Kupiłem Punto GT początek moich problemów!!!!!

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

eagle kupiłeś punto gt za 3500??????
Ja myślałem że moje bedzie ok ale sie przeliczyłem
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

klimczok3 pisze:eagle kupiłeś punto gt za 3500??????
Ja myślałem że moje bedzie ok ale sie przeliczyłem
tak tylko moje wyladowalo na torach o pogielo 2 zawieszenia, podluznica troche sie podbila blotnik pognieciowny
do tego jacys idioci wyciagali go z torow sztaplarka i podloge troche poniszczyli ale nie ma tragedii

a sprzedajacy katowal silnik(odpalal bez plynu chlodzacego bo chlodnica trafiona byla) a ja go dobilem nie wiedzac ze pompa oleju miala kuku i przytarlem silnik i turbine, czujnik cisnienia byl rozwalony (zostal na torach) i kontrolka sie swiecila ale wskaznik pokazywal 3 bary wiec ja glupi sadzilem ze cisnienie jest ale nie bylo
Punto GT 2.0 8VT
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

tak tylko moje wyladowalo na torach o pogielo 2 zawieszenia, podluznica troche sie podbila blotnik pognieciowny
do tego jacys idioci wyciagali go z torow sztaplarka i podloge troche poniszczyli ale nie ma tragedii

a sprzedajacy katowal silnik(odpalal bez plynu chlodzacego bo chlodnica trafiona byla) a ja go dobilem nie wiedzac ze pompa oleju miala kuku i przytarlem silnik i turbine, czujnik cisnienia byl rozwalony (zostal na torach) i kontrolka sie swiecila ale wskaznik pokazywal 3 bary wiec ja glupi sadzilem ze cisnienie jest ale nie bylo
Chyba od nowa to auto musiałeś robić...
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

No łanie ci sie przytrafiło Eagle. Ale robiłeś remont i masz wszystko ok, a znając życie coś mi zaraz znowu wyskoczy a z kasą teraz krucho!!!
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

klimczok3 pisze:No łanie ci sie przytrafiło Eagle. Ale robiłeś remont i masz wszystko ok, a znając życie coś mi zaraz znowu wyskoczy a z kasą teraz krucho!!!
problem w tym ze caly czas remontuje a jak juz skoncze to trzeba bedzie robic remont 1 rzeczy jaka wyremontowalem :D hehehe ale zabawa dobra
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

Zabawa dobra i kieszeń pusta :lol:
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

klimczok3 pisze:Zabawa dobra i kieszeń pusta :lol:
kazdy ma swoje hobby jedni zbieraja znaczki inni chodza na ustawki jeszcze inni daja w kanal jeszcze inni wydaja na bijacze :D a my swoja kase pakujemy w auta :D w cos trzeba :D
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

Dziś dostałem nowiutką turbinke. Trzeba powiedzie że turbotec dorzymuje obietnic. Jest przepiękna...teraz tylko pierścienie i na szose :drive:
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

klimczok3 pisze:Dziś dostałem nowiutką turbinke. Trzeba powiedzie że turbotec dorzymuje obietnic. Jest przepiękna...teraz tylko pierścienie i na szose :drive:
zapodaj foty :D
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

oto ona!!!
Obrazek


Obrazek

problem jest znowu taki że turbina przy delikatnym gazie też sie włącza!?!
Gdzie jest błąd?
No i zawiodłem sie na Turbotecu- okazało sie że wogóle nie rozkręcili turbiny,dostarszyłem im ją z uchfytem łączącym kolektor wyd z tyrbo a oni go nawet nie odkręcili.To jak stwierdzili że łopatki są uszkodzone?!???

Łpoadki są OK byłem wczoraj w kielcach w warsztacie i goś powiedział że nie było potrzeby kupowac nowej bo regeneracja to ok800 zł netto.Znowu załamka. Ale może starą sprzedam albo wymienie na kpl sprzęgło.Jest ktoś chętny?
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

chemmist pisze:
klimczok3 pisze:DZIĘKUJE EAGLE!!


