W tej chwili nie ma jakotakiej sprzedazy detalicznej. Jedynie ludzie z doswiadczeniem w obsludze piggybackow moga to kupic lub dostac do testow.
Dopiero w wersji 2.0 bedzie detal.
No i jest to polskie urzadzenie, skonstruowane przez doswiadczonego programiste i elektronika
W tej chwili testuje sie wersja, ktora zamiast obslugi zaplonu moze przejac kontrole nad wysokoohmowymi wtryskami pracujacymi w trybie fullgroup (wszystkie na raz na jednym kanale), co pozwala bezposrednio skracac lub wydluzac czas otwarcia wtryskiwaczy ponad limity ecu, dzieki czemu mozna precyzyjnie wystroic duuze wtryski
Rozne pomysly sie realizuja, ale o tym juz jak bedzi edzialac.
hz10 pisze:ponawiam pytanie gdzie to kupić i jeszcze jedno jaki problem przerobić koło pasowe tak aby smt7 działał pytanie brzmi czy jest sens
i czy smt 7 jest tego warty
Jak przerobisz kolo i dolozysz czujnik, to bedziesz mogl odczytywac obroty, ale sterowania zaplonem dalej niebedzie. Trzeba by bylo przerobic caly system zaplonowy zeby moc sterowac zaplonem - to jak zakladanie nowego kompa do auta. Smt7 nie ma tyle wartosciowych funkcji, zeby sie oplacalo takie kombinacje odstawiac.
Czy ktos moze mi przeslac na maila biuro@power-tuning.pl diagram do uno turbo 1.3 jak podlaczyc smt6 z perfect powera ? bo na stronie niestety nie ma juz tych fajjnych diagramow a po formacie mi sie skasowaly
FERODO, BREMBO, GARRETT, HAMULCE SPORTOWE EBC, OLEJE MOTUL, FILTRY K&N, i wiele wiele innych najtaniej w POLSCE !! Znajdz taniej zwrocimy ci różnice !!
Koledzy macie schemat jak podlaczyc smt6 do PGT? i czy chodz troche znajac budowe silnika itd, dam rady podlaczyc smt6 i tak zeby auto normalnie jezdzilo i zwiekszyc troche dawke paliwa i zapłonu?? i mam pytanie czy da rady smt6 zobacyzc ile ma sie km i ile momentu??
Co do okreslania mocy to jest to okreslona praca jaka wykona samochod w danym czasie , wiec mozna to sobie z logow zmierzyc odpowiednim wzorem czy czyms pewnie trza znac mase , droge , czas , przelozenia biegow / glownego oraz rozmiar opony , chyba ze bedziemy logowac jakos predkosc pomiaru Wiecej pewnie by Jadzwin wiedzial dokladniej
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Mam takie szybkie pytanko: który pin z czujnika położenia wału mam poprowadzić do ecumastera?
W materiałach ze strony ecumastera doszukałem się że przy sterowniku Bosch Motronic M2.7 (OPEL C20LET) ma być przecięty przewód idący do 48 pinu, jednak na schemacie instacji BM M2.7 jako przewód sygnałowy opisany jest ten idący do 47 pinu.
Pamięta może ktoś jak to wpinał u siebie
Ewentualnie jeśli niebędzie to problemem dla kogoś, prosiłbym o sprawdzenie miernikiem która końcówka - środkowa czy skrajna - z 3 stykowej złączki czujnika położenia wału (przymocowana jest do obudowy paska rozrządu) jest połączona na kostke do ecumastera pod pin 7
koledzy mam nietypowe pytanie ogarnia ktos i wie jak podlaczyc smt6 do PGt? mam schemat podlaczeniowy ale niebardzo z niego wiem co i jak tym bardziej ze nie wiem jaki kabel wychodzi i ktory nr z smt(z kostki)