Strona 3 z 7

: śr lis 08, 2006 11:56 am
autor: colin
Jak sie nie steruje dodatkowymi wtryskami to doladowanie mozna zrobic bez problemu

: śr lis 08, 2006 4:58 pm
autor: ziuzio
Lui pisze:a przez switcha by nie dało rady?? poprostu otwierało by zaworek przy określonym deflection - ciśnieniu :) :?:
Dałoby radę:). Zwykły zaworek puszczający trochę poniżej zadanego ciśnienia oraz jakiś trójniczek między ten zaworek a wg i w rezultacie masz taki mbc sterowany elektronicznie(tylko puść sterowanie zaworku przez jakiś wzmacniacz/przekaźnik, bo prąd switch jest niewielki:)).

Re: SMT6 w UTcie 1.3/1.4.

: sob lis 11, 2006 11:47 am
autor: Lui
ziuzio pisze: ---W 1.4T podłączenie w Micro jest identycznie jak w 1.3T, natomiast aby podłączyć się w przepływkę należy rozdzielić przepływkę od ECU(10mm dystans wystarcza:)).
a można kupić takie wtyczki do kompa i przepływki, narazie mam to zrobione na przerobionych wsuwkach :P
ziuzio pisze:

-Niebieski kabel z SMT wpinamy w przepływkę zaś fioletowy do ECU


ale do ktorego pinu na przepływce?????????????? 1,2,3,4??

: ndz lis 12, 2006 3:36 pm
autor: Lui
no i chyba mam ten sam problem z zapłonem co zibi....

zapala, ale jak daje gazu to przerywa.... strzela....

co dziwne podłączałem to smt6 wcześniej u kolegi w silniku 1.2 75km z punto, działo się dokładnie to samo, auto zapalało ale jak dawało się gazu to tak jakby ktoś odcięcie przesunął na 3tyś i strzelało....

na drugi dzień chodził już normalnie, a nic nie było ruszane :shock:


jak wisuje wartośći ujemne w mapie zapłonu to pierdzi coś i obroty widać jak na laptopie skaczą nage do końca i z powrotem :shock:

jak daje dodatnie np. 6 to silnik zaczyna elegancko równiej pracować....

zaraz ide odpalić z tą zworką zamiast smt6 i zobacze czy to nie wina kabli....

potem spróbuje dac wyjscie zapłonu na biały




przepływki podłączonej jeszcze nie mam... kable wiszą obok :P nie wiem jak to dobrze podłączyć, jutro popytam w sklepach o jakieś wtyczki pomiędzy kompa a przepływkę to może coś zrobie

no i jeszcze nie wiem do którego podłączyć .... oporność przy ruszaniu klapką zmienia się pomiędzy 1 a 3cim stykiem....

: ndz lis 12, 2006 4:36 pm
autor: Lui
działa, musiałem wyłączyć low lewel imput bo właczone było :P

dałem +6 zapłon na wolnych obrotach i chodzi dużo równiej :)

paliwo jeszcze nie działa bo nie wiem jak to do tej przepływki podłączyć, jutro wycieczka po elektronicznych w poszukiwaniu jakichś wtyczek coby to ładnie zrobić
:)

analog in i out już czekają koło przepływki na podłączenie :)


Obrazek

: pn lis 13, 2006 12:08 am
autor: ziuzio
Jak pamiętam, to pin 2 jest do wpięcia smt, jutro sprawdzę na pewno:).
Kostki podobne kupisz bez problemu, tylko że te piny wystające z przepływki i z ECU są za krótkie(ale może odpowiednio poprzycinać te kupione kostki:)).

: pn lis 13, 2006 9:51 pm
autor: ziuzio
Potwierdzam, w pin 2 wpinasz się ze świnką:).

: pn lis 13, 2006 11:45 pm
autor: Lui
no właśnie skończyłem lutować ten dystans, jutro sie zobaczy co z tego będzie :)

: wt lis 14, 2006 6:18 pm
autor: Lui
w sumie to nie zdążyłem nic dzisiaj specjalnie zrobić, jutro ruszam z konwersją MAF >> MAP

co o tym sądzicice?

: wt lis 14, 2006 6:36 pm
autor: ZibiUT
Tez się nad tym zastanawiałem ale pewnie dopiero na wiosne to robie.

Poszukaj na SR tam kiedyś pytałem i było opisane

: wt lis 14, 2006 6:38 pm
autor: Lui
wczoraj/dzisiaj prawie mnie świt nie zastał jak siedziałem przy kompie w poszukiwaniu informacji :P

potrzebuje jeszcze jedną ważną i prostą rzecz... rozpis tych 4 pinów w kompie, co jest co :) nie moge tego na necie znaleźć :?

: śr lis 15, 2006 6:39 pm
autor: Lui
dzisiaj mało czasu jednak miałem i za dużo nie zrobiłem

ale juz się przygotowałem pod konwersję

Obrazek

czerwone to sygnał z przepływki, niebieski mapsensor

jak widać
1. trzba sygnał z mapa pomniejszyć stałą wartość

2. sygnał z mapa rośnie szybciej ale nie będzie trzeba go tak bardzo obniżać bo i tak jest z ubogo (afr = 14) i dzięki temu będzie bardziej bogato

jutro raczej nie zdąże - uczelnia, (chyba że po drodze :P )

podłącze przepływkę jako AMP input

a map sensor jako analog in

i będę jezdził i ustawiał tak by analog in był równy AMP input :)

a potem do kompa zamiast przepływki podłącze mapsensor i zobaczy się co będzie :) [/i] :)

: sob lis 18, 2006 4:29 pm
autor: Lui
coś się dzisiaj zepsuło :(

auto nie odpala z smt6 :(

wkładam zworke zamiast smt6 - odpala

gasze, wkładam smt6 - zapala, ale chodzi jak stara ku***, trzęsie silnikiem, źle chodzi.... nie zmieniałem nic od ostatniego czasu, na wlnych obrotach miałem tylko wyprzedzony zapłon to go dałem z powrotem na 0

a jak chce przygazować to robi brrruuu tak jak by na 3 gary chodził a potem sie wkręca dalej....

czasami wyskakuje chyba RPM Bad, na laptopie....

coś się mogło przestawić?

: sob lis 18, 2006 6:42 pm
autor: ziuzio
Odłącz sterowanie zapłonem i zobacz czy problem będzie dalej występował:).

: sob lis 18, 2006 10:03 pm
autor: ZibiUT
A czy masz pull upa zrobionego czy bez??