Strona 5 z 6
: wt lut 21, 2006 5:26 pm
autor: Yaninnya
PAWI pisze:Cześc chłopaki , wiecie może czy do nowej pandy wlezie ten silniczek od UT MK2
Czy ktoś już to robił ? Jak nie to ja chyba bede pierwszy
Zastanawiam się, czy jest to do końca przemyślany pomysł. Panda jest dość swieżym autem, a silnik UT to prehistoria - starszy od węgla.

Jeśli już, to szukałbym napędu z Punto GT.
: pt mar 09, 2007 7:56 am
autor: -piter-
odswiezam temat poniewaz jestem w trakcie wkladania napedu z uno turbo mkI i potrzebuje zdjec od osob po takim swapie jak maja rozwiazane lape ta przy rozrzadzie??
pozdrawiam
: pt mar 09, 2007 10:05 am
autor: KFAS
Yaninnya pisze:PAWI pisze:Cześc chłopaki , wiecie może czy do nowej pandy wlezie ten silniczek od UT MK2
Czy ktoś już to robił ? Jak nie to ja chyba bede pierwszy
Zastanawiam się, czy jest to do końca przemyślany pomysł. Panda jest dość swieżym autem, a silnik UT to prehistoria - starszy od węgla.

Jeśli już, to szukałbym napędu z Punto GT.
To nie jast taki głupi pomysł pod warunkiem, że sie ktoś nie przypier.....
podczas kontroli na drodze np. zieloni bo silnik z UT nie spełnia normy czystości spalin EURO 4 a taka norme ma w homologacji PANDA
Pozatym polecam silnik z Ponto GT bo łatwiej trafić nie zamęczony egzemplaż a do tego ma on juz w seri nieco wiecej KM pozatym nieco bardziej rozbudowana elektronike i sekwencyjny wtrysk paliwa.
: pt mar 09, 2007 11:58 am
autor: -piter-
ale ja juz mam caly naped z uno turbo tylko potrzebuje informacji i zdjec jak zamontowac silnik na lapach
: ndz kwie 01, 2007 11:40 am
autor: KFAS
Jak tam postępy w pracach?
: ndz kwie 01, 2007 12:49 pm
autor: Bini0
-piter- pisze:ale ja juz mam caly naped z uno turbo tylko potrzebuje informacji i zdjec jak zamontowac silnik na lapach
http://jamiro.gryf.pl/cc_1.3t/index.html
: sob kwie 14, 2007 12:02 pm
autor: Ciesla 1_2006
mam pytanie tez montuje ut do cc i wszystko zamontowale ale co z póloskami jak zescie ozwiazali ten problem załozylem skrzynie z ut
: sob kwie 14, 2007 4:36 pm
autor: Lui
skrocic
: sob kwie 14, 2007 4:44 pm
autor: kania_
do pandy to bym pchal 2.0 16V turbo

: ndz kwie 15, 2007 12:39 pm
autor: Ciesla 1_2006
Lui pisze:skrócić
Problem polega na tym że jedna jest za długa a druga za krótka... A jak skrócę tą jedna to czy czasem nie będzie potem z nią problemów typu bicie??
: ndz kwie 15, 2007 1:07 pm
autor: Bini0
Ja mam u siebie obie półośki skrócone

: ndz kwie 15, 2007 7:55 pm
autor: Lui
Ciesla 1_2006 pisze:Lui pisze:skrócić
Problem polega na tym że jedna jest za długa a druga za krótka... A jak skrócę tą jedna to czy czasem nie będzie potem z nią problemów typu bicie??
to jutro zapytam sie moze w warsztacie jak to zrobili w cc kotre u nich stoi

: pn kwie 16, 2007 10:38 pm
autor: David_KRK
Dużo trzeba wycinać w cc żeby to upchnąć?
: pn kwie 16, 2007 11:08 pm
autor: DeviL
A jak to jest ze skracaniem polosiek ? Binio mozesz powiedziec cos wiecej , gdzie polecasz to robic , jak z wytrzymaloscia itd ?
: pt kwie 20, 2007 7:31 pm
autor: Bini0
DeviL pisze:A jak to jest ze skracaniem polosiek ? Binio mozesz powiedziec cos wiecej , gdzie polecasz to robic , jak z wytrzymaloscia itd ?
W praktyce - auto jeździ i jeszcze ich nie ukręciłem. Kontaktu z wykonawcą niestety nie mam, ale półosie były rozcięte, powierzchnia styku wyrównana i zrobiona faza na spaw, całość z spawano a następnie spaw wyrównano po to aby można było nasunąć tuleje która również została wyspawana co widać na zdjęciu