Strona 3 z 3

: pn sty 17, 2005 8:08 pm
autor: apac
moj silnik byl juz remontowany w pl, zmieniane tloki (w roku 97, moze wtedy nie bylo z nimi problemow, albo zalozyli od czegos innego... :wink: ), ostatnio zmienione wszystkie zawory, regeneracja glowicy, mechanik stwierdzil ze cylindry i tloki wygladaja ok, brak rantu, ale nadal nie wiem w jakim stanie jest ten silnik :? ale korci aby podniesc to doladowanie chociaz troche 8) tylko cisnienie oleju mam cos male, chociaz to na rs 10w60 - 1bar na rozgrzanym - wolne obroty i okolo 3 bary moze 3,5 na max obr. Troche malo ale jeszcze nigdy mi kontrolka cisnienia nie zamrugal :? Podniesienie doladowania, wymiana wydechu i moglo by to zaczac jezdzic :)

update: probowal juz ktos z Was z rurka i otworem 3mm ? Faktycznie jest 0,8 bara? :wink:

: wt sty 18, 2005 10:58 am
autor: fazzy
...

: wt sty 18, 2005 6:11 pm
autor: ziuzio
A długo latałeś na takim ciśnieniu??jak AFR??nie świrował komp od zapłonu??