Strona 4 z 4
: czw lut 07, 2008 9:18 pm
autor: ziuzio
Jeśli chodzi o nakrętkę koła pasowego, to jest do dostania w ASO, cena coś około 16zł, ale nie zawsze jest dostępna od ręki.
Możliwe, że nie masz paska wielorowkowego, choć jeśli masz 1.4T(wnioskując po tym wysuwanym znaku do koła rozrządu) to przeważnie były już z paskiem wielorowkowym i rolką do tego:).
: czw lut 07, 2008 9:35 pm
autor: pietro
ziuzio pisze:
Możliwe, że nie masz paska wielorowkowego, choć jeśli masz 1.4T(wnioskując po tym wysuwanym znaku do koła rozrządu) to przeważnie były już z paskiem wielorowkowym i rolką do tego:).
Hmm to żeś mnie zmartwił bo ja mam pasek klinowy a nie wielorowkowy moze mam jakiś kombinowany silnik a mam 1,4 t rok 90 przynajmniej z papierów

z numerów silnika mozna odczytać rocznik?
a tak poza tym nie tak dawno miałem jeszcze jeden silnik (kupiłem go od gościa który z kolei kupił od Murcki-ego i też tam był pasek klinowy) także może takie wersje
pozdro
: czw lut 07, 2008 11:10 pm
autor: ziuzio
Niewykluczone ze wersje 1.4T bez kata(118km) mialy zwykly pasek klinowy, spotkalem się tylko z jednym takim egzemplarzem i faktycznie miał pasek klinowy:).
: czw lut 07, 2008 11:33 pm
autor: pietro
ziuzio pisze:Niewykluczone ze wersje 1.4T bez kata(118km) mialy zwykly pasek klinowy, spotkalem się tylko z jednym takim egzemplarzem i faktycznie miał pasek klinowy:).
numery silnika 146a800 wskazują na 112 konny silnik a czy on był z katem czy bez to tego nie wiem (właściwie to czy można to jakoś rozpoznać?) widocznie taki egzemplarz z paskiem klinowym
pozdro
: pt lut 08, 2008 8:00 am
autor: mouk80
pietro pisze:ziuzio pisze:Niewykluczone ze wersje 1.4T bez kata(118km) mialy zwykly pasek klinowy, spotkalem się tylko z jednym takim egzemplarzem i faktycznie miał pasek klinowy:).
numery silnika 146a800 wskazują na 112 konny silnik a czy on był z katem czy bez to tego nie wiem (właściwie to czy można to jakoś rozpoznać?) widocznie taki egzemplarz z paskiem klinowym
pozdro
u mnie w jednym silniku byl klinowy a w drugim z rowkami.
: ndz lut 10, 2008 7:04 pm
autor: Luu
ziuzio pisze:Luu pisze:
jakie powinny być dopszczalne luzy dla ssących i wylotowych?
Książkowo:
Ssanie: 0.40 +/- 0.05mm,
Wydech: 0.50 +/- 0.05mm.
Ale można też stosować ze względu na cichszą pracę:
Ssanie 0.30+/- 0.05mm
Wydech: 0.40 +/- 0.05mm
Z tym że trzeba częściej kontrolować luzy:).
Mniejsze luzy nie niszczą szybciej wałka?
Wczoraj sprawdzałem wstępnie luzy i wahają sie średnio od 0.60 do 0.20mm
i straszliwie łomoczą

: wt mar 04, 2008 6:19 pm
autor: Luu
Pasek wielorowkowy do altka.... podejdzie od 1.4 n/a?
: wt mar 04, 2008 11:24 pm
autor: ZibiUT
Tak jest ten sam
: śr mar 05, 2008 4:08 pm
autor: Luu
ok, dzięki
