Strona 4 z 5

Re: nie reaguje na gaz ...

: pt wrz 26, 2008 3:49 pm
autor: Beliar
dzisiaj miałem juz nawet problem z zapaleniam, jak zapalił i dodałem odrobine gazu zaraz sie zadusił i zgasł (na wolnych obrotach chodził naormalni troche nierowno) po jakis 10 minutach ruszyłem wkoncu ... dodaje gazu słysze jakies dziwne dosyc głosne syczenie jak sie turbina załaczyła. Mysle trzeba wjechac na kanła i posprawdzac, tak wiec wiechałem zaczołem odkrecac przewody, gdy dotarłem juz do przewodu z turbiny (tego grubego ) okazało sie ze był bardzo luzny, a w turbinie stało niewlielka ilosc oleju niewiem czy tak ma byc ?. Dobra poskładałem wszytko dokreciłem przewod mocniej , sprawdziłem swiece były okopcone .Mysle bedzie dobze poskłądałem wszytko do kupy , wyjezdzam z garazu na pierwszy zut oka lepiej nawet zapalał lepiej, ale po przejechani 10 metro problem znowu sie pojawił i turbina mniej ładuje i syczy dziwni dalej ...

: pt wrz 26, 2008 3:56 pm
autor: ZibiUT
Masz albo dziure w intercollerze albo któraś z gum jest peknieta.
Sprawdz gumy ściskając je palcami. Jak bedzie pekniecie to znajdziesz.

: pt wrz 26, 2008 4:03 pm
autor: Beliar
Zibi122 pisze:Masz albo dziure w intercollerze albo któraś z gum jest peknieta.
Sprawdz gumy ściskając je palcami. Jak bedzie pekniecie to znajdziesz.
a chłodnica oleju moze z tym miec cos wspulnego? bo minimalnie z niej olej kapie ...

: pt wrz 26, 2008 6:42 pm
autor: Beliar
Zibi122 pisze:Masz albo dziure w intercollerze albo któraś z gum jest peknieta.
Sprawdz gumy ściskając je palcami. Jak bedzie pekniecie to znajdziesz.
Sprawdziłem intercoller. Co prawda był kiedys uderzoni i z jednej strony był poskładany na silikonie , takze otworzyłem go na nowo wyczysciłem silkon i uszczelke ponownie załozyłm dodajac do deko płynna uszczelke w tubce powinno byc dobze. Gumy sa dobre. Poskaładałem załaczam i teraz dopiero zauwazyłem ze turbo na wskazniku pokazuje ze ładuje ale w zeczywistosci nic nie ładuje ... moze jest to wina zaworka na fotne nr 1 ? albo ciegno fot.2. ktore jest nad turbina powinno sie poruszac w ktoras strone ? bo jak zauwazyłem ciegno stoi w miejscu po nacisiaciu gazu.

: pt wrz 26, 2008 6:56 pm
autor: ostry
to cięgło to dopiero się ruszy jak będzie maksymalne ciśnienie w dolocie na luzie to raczej się nie ruszy ale miałem przypadek że spadło i turbina nie ładowała, a sprawdzałeś przepływke ?

: pt wrz 26, 2008 7:09 pm
autor: Beliar
ostry pisze:to cięgło to dopiero się ruszy jak będzie maksymalne ciśnienie w dolocie na luzie to raczej się nie ruszy ale miałem przypadek że spadło i turbina nie ładowała, a sprawdzałeś przepływke ?
no własnie ciegno sie nie rusza nawet na wysokich obrotach jak na wskasniku widac ze turbina ładuje ciegno sie nierusza tylko słychac głosne ssssyczenie. a przepływke to jak mam sprawdzic ?

: pt wrz 26, 2008 7:17 pm
autor: skadubek
Nie wiem o czym piszesz :!: jak możesz wiedziec czy ciegno sie rusza na wysokich obrotach na postoju nawet na najwyzszych obrotach turbo Ci nie nabije....czasem jak od dołu wcisniesz gaz do dechy to może wstanie...a ciegno spróbuj palcami ruszyć :!: :!: noramlnie na zgaszonym silniku...masz gdzies dziure w przewodach z tego co piszesz albo IC do wymiany..

: pt wrz 26, 2008 7:21 pm
autor: Beliar
skadubek pisze:Nie wiem o czym piszesz :!: jak możesz wiedziec czy ciegno sie rusza na wysokich obrotach na postoju nawet na najwyzszych obrotach turbo Ci nie nabije....czasem jak od dołu wcisniesz gaz do dechy to może wstanie...a ciegno spróbuj palcami ruszyć :!: :!: noramlnie na zgaszonym silniku...masz gdzies dziure w przewodach z tego co piszesz albo IC do wymiany..

Palcami tez nierusza !przewody sprawdzone ...

: pt wrz 26, 2008 9:10 pm
autor: ostry
ile ładuje jak jedziesz?

a przepływke to najlepiej inną mieć na sprawdzenie

: pt wrz 26, 2008 9:15 pm
autor: Beliar
ostry pisze:ile ładuje jak jedziesz?

a przepływke to najlepiej inną mieć na sprawdzenie
ładuje tak 0.5 jak jade ale tylko na wskazniku bo czuc ze niedziała turbina

: pt wrz 26, 2008 9:23 pm
autor: ostry
ale wężyk do zegara idzie z kolektora ssącego więc tam jest 0.5 (przynajmniej w moim 1.4 tak jest )

: pt wrz 26, 2008 9:39 pm
autor: Beliar
ostry pisze:ale wężyk do zegara idzie z kolektora ssącego więc tam jest 0.5 (przynajmniej w moim 1.4 tak jest )
tak tylko te ciegno chyba niedział i nieoptwiera sie tak mysle nieiwem nieznam sie na tym :hmm:

: pt wrz 26, 2008 9:42 pm
autor: ostry
jak by się nie otwierało to miałbyś duże ciśnienie, jak by się otwierało za lekko to by nie było ciśnienia

: sob wrz 27, 2008 6:03 pm
autor: tusiu1988
spróbój zdjąć wąż krzed kolektorem od IC i jak zapalisz trzymaj a raczej przytkaj wąż ręką i może tak zobaczysz czy wogóle coś pompuje

: sob wrz 27, 2008 9:39 pm
autor: wsk
Jak sciagnie to raczej ciezko bedzie zapalic.