Strona 3 z 3

Re: Turbo PGT

: pt cze 10, 2011 3:40 pm
autor: M@teu$z1992
Dobrze by było gdybyś sobie zakupił ECU master DET III to wszystko byś sobie ładnie wystroił no i intercooler by sie wiekszy przydał (jakbys chciał intercooler to zagadaj mrowczana, dostaniesz za 300zł - 400zł) żeby sie turbo nie gotowalo latem

http://unoturbo.pl/viewtopic.php?f=6&t=2880" target="_blank" target="_blank

Re: Turbo PGT

: pt cze 10, 2011 5:46 pm
autor: DeviL
Jak zaczenisz bawic sie z moca to przygotuje wor kaski + woz do zabawy a nie na codzien ;) BTW jakie turbo pasuje w miare P&P do tego wozidla ? Podajta jak cos namiary wozu a moze numer oe to kukne w kataloga po ile sa dostepne nowki/regenki

Re: Turbo PGT

: pt cze 10, 2011 6:31 pm
autor: Edvin
to ja jednak moze wsadze serie :P ja niestety potrzebuje auta, ktorym moge dziennie jezdzic jakies 200km xD

Re: Turbo PGT

: pt cze 10, 2011 8:59 pm
autor: M@teu$z1992
no i tak bedzie najlepiej, bo jak mówisz ze autem robisz duzo kilometrów to wsadź taką samą sprężarke bo nic nie musisz przerabiac poprostu wymieniasz i zaoszczędzasz na czasie

Re: Turbo PGT

: pt cze 10, 2011 10:52 pm
autor: dziabi3
w renówce 19 tdi siedzi o ile dobrze pamiętam garet t25

ale na pewno garet

Re: Turbo PGT

: sob cze 11, 2011 12:34 am
autor: turbomaniak
dziabi3 pisze:w renówce 19 tdi siedzi o ile dobrze pamiętam garet t25

ale na pewno garet
T2

Re: Turbo PGT

: sob cze 11, 2011 12:39 am
autor: turbomaniak
DeviL pisze:Jak zaczenisz bawic sie z moca to przygotuje wor kaski + woz do zabawy a nie na codzien ;) BTW jakie turbo pasuje w miare P&P do tego wozidla ? Podajta jak cos namiary wozu a moze numer oe to kukne w kataloga po ile sa dostepne nowki/regenki
Jedyna o ktorej wiem to wlasnie z renowki, wydechu nie trzeba ruszac, przykrecasz do kolektora zakladasz seryjna dupe i wszystko gra. Jedynie ssaca czesc wymaga malej kombinacji ale jak dla mnie to i tak mniej roboty niz strugac flansze i robic dp :wink:

Re: Turbo PGT

: sob cze 11, 2011 1:48 pm
autor: DeviL
turbomaniak pisze:
DeviL pisze:Jak zaczenisz bawic sie z moca to przygotuje wor kaski + woz do zabawy a nie na codzien ;) BTW jakie turbo pasuje w miare P&P do tego wozidla ? Podajta jak cos namiary wozu a moze numer oe to kukne w kataloga po ile sa dostepne nowki/regenki
Jedyna o ktorej wiem to wlasnie z renowki, wydechu nie trzeba ruszac, przykrecasz do kolektora zakladasz seryjna dupe i wszystko gra. Jedynie ssaca czesc wymaga malej kombinacji ale jak dla mnie to i tak mniej roboty niz strugac flansze i robic dp :wink:
Dobre info , napisze do garretta , ze turbo do renowki takie pasujace do fiata turbo , napewno beda wiedziec o co chodzi :wpysk:

Re: Turbo PGT

: sob cze 11, 2011 5:43 pm
autor: turbomaniak
Masz marudo :fuck:

R19 TD 1992 F8Q610 1.9/4 D TBO277 454087-0003 7.700.869.488
R19 TD 1996 F8Q734 1.9/4 D TBO293 454112-0004 7.700.868.124

Re: Turbo PGT

: sob cze 11, 2011 6:14 pm
autor: DeviL
turbomaniak pisze:Masz marudo :fuck:

R19 TD 1992 F8Q610 1.9/4 D TBO277 454087-0003 7.700.869.488
R19 TD 1996 F8Q734 1.9/4 D TBO293 454112-0004 7.700.868.124

Heh jakbym zapytal producenta to jaki jest sens miec numer r19 td , jesli turbo chcemy do pgt ? :niewiem: