: wt sty 09, 2007 9:50 am
Tak UT MK1 i o ile dobrze pamietam ma mieć czerwoną naklejkę
Forum właścicieli i pasjonatów Uno Turbo i Punto GT
https://unoturbo.pl/
A dodaje mocy ta naklejka ?Pumba_bielsko pisze:zgadza sie czerwona klejka
to nie wiedziałeśDeviL pisze:A dodaje mocy ta naklejka ?Pumba_bielsko pisze:zgadza sie czerwona klejka![]()
Turbo nie bylo duze, tloki byly seria ostatnio i chyba koni wiecej nawet.rosssssa pisze:Co do Wałka to jest firma z krakowa Jakić REMapol albo coś podobnego oraz Henrich.hz10 pisze: a można dostać inny wałek niż ten polecany przez wszystkich czyli od świątkaale coś mi sie wydaje że że z 1.1 bara to 300 ps nie będzie
No a Petera miał 1,1 i 300KM tylko przy dużej turbinie i 16V![]()
A teraz kuje dokońca go bo teraz miał tylko tłoki i daje mega duże turbozobaczymy co wyciągnie
Potrzymaj t2 i wez potem t3 , tez zrobi wrazenie (spora roznica)rosssssa pisze:Dla sprecyzowania.
Turbina to GT28RS na ballberingu orginał GARRETT
Doładowanie było 1,1
Moc pi razy oko 330 + strzał z nitro
Teraz będzie Albo GT30RS (chyba dłuższe to oznaczenie jest) albo GT35RS nie pamiętam które ale trzymałem to w rękach i nwet wtedy robiło mega wrażenie, oczywiście też garrett.
A tłoki były kute!!!! korby były oryginalne
Wiesz co tam byla dyskusja o tym czy na malym turbo, malych wtryskach, slabej pompie wyszlo tyle koni. W przypadku Radka wiem ze bylo duzo kuni po samym wykorzystaniu wtryskow i powiem ze w sumie 680cc sie nie nudzilohz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chcepiszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
![]()
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...
na taką przeróbke jestem przygotowany zresztą po to kupiłem ten samochód a nie innycolin pisze:hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chcepiszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
![]()
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...
Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.
jak zalozysz mocniejsze sprezynki, to nie bedzie sie czym martwic. Poza tym zawsze mozna zrobic zawory na zamowienie.hz10 pisze:na taką przeróbke jestem przygotowany zresztą po to kupiłem ten samochód a nie innycolin pisze:hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chcepiszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
![]()
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...
Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.co do zaworów to musze sprawdzić bo ja narazie znalazłem coś podobnego od alfy tylko tak jak pisałem w którymś tam poście martwi mnie masa tych nowych zaworów co z kolei ma wpływ na ich bezwładność żeby to skorygować można by założyć zawory z trzonkiem 7 a najlepiej 6mm ale nie ma tak dużych w ofercie
50mm starczy spokojnie do 300KM, powyzej lepiej jzu wieksza dac przepustnice.hz10 pisze:oki prace nad wymianą ruszyły dopiero dziśi już na dzień dobry mam dwa spostrzeżenia
![]()
1. turbina jest do zamontowania bezmała plug&play co mnie cieszy
2. dlaczego średnica przepustnicy jest taka mała w stosunku do przekrojów całej reszty
i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawościbo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa
Około 42mmhz10 pisze:i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawościbo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa