Strona 4 z 5
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 12:29 pm
autor: BARTEKcoupe
nie ma opcji że się nie przykręci, blok na pewno ten sam. daj jakieś foty jak to wygląda że ci nie pasi
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 12:39 pm
autor: uniak 1.4T
z tego co dobrze kojarze to Tobie chyba hz10 uturbiał silnik 1.4 z una, dlatego tez wydaje mi sie ze to musi siedziec ale jednak nam wczoraj nie poszło
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 12:41 pm
autor: turbomaniak
Blok prawie ten sam, ale prawie robi.... zeby przykrecic lape z pgt trzeba wiercic w niej nowe otwory.
Lapa z pgt pasuje do bloku z 1.4 n/a ale z 1.4t juz nie

Re: swap
: ndz sty 03, 2010 12:50 pm
autor: uniak 1.4T
zajebiaszczo
czy ktos ma na to jakis patent? kombinowalismy wczoraj z łapa z una i jakby wywalic poduszke z gt i łape z una przykrecic w jej miejsce ale do góry nogami to jakos to wyglada, pytanie czy nie bedzie za nisko i czy to ma wogole szanse sie trzymac
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:04 pm
autor: hz10
wiercić i gwintować
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:15 pm
autor: szymons1990
co do tego wczorajszego patentu to odpada bo przykrecilibysmy go na sztywno(bez poduszki)
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:16 pm
autor: szymons1990
no i jeszcze taki problem ze tam gdzie przychodzi lapa z gt w ut jest jakis czujnik
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:20 pm
autor: goofer007
Nie jakis tylko czujnik cisnienia oleju do wskaznika, w pgt tez jest tylko ze czujnik wkreca sie w lape
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:21 pm
autor: szymons1990
ok tylko co z tym czujnikiem zrobic
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:23 pm
autor: uniak 1.4T
to powiedzcie mi jeszcze gdzie ta łape przykrecic tam gdzie przychodzi oryginalnie w gt czy na miejsce łapy z una?
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:25 pm
autor: turbomaniak
Tam gdzie w gt. A co do czujnika to albo zaslepic albo tak zalozyc lape zeby byl wlasnie w lapie na swoim miejscu
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:28 pm
autor: goofer007
wrzuc jakies foty woza

Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:39 pm
autor: uniak 1.4T
turbomaniak pisze:Tam gdzie w gt. A co do czujnika to albo zaslepic albo tak zalozyc lape zeby byl wlasnie w lapie na swoim miejscu
mam czujnik w łapie i w bloku, jesli zaslepie dziure po tym z bloku jak ten z łapy miałby byc zeby dawac jakies wartosci?
Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:42 pm
autor: turbomaniak
Napisalem wyraznie ze albo zaslepic albo tak zalozyc lape zeby otwor pasowal do tego w silniku i czujnik wkrecic w lape. Jasne chyba jest ze jak sie zaslepi to nie bedzie dzialal

Re: swap
: ndz sty 03, 2010 1:44 pm
autor: BARTEKcoupe
tam gdzie przykręcasz łapę z gt powinien być otwór na ciśnienie oleju do łapy. Najlepiej to daj foty jakieś, będzie odrazu dla potomnych
