Właśnie taki mam wkręcony, ale już dwie osoby mnie zapewniały że ma być niebieski. Mi się wydaje że na niebieskim auto straciło wigor
Może są różnice w czujnikach pomiędzy gt1, gt2, gt3?
Może ktoś spojrzeć na czujnik jaki jest kolor, kto ma gt2(punto z 95-96r)
sprawdz opornosc wg wykresu czujnika dla temp otoczenia i jak sie zagrzeje cos tam , jak pasuje to czujnik dobry jak nie to hmm moze cos na wiazce nie gra
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Na starym czujniku lepiej jedzie, ale po nagrzaniu silnika traci już swoje właściwości odczuwalnie
Na nowym wyglądało tak jakby 1/4 mocy ubyło, ale nie było różnicy gdy się nagrzał. Z tego co widzę w innych projektach też mają czujnik zielony, więc taki kupie i zobaczymy jak się auto zachowuje.
witam sorzystam z tego tematu odnosnie wtryskow paliwa oczywiscie aktualnie seria , na wolnych tak jak by troszke nie rowno pracowal ale nieodczowalne prawie, przy doladowaniu chodzi ok, ale po tescie wtryskow cos mnie zaniepokoilo czy to tykanie wtryskow powinno byc takei samo dla kazdego wtrysku? u mnie jednego prawie nie slychac ...
t28 i seryjne wtryski toż one wyrabiają więcej normy niż turbodynomen i go zawstydzają
Ja przy k14 podmieniłem wtryski na te z tipo 2,0 16v i auto zapitala do odcinki aż miło. Temperatura spalin też spadła. Jakie masz egt na 3 biegu?