Strona 4 z 12
Re: Witam :)
: pt lip 02, 2010 11:10 am
autor: waszka
Ja też chciałem się przywitać.Mam na imię Grzesiek i pozdrawiam wszystkich userów tych szybkich,małych samochodzików

Re: Witam :)
: pt lip 02, 2010 5:10 pm
autor: BARTEKcoupe
waszka pisze:Ja też chciałem się przywitać.Mam na imię Grzesiek i pozdrawiam wszystkich userów tych szybkich,małych samochodzików

to twój gt-ek robiony był w Starachowicach?
Re: Witam :)
: ndz sie 29, 2010 1:28 pm
autor: siwy144
Też się przywitam

od tego tygodnia jestem posiadaczem uniacza 1.3 T

Re: Witam :)
: ndz sie 29, 2010 1:49 pm
autor: turbomaniak
No to jak juz sie przywitales to pokaz nam to swoje wozidlo, oczywiscie w odpowiednim dziale

Re: Witam :)
: ndz sie 29, 2010 1:55 pm
autor: siwy144
Musi zostać pomalowane bo miał wymieniane progi i poszerzone błotniki.
Re: Witam :)
: ndz sie 29, 2010 2:02 pm
autor: goofer007
Witam
siwy144 pisze:Musi zostać pomalowane bo miał wymieniane progi i poszerzone błotniki.
To pokaż fotki z prac, takie też się przyjemnie ogląda.
P.S. Zibi możesz podwiesić ten wątek.
Re: Witam :)
: wt sie 31, 2010 6:50 pm
autor: mariolka
no to witam nową userię

Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 8:27 am
autor: zmijes
hejka
Mam na imię Marcin i od jakiegoś miesiąca posiadam 2 punciaki GT jeden na części wersja gt2/gt3 (był doinwestowany ale po rowie) podobno wersja Abarth 170KM ale w necie nic nie mogę znaleźć na te temat czy to w ogóle prawda.
2 autko które śmigam to GT1 w pełni seryjna z klimatyzacja po pewnych przejściach

ale staram sie doprowadzić je do kultury:)
ogólnie silniczek jest w dobrym stanie tyle moge powiedzieć po 400km turbina była zarżnięta nie miała luzów ale za to spore pękniecie, hamulce w tym aucie są bo są ale do brzytew to dużo im brakuje.
Pewnie jest jeszcze pare rzeczy których nie odkryłem a na pewno wyjdą z czasem ale na całe szczęście posiadam 2 pgt na części.
Aktualnie przełożyłem jak wcześniej wspomniałem turbinę z kolektorem, seryjny wydech zamieniłem na pełen przelot z kwasiaka z końcowym tłumikiem sebring-a prawą lampe bo jedno mocowanie było urwane, dołożyłem bov-a a teraz zbieram sie do zrobienia hamulców i zwiekszeniem doładowania
Wcześniej śmigałem mniejszymi autkami przy których sobie sam grzebałem
CC w serii 900 na gaźniku później były 2 swapy na 1.0 z Uno a następnie na 1,2 16V z albei na osprzęcie z punto 1
SC w serii 1,1 swapowane na 1.2 16v
dużo informacji uzyskiwałem na poprzednim forum i mam nadzieje że i na tym odnajdę ludzi którzy podzielą się informacjami spostrzeżeniami i cennymi radami ze mną bo ja dopiero uczę się tego samochodu i nie jest tak prosto jak było z cento

Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 8:38 am
autor: ZibiUT
hej, jak masz jakieś fotki auta to zapodaj w dziale chwalimy się. Na forum masz pełno informacji o PGT i UT.
Nie było nigdy wersji ABARTH ani UT ani PGT.
Edit:
Faktycznie była wersja UT jak i PGT ABARTH. Mój błąd
Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 8:48 am
autor: BARTEKcoupe
Witaj. Punto gt było w wersji abarth, ale różniło się tylko pakietem stylistycznym i kierownicą. To w końcu jakiego masz na części gt2 czy gt3

Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 8:50 am
autor: zmijes
też mi sie tak wydawało z tym abarthem

ogólnie autko było hamowane jakiś czas temu 2 lata może troszkę więcej i wypluło właśnie 170km dla tego zamieściłem już temat na nurtujące mnie pytanie w dziale elektrycznym, może bedziesz znał odp
na częsci mam gt2 albo gt3 nie wiem jak to rozróżnić rok 1997
jutro bede tam gdzie stoi autko i przekładamy duperele to zrobię zdjęcia tego na części a czarnego może też jeśli zdążę go umyć

Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 10:19 am
autor: goofer007
Witam

Pochwal się punciakiem w odpowiednim dziale

Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 3:19 pm
autor: BARTEKcoupe
1997
Gt3, łatwo rozróżnić po silniczku krokowym na przepustnicy
Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 3:29 pm
autor: zmijes
to mam gt3 na czesci bo akurat silniczek krokowy jest na przepustnicy
Re: Witam :)
: pt paź 08, 2010 4:17 pm
autor: kornat
Witaj, dobrze ze w końcu ktoś z wawy
