Strona 4 z 4
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: wt lut 08, 2011 7:07 pm
autor: Glaca
Bo nie mam wyraźnych fotek poza tym oprócz dekla klawiatury nic tam się nie zmieniło wizualnie

Zmiany zmiany...
: ndz lut 27, 2011 11:27 am
autor: Glaca
Załapałem cuga.
Wszedłem do garażu na dwie nocki, całe do rana i wystrugałem....
Kolekor baran, DP, spływ oleju, dolot, wylot zimny, woda, smarowanie - po prostu wszystko od nowa.
Garrett TB221 (nissan zx300).
Na razie mam rozwalony dolot (kopułka na przepustnicy) i daje ledwo 0.7 bara ale poprawiłem to (zaraz jadę sprawdzić) to zobaczymy.
Jest duży lag (ze 3 sekundy), zaczyna wstawać od 3 tys a szał jest przy 4... no ale rozwalony dolot to nie ma co patrzeć.
Zrobię metalową kopułkę to dopiero się okaże co to warte wszystko

Jedno jest pewne - na pewno nie muli go na górze hehehe
http://img266.imageshack.us/g/rubka1.jpg/
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 7:21 am
autor: Glaca
Wszędzie już wrzucałem to jeszcze tutaj dam
Wystrojenie pozostawia wieele do życzenia ale wczoraj w trasie coś takiego skręciłem przy okazji:
http://www.youtube.com/watch?v=W-zUT34mRko
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 1:25 pm
autor: simon1989
Proszę Sora masakra

Szkoda, że nie widać obrotomierza, ale reakcja na gaz
BTW Trzeba zrobic na forum taka liste czasów forumowych aut(0-100km/h,60-120km/h,400m)
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 2:16 pm
autor: Glaca
simon1989 pisze:Proszę Sora masakra

Szkoda, że nie widać obrotomierza, ale reakcja na gaz
BTW Trzeba zrobic na forum taka liste czasów forumowych aut(0-100km/h,60-120km/h,400m)
Hehe, reakcja na gaz jest trochę przeze mnie "zoptymalizowana" bo najpierw sobie podkręciłem silnik w okolice 4 tys a potem dopiero podłoga
Gdybym wcisnął np. przy 2 tys do dechy to zupełnie inaczej by to wyglądało

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 5:53 pm
autor: DeviL
simon1989 pisze:Proszę Sora masakra

Szkoda, że nie widać obrotomierza, ale reakcja na gaz
BTW Trzeba zrobic na forum taka liste czasów forumowych aut(0-100km/h,60-120km/h,400m)
To trzebaby zapodac sobie progs
http://www.tempes.com" target="_blank i badac wg tego bo wg nagran to w sumie gowienko

No i pomiary na rownym , bezwietrzym odcinku , bo jazda z gorki daje 1s lepiej np 0-100km/h itd ...
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 6:06 pm
autor: BARTEKcoupe
1.4 8v z grande??
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 10:22 pm
autor: Glaca
BARTEKcoupe pisze:1.4 8v z grande??
Tak. Nie podpiąłem jeszcze zmiennych faz rozrządu, nie wiem jak to się zachowa wtedy

Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: śr mar 02, 2011 10:36 pm
autor: DeviL
Teoretycznie zmienna faza powinna dac spory przyrost (dlatego ostatnio mega moda na evo10 z miveciem na 2 walkach,w starszych bywal na 1) , tylko jak to chcesz wystroic ? Powinna byc mapa paliwa/zaplonu itd dla kazdego ustawienia walka/ow , chyba ze wiesz do jakich obrotow i jakiego wciepniecia gazu na jakiej krzywce sie jedzie ...
Re: W sumie to tylko 1.2 FIRE...
: czw mar 03, 2011 8:21 am
autor: Glaca
DeviL pisze:Teoretycznie zmienna faza powinna dac spory przyrost (dlatego ostatnio mega moda na evo10 z miveciem na 2 walkach,w starszych bywal na 1) , tylko jak to chcesz wystroic ? Powinna byc mapa paliwa/zaplonu itd dla kazdego ustawienia walka/ow , chyba ze wiesz do jakich obrotow i jakiego wciepniecia gazu na jakiej krzywce sie jedzie ...
Hehehe, to nie multiair.... u mnie działa to tak, że przy 4 tys obr rozrząd się po prostu wyprzedza i ileś tam stopni i tyle. Jeden wałek, wszystko na raz, tak jakby pasek przesunąć o powiedzmy ząbek czy ile tam nie wiem.... włącz-wyłącz - łatwo będzie wysterować.