jakas inna zakladal, to bron Boze nie ze zmienna geometria!

: ndz lut 27, 2005 4:39 pm
autor: emilszewczyk
Dzięki za inf.Mam taki problem.W lublinie regeneruja turbo za 1400 full opcja, a taki miły Pan z Mielca sprzedaje turbo po regeneracji za 700-900, ale niestety nie ma takiej jak w Unolocie na wymiane.Może mi jedynie zregenerować starą z w tej samej cenie.Może są jakieś inne turba,które są ciekawszym rozwiazaniem i lepszym niż regeneracja serii, które pasują bez przerabiania kolektora. :hmm:

Re: zmiana turbiny

: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
autor: mops
emilszewczyk pisze:Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII

Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek :D Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
1.Chyba nie podejdzie nic innego bez przerobek.

2. NA BANK NIE PODEJDZIE ze zmienna geometria lopatek (takie to tylko do diesli sie wklada)...

Re: zmiana turbiny

: ndz lut 27, 2005 6:17 pm
autor: spavatch
mops pisze: 1.Chyba nie podejdzie nic innego bez przerobek.
W Kropie wykonuje sie taki zabieg ze zastepuje sie IHI VL7 Garrettem, bodajze T25 (ale tu nie jestem do konca pewien modelu), z tym ze na bank wiaze sie to ze zmiana kolektora...

: ndz lut 27, 2005 11:21 pm
autor: colin
emilszewczyk pisze:Dzięki za inf.Mam taki problem.W lublinie regeneruja turbo za 1400 full opcja, a taki miły Pan z Mielca sprzedaje turbo po regeneracji za 700-900, ale niestety nie ma takiej jak w Unolocie na wymiane.Może mi jedynie zregenerować starą z w tej samej cenie.Może są jakieś inne turba,które są ciekawszym rozwiazaniem i lepszym niż regeneracja serii, które pasują bez przerabiania kolektora. :hmm:
Cos dziwnie pytasz o regeneracje... 1400 to jak ci nic z tego turbo nie zostalo chyba.
Pytales w reampoland? Ostatnio znajomy regenerowal mitsu turbine i kosztowalo kolo 800zl jak wirniki sa dobre.

: ndz lut 27, 2005 11:43 pm
autor: emilszewczyk
Wlasnie pytalem w reampoland i powiedzieli mi ta najgorsza opcje gdzie wszystko idzie do wymiany.Jak z walka da sie jeszcze cos zrobic to powiedzieli ze bedzie to kosztowac 850zl.jak z walkiem to od 300-600 zl wiecej.Jedynie w milecu za wymiane wszystkiego łacznie z walkiem powiedzieli mi ok 800zł. Ta cena bardziej mi sie podoba.A co to mojej turbiny to chyba juz nie bardzo jest co zbierac.Porzedni wlasciciel troche tanio go sprzedal i przystepnie zchodzil z ceny, ale teraz juz wiem dla czego.Luz na walku jest calkiem niazadowalajacy, trzeszczy piszczy jak sie wkreca.w tym tygodniu planuje udac sie do mielca i doprowadzic ja do porzadku.

Re: zmiana turbiny

: pn lip 17, 2006 12:02 pm
autor: Eagle
mops pisze:
2. NA BANK NIE PODEJDZIE ze zmienna geometria lopatek (takie to tylko do diesli sie wklada)...
a wlasnie wkladaja do benzyn i to z dobrym efektem tylko to niejest plug and pray

i chyba jakis nowy silnik bodajrze VW ma zmienna geometrie w benzynce :D

: pt lip 21, 2006 8:19 pm
autor: klimczok3
A ja jestem za oryginałem, chyba że chcesz podciągnąc później znacząco moc. Jestem w tej samej sytuacji co ty ale zdecydowałem kupic nową(3050zł).
Co do regenerowanych za 800zł to poszukaj w googlach informacji o oszustach. Zadzwoń do turbo-tech.pl, bardzo mili panowie ci wszystko wyjaśnią.Powodzenia