Strona 4 z 5
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: sob mar 27, 2010 4:28 pm
autor: mr2j
Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ??

Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: sob mar 27, 2010 4:46 pm
autor: BARTEKcoupe
mr2j pisze:Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ??

ta z s

Max z niej to 190-200km, część wydechowa mała, ale za to idealne na codzienne jazdy

Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: sob mar 27, 2010 10:00 pm
autor: ZibiUT
BARTEKcoupe pisze:mr2j pisze:Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ??

ta z s

Max z niej to 190-200km, część wydechowa mała, ale za to idealne na codzienne jazdy

a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: ndz mar 28, 2010 9:41 am
autor: hz10
Zibi122 pisze:
a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
masz racje, zdaje ci sie

część wydechowa tłumi bardzo spaliny czego efekt jest taki że pomiędzy 1.3 a 1.7 bara jest całe 5 koni na kołach różnicy. moment jest oczywiście większy z dołu ale tylko przez chwile bo sukcesywnie spada

mnie udało sie osiągnąć 160 na kołach przy seryjnym zapłonie, jak nim troche pomajstrowałem to było 174 , niestety skończyło sie tym:
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: pn mar 29, 2010 12:22 am
autor: mrowczan
Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu

Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: pn mar 29, 2010 7:37 am
autor: ZibiUT
mrowczan pisze:Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu

Skoro spreżarka jest w stanie dać przy 1,7 bara tyle samo powietrza co GT28RS to dlaczego ma nie byc 220-230 KM??
Jedynie co ta czesc wydechowa moze faktycznie trzymac troszke, zobaczymy

Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: czw maja 27, 2010 5:04 pm
autor: piter01
ośmielę sie odgrzać kotleta.. z jakich aut pochodzi ten GT2056??? bo ogolnie znaleźć coś to lipa;/
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: czw maja 27, 2010 5:19 pm
autor: BARTEKcoupe
http://www.turboost.lt/eng/catalog.php? ... am=GT2056S" target="_blank
I jeszcze w iveco. Tylko żeby mały dokładnie taką nazwę na kompresorze.
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: czw maja 27, 2010 5:20 pm
autor: piter01
ok dzieki, a co powiecie tej turbinie
jaki to model garrett ale?
http://www.allegro.pl/item1055223361_tu ... veric.html" target="_blank
ma to pracowac w 1.1 8v (sej) wydajnoscia nie zbyt odbiegac od rhb5 5vl
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: pt maja 28, 2010 8:33 am
autor: ZibiUT
Nie ma fotki czescizimnej a tam pewnie sa oznaczenia. w Nissanie była GT2052S lub T25. Tak naprawde jedna i druga dość dobry zamiennik VL5
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: pn cze 07, 2010 8:37 pm
autor: piter01
Pany a powiedzcie mi jak przekręcić muszle "zimną" w garrecie t25? nie ma tam zadnych srub mocujacych muszle do korpusu.. jest tylko taka blaszka hmm sądze ze trzeba ja jakosc scisnąć?? zeby muszla sie obróciła..
fotki tego garreta są na gieldzie w sprzedam garrett t25 chemmista.
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: pn cze 07, 2010 10:28 pm
autor: mr2j
sciskasz i obracasz np: czymś takim
http://allegro.pl/item1056712523_beta_1 ... dy_vw.html" target="_blank" target="_blank
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: wt cze 08, 2010 3:04 pm
autor: piter01
a traz taka rzecz jak macie rozpracowane zasilanie olejem w t25.. tam jest gwint bodajrze 11mm z hakiem, jakiś calowy czy cóś.. nie da rady dostac do tego zadnej wkrecanej redukcji;/
Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: wt cze 08, 2010 6:13 pm
autor: mrowczan
Tokarz

Re: jakie turbo zamiast k14 ?
: czw cze 10, 2010 2:46 pm
autor: piter01
i ostatnie, czy stosować jakąś zweżke w przewodzie olejowym do T.. np 1.2 mm?? Choć w sumie mam tez oryginalny przewod do tej T z nissana i nie ma w nim zadnego takiego restryktora