Strona 6 z 10

: śr wrz 19, 2007 7:58 pm
autor: mouk80
a zna ktos jakas dobra firme w krakowie od regeneracji turbin?

tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?

: śr wrz 19, 2007 8:06 pm
autor: DeviL
W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami

: śr wrz 19, 2007 9:06 pm
autor: mouk80
DeviL pisze:W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami
to gdzie mi z tym porządnie zrobią?

: śr wrz 19, 2007 9:07 pm
autor: ziuzio
mouk80 pisze:a zna ktos jakas dobra firme w krakowie od regeneracji turbin?

tylko kurcze 2 mechanikow ogladalo ta turbinke i mowili ze jest ok.
tak samo glowica byla zakladana w 2 roznych warsztatach. czy to mozliwe zeby nie zauwazyli, ze cos jest nie tak z tymi uszczelniaczami zaworowymi?
Co do firmy to racja, wogóle lepiej nie bawić się w regenerację.

Możliwe jest niezauważenie złych uszczelniaczy zaworowych.
Koszt kompletu nowych Goetza to góra 20zł+uszczelki pod dekiel zaworów oraz głowiczkę wałka rozrządu oraz kilka godzin roboty + póżniejsze ustawienie zaworów i masz po problemie czy są ok:)-bez zdejmowania czapki.
U Apac'a pomogła wymiana uszczelniaczy-silnik przestał kopcić przy odpalaniu, więc czasem warto to zrobić:).

: śr wrz 19, 2007 10:23 pm
autor: DeviL
mouk80 pisze:
DeviL pisze:W Krakowie nie ma dobrej firmy do zabawy z turbinami
to gdzie mi z tym porządnie zrobią?
motoarena,reampoland , innych nie znam , no i trzeba pamietac ze sa rozne rodzaje regeneracji , podstawa to zmiana uszczelniaczy itp , bez wirnika , ktory jest drogi , itd

: śr wrz 19, 2007 11:36 pm
autor: Lui
proponuję odrazu wymianę na coś zacniejszego :P

za uszczelniacze glaser dawałem jakoś 40zł prawie komplet :roll:

: czw wrz 20, 2007 12:02 am
autor: ziuzio
Lui pisze:proponuję odrazu wymianę na coś zacniejszego :P

za uszczelniacze glaser dawałem jakoś 40zł prawie komplet :roll:
Zależy od sklepu, ja akurat zawsze kupuję na sztuki do VW(Goetz oczywiście) na trzonek 8mm, pasują do Fiata i są naprawdę dobre.

: czw wrz 20, 2007 7:49 am
autor: hz10
mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze

: czw wrz 20, 2007 10:58 am
autor: mouk80
hz10 pisze:mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze

bede sprawdzal odme i uszczelniacze zaworowe przez weekend.
A co to ten restryktor?
Turbina jest nieseryjna i wali zdrowo ponad 1 bara.

: pt wrz 21, 2007 7:59 am
autor: dr kozioł
turbin na lozyskach slizgowych raczej nei dotyczy problem za wysokiego cisnienia oleju.. wiec tu bym sie nie doszukiwal problemu.

: pt wrz 21, 2007 8:34 am
autor: hz10
dr kozioł pisze:turbin na lozyskach slizgowych raczej nei dotyczy problem za wysokiego cisnienia oleju.. wiec tu bym sie nie doszukiwal problemu.
tak? to dlaczego można to kupić ? i dlaczego u mnie pomogło?

: pt wrz 21, 2007 8:39 am
autor: hz10
mouk80 pisze: A co to ten restryktor?
to coś co zmniejsza przekrój dla oleju tak aby nie szło za duże ciśnienie (taka przejściówka z dziurką bodajże 1.5 mm)

: pt wrz 21, 2007 5:37 pm
autor: tommy06
co do regeneracji to turbotec z jaworzna .

: sob wrz 22, 2007 8:25 pm
autor: mouk80
hz10 pisze:mouk a sprawdziłeś drożność odmy?
jest tam taki plastik który moze powodować za duże ciśnienie w układzie korbowym przez co olej jest wypychany na zewnątrz uszczelniaczy turbiny a druga sprawa to skoro piszesz że masz jakieś inne turbo to może brakuje restryktora i dlatego sie wylewa olej przez uszczelniacze
Odma sprawdzona i jest ok. Wszystko jest drozne tak jak trzeba.
Wyszlo ze auto bierze wode. Nie tyle co kiedys ze po 10km zbiorniczek byl pusty, no ale teraz przejedzie sie kilkadziesiat kilometrow i widac ze wody ubylo. Sprawdzalismy szczelnosc i nigdzie mi nic nie cieknie. Jedna swiece mi zalewa i chociaz byla prawie nowa to juz sie do niczego nie nadaje. Moze jednak z glowica cos nie tak?

: ndz wrz 23, 2007 12:04 am
autor: ziuzio
A jaką w końcu założyłeś głowicę?
Są spaliny w układzie chłodzenia?Jeśli nie ma, to szukaj gdzieś wycieku, może jest niewielki i wszystko od razu paruje:).