Mógłbyś jeszcze sprawdzic wymiary tłoków w punto gt?
Niema moich w katalogach ani goretz,prima i inne..

Chyba racje miał chemmist jak pisał że inne niż z ASO nie pasują.
wymiary moich to 80.5x1.5x2x3 kto ma jakieś rozwiązanie.

PILNIE POTRZEBNA TURBINKA!!!!
tak jak pisałem, kolega mechanik pojechał po pierścienie do gt chyba do inter carsu, kupił goetze czy jak to sie nazywa wraca i za nic nie chciały wejść, zmierzył, porównał z tymi co były, wymiary nowych jakby z d@!% wzięte, pojechał po drugie bo były jakieś inne, to samo..... a podobno inne firmy biora wymiary z goetze wiec doszlismy do wniosku że nie bedą pasowały dlatego tylko ASO imo
Witam
Ja również stanąłem przed zakupem pierścieni do mojego GT bo troche niebieskiego dymu puszcza po zapaleniu jak rozgrzany jest. Narazie po wstępnych poszukawaniach (inter-cars i edpol nie posiadają w ofercie) znalazłem takowe w sklepie euro-moto-fan zajmującym się częściami do aut włoskich, no i niby w centrali za około tygodnia, ale nie oryginały tylko zamienniki, tyle że napewno nie z firmy goetz tylko z jakiejś innej. Niby wymiary mają się zgadzać bo nawet też w katalogu emf mają:

Moje zapytanie jest takie czy ta różnica w wymiarach to była tylko w ich wysokości 1.2x1.5x3 zamiast 1.5x2x3 :?: :idea: Czy jednak może było jeszcze coś co je różniło :?:

Przy okazii zapytam jeszcze jaką uszczelke dawali koledzy pod głowice :?: Bo ja jak narazie znalazłem z firmy goetz za około 100zł, ale może cos innego pewnego ktoś montował z Was :?: Ta którą mam w tej chwili to tylko widze miedz miedzy głowicą, a blokiem :roll:
Załączniki
Tłoki i pierścienie punto gt.JPG
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

ja wymieniałem, pierścienie,uszczelniacze na zaworach i uszczelke pod głowicą.
jest taka firma z poznania , która zna się na tym, bo prowadzi tylko uszczelnienia silników, ale teraz nie mam numeru teleonu do nich, bo telefon zostawiłem na firmie.
jutro napisze ci numer telefonu, możesz na nich polegać...
jutro napisze numer telefonu.
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

ja podałem model auta i sami wysłali mi pierścienie, uszczelniacze, uszczelke pod głowice z siłami dokręcania i uszczelke pod mise.
jutro prześle ci numer do nich
Awatar użytkownika
paullo
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: N Y S A

Post autor: paullo »

u mnie też kopcił, nawet jak zregenerowałem rurbine kopcił, wymieniłem pierścienie (około 250zł komplet), uszczelniacze na zaworach (3 zł/sztuka)i po problemie...ani dymka nie puszcza
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

paullo pisze:u mnie też kopcił, nawet jak zregenerowałem rurbine kopcił, wymieniłem pierścienie (około 250zł komplet), uszczelniacze na zaworach (3 zł/sztuka)i po problemie...ani dymka nie puszcza
u mnie w ostatnim czasie zauważyłem własnie tą niebieską chmure dymu, bo niedzieje się tak za każdym razem i jeśli już to tylko na ciepłym silniku, pozatym leci tez dymek jak wyciągne bagnet. Planuje piersionki wymienić i uszczelniacze na zaworach (juz kupiłem erlinga po 2,20zł) i posprawdzać przy okazji stan tłoków, cylindrów, wału i zaworów. Troche się obawiam że jeszcze będe musiał w coś wtopić co wyjdzie dopiero po rozbiórce :shock: Bo autko ma już 192 tyś.km
ODPOWIEDZ