Strona 4 z 7

: sob lis 18, 2006 10:11 pm
autor: Lui
bez pulpeta :wink:

troche na tym jezdziłem i hulało jak należy...

: czw lis 23, 2006 12:54 pm
autor: Lui
Dzisiaj dopiero znowu zajrzałem do auta....

no i wyjaśnił się problem czemu auto nie odpalało i źle chodziło...

odpalam samo smt6, daje global settings a tu mi wyskakuje komunikacić że error 380 inproper value...

no to tak szybko metodą prób i błędów sprawdziłem co to za nieprawidłowa wartość była...

okazało się że chodzi o ignition retard/advance limit

z tym jest jakiś problem, przestawiłem na 10 stopni auto zapaliło i chodzi normalnie...

ale tak 10stopni to mało do ALS czy LC, więc przestawiam retard na więcej

i tak zacząłem się bawić tym limitem retard/advance i okazuje się że różnie ustawiam i raz wyskakuje błąd, raz nie wyskakuje, nawet jak ustawiłem na wartości na których wcześniej działało to czasami nie działa

wyskakuje nawet jakiś runtime error i wyłącza się program...

jak ustawiłem na jakieś wartości co bład nie wyskoczył to zmieniając później wartości w mapie silnik elegancko zaczął odpowiednio przyśpieszać i zwalniać wraz z przyśpieszaniem/opóźnianiem zapłonu....



o co chodzi?

: czw lis 23, 2006 1:08 pm
autor: ZibiUT
ja musze dodać bo nie wiem czy było pisane ze jak wprzez winde się smt6 steruje to trzeba sobie w kompie ustawić w Panelu sterowania -> Opcje regionalne i jezykowe Na angielski tak aby to co u nas jest , było .

: sob lis 25, 2006 4:40 pm
autor: Lui
kurde no i się nie udało dzis dziada zestroić

było troche za ubogo na booscie więc dałem w smt6 więcej gdzie trzeba

no i lipa nie da się jechać... powyżej 4 tyś szarpie przepiekielnie i nie jedzie.... bez smt6 jedzie ok ale AFR wychodzi za ubogo

chyba komputer przestaje reagowac na zwiększanie napięcia... trzeba zapodać większe wtryski jakieś, już wypatruje wtrysków ze skylina 444cc :P

: sob lis 25, 2006 5:47 pm
autor: ziuzio
A jaki masz Fuel upper limit?? w 1.4T powinno być 4.04V:).

: sob lis 25, 2006 6:00 pm
autor: DeviL
Lui pisze:kurde no i się nie udało dzis dziada zestroić

było troche za ubogo na booscie więc dałem w smt6 więcej gdzie trzeba

no i lipa nie da się jechać... powyżej 4 tyś szarpie przepiekielnie i nie jedzie.... bez smt6 jedzie ok ale AFR wychodzi za ubogo

chyba komputer przestaje reagowac na zwiększanie napięcia... trzeba zapodać większe wtryski jakieś, już wypatruje wtrysków ze skylina 444cc :P
Celujesz w ponad 200km ,ze tak duze wtryski chcesz? :roll:

: sob lis 25, 2006 6:16 pm
autor: Lui
ziuzio pisze:A jaki masz Fuel upper limit?? w 1.4T powinno być 4.04V:).
o to bank przekracza

a wtryski takie dość łatwo i niedrogo można kupić w UK, zawsze potem można wymienić na mniejsze, np wymienie sie z kuzynem na 370

: pt sty 26, 2007 2:24 pm
autor: hz10
no panowie jak tam prace nad smt 6 bo temat coś podumarł :lol: w związku z tym że za niedługo bede to montował do siebie a niemam zakupionego to chciałem sie was poradzić kupić smt6 czy 7 :?:
pozdrawiam

: pt sty 26, 2007 2:33 pm
autor: ZibiUT
SMT 7 chyba nie bedzie pracowac w UT. Mozesz napisac do firmy perfect power i zapytac czy się da.

: pt sty 26, 2007 7:06 pm
autor: Lui
smt7 chyba nie działa z kołem takim jak jest w sc (32/2 nie pamiętam ale dużo zębów :wink: , a w uno jest 2/1)


jak będzie działać to brałbym smt7 :)

ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com

: pt sty 26, 2007 9:55 pm
autor: hz10
a gdzie to kupić?

: ndz sty 28, 2007 7:04 am
autor: colin
Lui pisze:smt7 chyba nie działa z kołem takim jak jest w sc (32/2 nie pamiętam ale dużo zębów :wink: , a w uno jest 2/1)


jak będzie działać to brałbym smt7 :)

ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com
Smt7 napewno nie ruszy w ut.
W ecumasterze wyprzedzenie sie bedzie testowalo na dniach, ale problem jest inny - wejscie i wyjscie analogowe ma zakres 0-5v, a zakres pracy przeplywki w ut jest chyba wiekszy... Trzeba zrobic male pudeleczko, zeby dzialalo w ut, ale to kwestia jeszcze czasu, bo wszystkiego naraz sie nie da zrobic :(

: ndz sty 28, 2007 4:51 pm
autor: hz10
colin pisze:
Lui pisze:smt7 chyba nie działa z kołem takim jak jest w sc (32/2 nie pamiętam ale dużo zębów :wink: , a w uno jest 2/1)


jak będzie działać to brałbym smt7 :)

ale jest inna opcja: (jak będzie możliwość wyprzedzania zapłonu to bym wziął) www.ecumaster.com
Smt7 napewno nie ruszy w ut.
W ecumasterze wyprzedzenie sie bedzie testowalo na dniach, ale problem jest inny - wejscie i wyjscie analogowe ma zakres 0-5v, a zakres pracy przeplywki w ut jest chyba wiekszy... Trzeba zrobic male pudeleczko, zeby dzialalo w ut, ale to kwestia jeszcze czasu, bo wszystkiego naraz sie nie da zrobic :(
czy dobrze rozumiem że to jest polski wynalazek?

: ndz sty 28, 2007 5:34 pm
autor: Lui
colin pisze: ale problem jest inny - wejscie i wyjscie analogowe ma zakres 0-5v, a zakres pracy przeplywki w ut jest chyba wiekszy... Trzeba zrobic male pudeleczko, zeby dzialalo w ut, ale to kwestia jeszcze czasu, bo wszystkiego naraz sie nie da zrobic :(
u mnie (1.4) zakres przepływki to 0-3,8 v :) a komputer reaguje niby tylko do 4,1v

więc jak będzie wyprzedzanie zapłonu to moje smt6 będzie na sprzedaż, w sam raz do 1.3 :P

: ndz sty 28, 2007 6:54 pm
autor: hz10
ponawiam pytanie gdzie to kupić :twisted: i jeszcze jedno jaki problem przerobić koło pasowe tak aby smt7 działał :roll: pytanie brzmi czy jest sens
i czy smt 7 jest tego warty :?: