Strona 7 z 8

Re: Brak mocy??? PGT

: wt lut 16, 2010 6:55 pm
autor: DeviL
2rotor pisze:
DeviL pisze:mrowczana woz byl dobry i kazdy wiedzial co tam jest ,a cene za woz tez mial dobra a i tak pol roku sprzedawal i mial wielu pieniaczy na telefonie/gg ;) Wielu wydaje sie ,ze mody sa tanie ,ze sami se poradza ze wszystkim a potem jak podlicza to wychodzi kosmos . Ale mrowczan wozu juz nie ma i chyba na rynku nie ma tak zadbanego pgt 200km :P

Na sprzedaż to może i nie ma ;)
nie ma i nie bedzie w tej kwocie za jakie sprzedal auto ;) /OT :jump2:

Re: Brak mocy??? PGT

: pt lut 26, 2010 2:39 pm
autor: 2rotor
Ja tam nigdy wykresu z hamowni nie widziałem, pod maską modów też nie widziałem więc nie wypowiadam się czy to auto było dobre czy kiblem. Sam ostatnio widziałeś na innym przykładzie co czai się maskami GTków :D

Re: Brak mocy??? PGT

: pt lut 26, 2010 4:07 pm
autor: DeviL
2rotor pisze:Ja tam nigdy wykresu z hamowni nie widziałem, pod maską modów też nie widziałem więc nie wypowiadam się czy to auto było dobre czy kiblem. Sam ostatnio widziałeś na innym przykładzie co czai się maskami GTków :D
Ja dawalem wykres z logow ecumastera (wg nich mozna zanizyc moc anizeli zawyzyc,ale raczej sa wiarygodne przynajmniej jak ja wyliczam) ;)

Re: Brak mocy??? PGT

: pt lut 26, 2010 5:51 pm
autor: mrowczan
2rotor pisze:Ja tam nigdy wykresu z hamowni nie widziałem, pod maską modów też nie widziałem więc nie wypowiadam się czy to auto było dobre czy kiblem. Sam ostatnio widziałeś na innym przykładzie co czai się maskami GTków :D
Skoro miales na T25 i 0,9b 185km, to sugerujsz, ze ile mialem miec na T28 i 1,25b? 150km? Nie gadaj jak grzesiu, bo uwazam, ze znasz sie na samochodach. Na hamowni nie bylem z prostej przyczyny - najblizsza wiarygodna mam 100km od siebie, wiec nie chcialo mi sie jechac. Poza tym dla mnie bylo malo istotne, czy wyszloby 193, 198 czy 202km - w miare to jechalo, a moc zapewne oscylowala w granicach 200km. Tyle ode mnie na ten temat.

Re: Brak mocy??? PGT

: wt mar 02, 2010 7:26 pm
autor: majster1988
No i kropek w koncu wrocil do domu!!! Wszystko poskladane na cacy. Jezeli dobrze kojarze to seryjne EBC nie dziala jak powinno bo na nim turbo laduje ok 0,4 bar`a, na MBC mam tak ze gdy z niskich obrotow wlaczy sie turbo to wskaznik dochodzi do ok 3\4 skali(mysle ze gdzies 1,2bar)a pozniej ze wzrostem obrotow doladowanie spada i gdzies przy 5000obr mam troszeczke ponad pol skali(ok 0,9bar), turbiny praktycznie nie slychac ze pracuje. Mocowo jest lepiej niz wczesniej na zamknietej skali wskaznika boost`u , turbo ma duzo krotsza reakcje na gaz. Jedyne co mnie niepokoi to dzwiek podobny do tego : http://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU tyle ze duzo cichszy i nie wystepuje przy pelnym doladowaniu, tylko slychac go na 0,5 sekundy przy upuszczaniu cisnienia przez BOV, lub gdy jade z pelnym doladowaniem i zaczynam powoli cofac pedal gazu, przy przyspieszaniu nic niepokojacego nie slychac itp. Moze jaka nieszczelnosc BOVa, albo gdzies indziej???
Potrzbowalbym rowniez jakis schemacik wezykow podcisnien w silniku...

Re: Brak mocy??? PGT

: wt mar 02, 2010 8:33 pm
autor: uniak 1.4T
no to bovik Ci puszcza kolego

Re: Brak mocy??? PGT

: wt mar 02, 2010 8:46 pm
autor: BARTEKcoupe
nie sugerowałbym się wskaźnikiem doładowania na desce. Jakiekolwiek regulacje doładowania powinny odbywać się z udziałem pewnego wskaźnika.

Re: Brak mocy??? PGT

: wt mar 02, 2010 9:15 pm
autor: ZibiUT
Zanim bov się otworzy go powietrze udeża w sprezarkę. Raczej nic niepokojacego na tyle aby z tym walczyć. Kolega smiga tak juz rok i nic z turbo się nie dzieje.

Re: Brak mocy??? PGT

: wt mar 02, 2010 9:30 pm
autor: majster1988
znalazlem rowniez po prawej stronie listwy wtryskowej na dosyc krotkim przewodzie jakis czujnik na takiej zagietej o 90stopni blaszce ktory ma polokragle zakonczenie jakby przylegal np. do jakiejs rurki rys. pogladowy, co do tych dzwiekow, mozna by to jakos sprobowac zwalczyc??? moze nie trafilem z diagnoza i to jest surge i turbo mi przeladowywuje, jest to mozliwe wogole na seryjnych czesciach i osprzecie???

Re: Brak mocy??? PGT

: wt mar 02, 2010 9:33 pm
autor: goofer007
To jest z tego co kojarzę to to jest czujnik temperatury odpowiadający za włączanie wentylatora do chłodzenia wtrysków.

Re: Brak mocy??? PGT

: śr mar 03, 2010 8:24 am
autor: ZibiUT
to nie surge bo na serii nie powinien wystapić tylko uderzenie powietrza w turbo. surge jest tylko jak turbo wstaje a nie jak zdejmujesz noge z gazu. u Ciebie pewnie słychać tak jak tu tylko cicho http://www.youtube.com/watch#playnext=1 ... JlR_zIwmiE" target="_blank

Re: Brak mocy??? PGT

: śr mar 03, 2010 3:37 pm
autor: DeviL
A co to za kwakanio spuszczanie wody w kiblu dzwiek ? ;) Koledzy w nissanach 200sx takie cos maja :roll:

Re: Brak mocy??? PGT

: czw mar 04, 2010 9:54 pm
autor: majster1988
co do dzwieku z filmu :evil: to dzwiek poza tym ze cichszy, krocej wystepuje to jego zrodlo i dzwiek bardzo podobne, wiec wychodzi na to ze to o to chodzi, a tak przy okazji to od czego zalezy wystepowanie takiego "zjawiska" od BOV na przyklad??? Teraz kropek smiga jak szalony, normalnie nie da sie tym powoli jezdzic :evil: , brat w Escorcie XR3i nawet nie pierdnie :wpysk:

Re: Brak mocy??? PGT

: czw mar 04, 2010 10:05 pm
autor: BARTEKcoupe
Zmień stożek na seryjną puchę i problem zniknie :mrgreen:

Re: Brak mocy??? PGT

: czw mar 04, 2010 10:38 pm
autor: majster1988
A zalega moze komus cos takiego, najlepiej ze wszystkimi uchwytami itp, bo u mnie po seri dolocie to tylko 10 cm rury przed przeplywka zostalo 8) , jeszcze jedno czy zawor powietrza dod. ma cos wspolnego z delikatnnnym falowaniem obrotow zaraz po zejsciu z wyzszych +\- 100obr, poza tym raz przy zejsciu z wyzszych obrotow silnik mi zgasl, poza tyn zadnego szrpania, i innych problemow. Pytam o ten zawor bo to chyba jedyne czego nie wyczyscilem w srodku z pozostalosci olejowych poprzedniej turbiny.