Strona 3 z 4
: wt lut 07, 2006 3:53 pm
autor: marcin77
mieć spis takich części i samemu tylko montować

, wciąż nie mam MBC

: wt lut 07, 2006 11:03 pm
autor: apac
marcin77 pisze:wciąż nie mam MBC

to podobnie jak ja

: śr lut 08, 2006 1:13 pm
autor: marcin77
właśnie otrzymałem, cena wyższa niż miała być

, teraz trzeba jakoś podłączyć

i jak wyregulować

: śr lut 08, 2006 1:58 pm
autor: ZibiUT
Pokaż fotki
: śr lut 08, 2006 2:47 pm
autor: marcin77
: śr lut 08, 2006 8:14 pm
autor: KYS
marcin77 pisze:foto very high resolution
hmm a ile takie "cudo" kosztuje??
wygląda troche na 'Zrób to sam' by Adam Słodowy

: śr lut 08, 2006 8:33 pm
autor: marcin77
miało być 70 a zapłaciłem 75.50pln
a dla chętnym
http://www.geocities.com/chmwatson/FAQs/mbc.html i samemu można zmontować
: czw lut 09, 2006 12:31 am
autor: apac
Ja tez dzis otrzymalem paczke, co prawda brakowalo wezyka ktory tez zamowilem

ale ciesze sie ze w koncu cokolwiek dotarlo... Sprezyna w BOV jest *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* twarda - tak mi sie przynajmniej wydaje - moga byc przez to problemy w dzialaniu - obym sie mylil. Poza tym jest to spory kawalek alu

zewnetrzna max srednica - skromne 80 mm
PS: kupilem wezyk "FAGUMIT - waz do paliw, max 1,0 MPa - mam nadzieje, ze bedzie dobry do sterowania podcisnieniem BOVa, do MBC kupilem taki sam, tylko o troche wiekszej srednicy... nie wiem czy ta temperatura w okolicy sprezarki nie jest zbyt wysoka dla takiego weza

Moze trzeba by zalozyc cos innego

: czw lut 09, 2006 12:49 am
autor: apac
marcin77 pisze:właśnie otrzymałem, cena wyższa niż miała być

, teraz trzeba jakoś podłączyć

i jak wyregulować

instrukcja jest na stronie propera, a wyregulowac mozna podobno np za pomoca pompki z manometrem - ustawiasz tak aby puszczal przy okolo 0,8, przy takim ustawieniu na silniku podczas jazdy doladowanie bedzie w okolicy 1 bara - takie otrzymalem info.
: czw lut 09, 2006 10:20 am
autor: marcin77
apac pisze:marcin77 pisze:właśnie otrzymałem, cena wyższa niż miała być

, teraz trzeba jakoś podłączyć

i jak wyregulować

instrukcja jest na stronie propera, a wyregulowac mozna podobno np za pomoca pompki z manometrem - ustawiasz tak aby puszczal przy okolo 0,8, przy takim ustawieniu na silniku podczas jazdy doladowanie bedzie w okolicy 1 bara - takie otrzymalem info.
faktycznie, tak w nocy "dumałem" czy jakąś pompką można wyregulować

: czw lut 09, 2006 8:52 pm
autor: apac
marcin77 pisze:
faktycznie, tak w nocy "dumałem" czy jakąś pompką można wyregulować

Daj znac jak zalozysz i przeprowadzisz pierwsze testy

: czw lut 09, 2006 9:03 pm
autor: marcin77
apac pisze:marcin77 pisze:
faktycznie, tak w nocy "dumałem" czy jakąś pompką można wyregulować

Daj znac jak zalozysz i przeprowadzisz pierwsze testy

napewno, ale u mnie chlapa niemiłosierna i znowu mrozy idą, więc z testami będzie gorzej

: pt lut 10, 2006 9:46 am
autor: Yaninnya
marcin77 pisze:miało być 70 a zapłaciłem 75.50pln
Pewnie MBC 70, a przesyłka 5.50.

: pt lut 10, 2006 10:11 am
autor: marcin77
Yaninnya pisze:marcin77 pisze:miało być 70 a zapłaciłem 75.50pln
Pewnie MBC 70, a przesyłka 5.50.

dokładnie, miał być 60pln mbc i 5.5 przesyłka , nieładnie ale przeżyjemy

: pt lut 10, 2006 5:00 pm
autor: apac
Jestem po pierwszych testach, to na prawde dziala

Ustawilem na kompresorze calkowite zamkniecie w okolicy 0,8 bara i wyjechalem na droge. Auto o wiele wczesniej zaczyna ciagnac na maxa, co prawda ciagle mam turbo dziure, ale po chwili auto rwie niesamowicie do przodu. Doladowanie w okolicach 1 bara (moze troche wiecej - na grubosc kreski

Nie ma ladnego wygladu, nie jest pomalowany, ale dziala - i o to chyba chodzi, zobaczymy jak dlugo

Polecam.