Wkładanie napędu UT do CC

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
burzacki
Obserwator
Posty: 12
Rejestracja: sob sty 27, 2007 7:38 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzeszcze
Kontakt:

CC TURBO W Oświęcimiu..

Post autor: burzacki »

Cześc... witam wszystkich też jestem na etapie budowy cc turbo teraz malowanko i składam.. pozdro... :roll: :roll: :roll:
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

DeviL pisze:A jak to jest ze skracaniem polosiek ? Binio mozesz powiedziec cos wiecej , gdzie polecasz to robic , jak z wytrzymaloscia itd ?
Jak ostatnio wkładaliśmy silniczek VR6 do ibizy tez trzeba było skrócic półośke co ciekawe ZOSTAWILIŚMY półoś z 1,4 60ps -mniej wiecej na środku została rozcieta potem w jednym elemecie wywiercono otwór na tokarce po czym drugą część stoczono tak aby w ten otwór pasownie weszła i JUZ MAMY CENTRYCZNIE I BEZ BICIA, potem lekkie sfazowanie i spawik na około , szlifowanie i sprawdzenie na tokarce i wszystko ok .
w ten sam sposób można wydłużyć półoś....WYTRZYMAŁOŚĆ JEST ZADOWALAJACA :D autko potrafi palić lacie 205/45/16 przez dobre 50 metrów i nic się nie dzieje a zrobiło juz 3 tyś. i daje rade.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
ODPOWIEDZ